przetrzymano na rachunku nieoprocentowanym ponad 14 dni sumy na które złożono dyspozycję lokaty, stan lokat wysyłano tylko po monicie mimo, że zapewniano o wysłaniu informacji zaraz po założeniu lokat, doradca nie odbierał połączeń telefonicznych.

Data dodania: 06/09/2011

Dodał: stanisław

Ja właśnie wczoraj założyłam tam konto, wszystko trwało ok 1 godziny. Nikt nie czekał na wysyłanie papierów, ani nic podobnego. Formalności załatwione szybko i profesjonalnie.

Data dodania: 18/08/2011

Dodała: kade

ręce opadają. Kto może niech ucieka z tego banku (a tak naprawdę to nie wiadomo skąd) Noble- GETIN- OPEN

Data dodania: 11/07/2011

Dodał: grg

Daleko posunięta niekompetencja i nieuprzejmośc personelu recepcyjnego. W prostej sprawie zostałem spławiony i odesłany

Data dodania: 07/06/2011

Dodał: karol1953

najgorsza placówka w jakiej kiedykolwiek byłem na stronie inetrnetowej nawet nr. telefonu nie ma bank do bani

Data dodania: 19/04/2011

Dodał: re x



 

brak nr kontaktowego na stronie oddziału

Data dodania: 11/03/2011

Dodał: Mirosław

Jestem oburzona zachowaniem Waszego pracownika, który dzwonił do mnie z tel.. Skandaliczne nieprofesjonalne zachowanie, arogancja i tupet !!!! Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą!

Data dodania: 06/09/2010

Dodała: Ania

brak kultury osobistej u doradcy( kobieta)!

Data dodania: 30/07/2010

Dodał: wind

Z przykroscia stwierdzam duza nikompetecje pracownikow.Zostalem poproszony o osobiste stawiennictwo 8maja do placowki banku celem omowienia warunkow zal. lokaty.W poniedzialek mialem otrzymac szczegolowe postanowienia. Dzis jest czwartek-kontaktu br

Data dodania: 13/05/2010

Dodał: Z Jarmuzek

brak kultury osobistej u doradców!

Data dodania: 24/03/2010

Dodał: boss




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona