Podejście obsługi typowe dla PRL-u. Na zasadzie czego pan chce ja tu jestem za karę. Niestety jest to podejście większości personelu! Choć zdarzają się wyjątki choć można przypadki policzyć na palcach jednej dłoni. Naprawdę denerwujące podejście!

Data dodania: 10/03/2015

Dodał: mack

zamówiłem parawan, wpłaciłem zaliczkę i miał przyjść w ciągu 14 dni (na umowie zaliczkowej mieli termin, aż 3 tygodniowy), a obecnie mija 7 tydzień i nadal nic, już nie mam sił ciągle u nich interweniować w tej sprawie...

Data dodania: 04/01/2015

Dodał: Dominik

poutrącane płytki sansa beige te z kwiatem magnolii co są drogie radzę kupującym otwierać każde opakowanie i sprawdzać, ponadto płytki są krzywe

Data dodania: 17/12/2014

Dodała: Dominik

Zamawiałam kabinę prysznicową, czas na realizację 14 dni; dzwonie po 20 dniach, a oni mi mówią, że jeszcze mam czekać 2 tygodnie... Wcześniej zamawiałam umywalkę i była ta sama historia. Wprowadzają tylko ludzi w błąd.

Data dodania: 21/07/2014

Dodała: Z.

Super ceny! Dobra jakość produktów. Polecam ten sklep wszystkim budującym! Obsługa fachowa i sprawna - znaczna poprawa jakości w 2014 r.

Data dodania: 13/07/2014

Dodała: Majka



 

Kompletny brak wiedzy fachowej u pracowników. Towar jest II gatunku, a sprzedawany jako I. Różnica w cenie wynosi 1-2 zł w porównaniu do innych sklepów i to jedynie przyciąga klientów.

Data dodania: 12/07/2014

Dodał: z.

Jestem bardzo zadowolona z ludzi niepełnosprawnych, którzy tam pracują. Pracują lepiej niż niektórzy pełnosprawni. Dlatego uważam, że powinno się zatrudniać więcej takich ludzi.

Data dodania: 12/04/2014

Dodała: Bernacia

miła, fachowa pomoc w zakupach. Duży wybór, dobre ceny i towar. Lubię robić zakupy w Nowym Sączu Merkury Market.

Data dodania: 25/03/2014

Dodała: Barbara

Niemiła obsługa, brak informacji, brak pomocy.

Data dodania: 16/12/2013

Dodała: Surreal

mało kompetentni pracownicy

Data dodania: 27/09/2013

Dodał: hub




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona