Witam i ostrzegam osoby korzystające z tej psełdo placówki odpowiedzi pracowników aroganckie,osoby pracujące pracują na siłę jakby za karę na wygnaniu są na wyżynach zadufania nie zależy na obecnych tylko na przyszłych naiwnych a potem schody,schody

Data dodania: 26/01/2017

Dodał: minor55

Najgorszy salon w mieście Brak kompetencji przy rejestracji na kartę

Data dodania: 25/01/2017

Dodała: Anna

kupiłam internet za 30 zł a faktura przychodzi za 70

Data dodania: 12/12/2016

Dodała: Dorota

Obsługa niekompetentna. Problemów z kartą nikt nie rozwiązał, nawet biuro obsługi klienta nie postarało się pomóc. Uslyszałam " proszę cierpliwie czekać". Powiem to samo przy płaceniu rachunku.

Data dodania: 08/12/2016

Dodała: Agnieszka

Miła, uprzejma i fachowa obsługa. Oby takich więcej.

Data dodania: 29/11/2016

Dodała: MIROSŁAWA



 

MIŁA, FACHOWA obsługa, która robi wszystko żeby tylko uszczęśliwić klienta! Polecam!

Data dodania: 02/11/2016

Dodała: Dominika

Dziś byłam w salonie w Tesco i miłe zaskoczenie,przemiła obsługa a młoda ankieterka przesympatyczna dziewczyna dodaje uroku temu miejscu,tak trzymać

Data dodania: 02/10/2016

Dodała: gość

Nie zostawiajcie u nich swoich namiarów bo i tak nie oddzwaniają z informacją z wrotną. Szkoda gadać. Zero zainteresowania klientem.

Data dodania: 28/09/2016

Dodał: HIS

Nie miła obsługa brak informacji i nowych ofertach po zkończeniu umowy brak mozliwości dotykania telefonu w salonie. Telefon chciałem oddać do gwarancji a juz w salonie właściciel powiedział że bedzie odrzucona. Miał do tego prawo bedać sprzedawca?

Data dodania: 28/09/2016

Dodała: Psych

Miła obsługa klienta,wszystko idzie załatwić bez większych problemów :) Dałam telefon do naprawy i po 4 dniach naprawionego dostałam :)

Data dodania: 15/09/2016

Dodała: xx16xx




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona