Generalnie jest ok. No cóż .. a czekać trzeba wszędzie czy w Merkurym, czy Majstrze itp. ......Tu i tak idzie szybciej na magazynie niż gdzie indziej.

Data dodania: 15/08/2011

Dodał: gość

Sprzedać to potrafią, ale wydać towar to już nie ma kto. Trzeba odstać min. godzinę na dworze przed drzwiami do magazynu.

Data dodania: 08/08/2011

Dodał: slaw-32

klient/dn.5.07.11/nr wydr.023/. Obsługa stanowiska sklepowego zadowalająca. Obsługa magazynu negatywna,wydłużony czas obsługi. Trzech wydających,1- pracował,2-na zakupach,3-doszedł. Ubrania ochronne brudne,niechlujne i obszarpane

Data dodania: 06/07/2011

Dodał: Marek Szczurowski

Brak stojaków na rowery!!! Miasto postarało się o ścieżki rowerowe m.in. do tego Marketu, a Szefowstwo nawet jednego stojaka przed obiektem nie postawi... Nie zależy Wam na takich klientach! Dziękujemy, jedziemy do następnego...

Data dodania: 05/07/2011

Dodał: jerzy

Czekam już drugi miesiąc na drzwi, cięzko się było doprosić, żeby ktoś zrobił pomiar, a jak juz fachowiec się pojawił to źle zmierzył. Nic już tam nigdy nie zamówię. Odradzam.

Data dodania: 04/07/2011

Dodał: niezadowolony



 

obsługa słaba, juz nigdy tam nie zrobirobie u was zakupłów jak nie zmienicie obsługi !!!

Data dodania: 05/06/2011

Dodała: lala

wiele ludzi ocenia negatywnie bo nigdy nie pracowali w takich marketach ja mogę wiele na ten temat powiedzieć powiem tylko jedno ze merkury w dębicy i jego pracownicy to najbardziej kompetentni ludzie porównując do nomi czy majstra wiem otym napewno

Data dodania: 26/05/2011

Dodał: Paweł

Fatalna obsluga. Robia wielka laske udzielajac odpowiedzi. Nie ma kogo zapytac o towar. Na kilku stoiskach gromada obslugi, a do klienta nikt nie podejdzie. Czulam sie jak nieproszony gosc.

Data dodania: 15/05/2011

Dodała: klient12

Zakupiłem szafkę na buty, po zapłaceniu okazało się, że to ostatnia sztuka (o czym nie zostałem poinformowany przez pracownika), jednak pracownik wycofał transakcję a ja dostałem zwrot. Polecam. Pan przy butnikach na PLUS ;)

Data dodania: 30/04/2011

Dodał: domek

fatalna, niekompetentna obsługa, klient czuje sie tam jak intruz, z jedną rzeczą czekasz do 3 kolejek,kompletna dezorganizacja pracy, masz wrażenie, ze pytajac o cokolwiek przeszkadzasz.

Data dodania: 19/04/2011

Dodała: gula




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona