Liczcie wszystko robiąc zakupy w tym sklepie. Sprzedawcy nie wiedzą ile to jest 1m2 a w magazynie sprawdzajcie w ilu paczekach są zapakowane wasze zakupy. Miałem z nimi kilka razy problem ale dzisiaj \"przebrała sie miara\" z powierzchnią paneli.

Data dodania: 08/01/2018

Dodał: Magnat

Sprawa Dotyczy Merkur Market Rybnik - ale nie ma go w bazie. Odradzam wszystkim wsólprace i zakupy w tej sieci. Katastrofa. Z takim traktowaniem klienta i kiepskiej jakości sprzedawanych produktów jeszcze się nie spotkałem. straciliście klienta.

Data dodania: 05/06/2017

Dodał: Nik

Ten sklep to jakieś nieporozumienie. Personel bardzo nie miły, krzyczą na siebie przy kliencie. Zachowują się tak, jak by pracowali za darmo. A może pracują ?

Data dodania: 28/03/2017

Dodała: Julia

W godzinach porannych na sklepie personel robi sobie co chce, i wybiera sobie do kogo podejść wiec mnie akurat Pan udawał że nie widzi przez 30 min,a inny był zajęty komputerem...nie wspominając że tak odeszłam bez towaru bo go nie było

Data dodania: 30/08/2016

Dodała: ania

Niekompetentna obsługa, dla większości pracowników klient jest złem koniecznym, ciągle czegoś brakuje lub jest uszkodzone.... Żenada... to najdelikatniejsze słowo jakie przychodzi mi do głowy. Nigdy więcej!!!!!!

Data dodania: 03/01/2016

Dodał: staś



 

Kupno nieuzbrojonych w zawiasy drzwi jest rzeczą nierealną w XXI wieku... Jak można... czekanie pisanie reklamacji po póltorej godziny... zamiast choć odrobiny chęci pomocy... i po prostu zawiasy skołować to nie... tylko kombinowanie. Dramat.

Data dodania: 20/11/2015

Dodał: Zawias

chcesz sobie zepsuć humor- zapraszamy do MM- to powinno byc wasze hasło. Kompletna porażka pod względem organizacji, personel niekompetentny, brak wiedzy i chęci pomocy, klienta mają za nic (opinia wielu wizyt w wielu działach)

Data dodania: 21/10/2015

Dodała: someone

Totalną porażka .. Niemiła i nie kompetentną obsługa. Zostałam oszukana w tym sklepie dwukrotnie.. Raz kiedy wydali mi na magazynie nie te płytki które chciałam a drugi raz dali mi zepsuta lampkę do czytania za przeszło 80 złotych! Niepolecam nikomu

Data dodania: 07/09/2015

Dodała: iriska

Podejście obsługi typowe dla PRL-u. Na zasadzie czego pan chce ja tu jestem za karę. Niestety jest to podejście większości personelu! Choć zdarzają się wyjątki choć można przypadki policzyć na palcach jednej dłoni. Naprawdę denerwujące podejście!

Data dodania: 10/03/2015

Dodał: mack

zamówiłem parawan, wpłaciłem zaliczkę i miał przyjść w ciągu 14 dni (na umowie zaliczkowej mieli termin, aż 3 tygodniowy), a obecnie mija 7 tydzień i nadal nic, już nie mam sił ciągle u nich interweniować w tej sprawie...

Data dodania: 04/01/2015

Dodał: Dominik




1 2 3 4 5 ...    Następna strona