Kupowałem u nich 2 dyski twarde i wentylator do obudowy.Wentylator dostałem bez kompletu śrubek tzn był używany/otwierany. Dostałem paragon z ceną bez wyszczególnienia zakupionych modeli, radze brać u nich fakturę żeby nie było problemów z gwarancją

Data dodania: 28/02/2010

Dodał: grzesiek

Opinia neutralna
Z niektórymi cenami przesadzają np 15 zł za zwykłą taśme ATA to zdzierstwo! W sklepie na Katowickiej dostałem za 9zł. Nie utarguje się u nich ani centa. Serwis , obsługa w pełni ok.

Data dodania: 22/02/2010

Dodał: Sławek

Niestety panowie nawet nie wiedza co maja na magazynie. Przyjezdzam po tygodniu odebrac sprzet okazuje sie ze nic nie jest przygotowane i sciaja go z wystawy po czym i tak nie umieja znalezc monitora jaki zamowilem i co? Przyjedzie se pan jutro...

Data dodania: 16/02/2010

Dodał: Dzikus

Bardzo fatalna obsługa. Zawsze człowiek musi czekać na obsługę nawet gdy jest sam w sklepie a robienie zakupu przypomina taką scenę z kabaretu Laskowika w sklepie ze Smoleniem no myślę, że może to jest podstawowa rola obsługi gra w kabarecie.

Data dodania: 07/02/2010

Dodał: Jan

Bardzo miła obsługa. Doradzono przy wyborze towaru,a kiedy okazało się, że zakup z mojej winy okazał się niewłaściwy, przyjęto towar bez problemów. Polecam placówkę. Ceny najniższe w okolicy.

Data dodania: 03/02/2010

Dodała: ina



 

Ja jak najbardziej jestem zadowolony z pracy oddziału GLIWICE ale jak widać niektórym to trzeba by otworzyć drzwi i wysunąć czerwony dywan... W cale się nie dziwię, że obsługa sklepu czasami ma już dość jak ludzie stoją i marudzą...

Data dodania: 01/02/2010

Dodał: MArko

straszny bajzel,sprawdził mi kompa na miejscu i zapłaciłem za otwarcie obudowy 50zł zdziercy

Data dodania: 05/01/2010

Dodał: Jacek

Bardzo niesympatyczna obsługa,na pytania odpowiadają jakby z przymusu.Nie polecam

Data dodania: 31/12/2009

Dodał: Marek

Kupiłam dwa lata temu komputer 6 razy firma wymieniała mi dysk twardy,gwarancja jest na ten dysk 5 lat i co pół roku odwiedzam ten serwis mam dosyć a pan kierownik nie potrafi naprawić tego defektu , mam dosyć:(

Data dodania: 06/11/2009

Dodała: blondi

Obsługa do czasu uprzejma, po dokonaniu zakupu traktująca klienta już jako "zło konieczne", jeśli chodzi o jakiekolwiek reklamacje, niechętnie są przyjmowane, ponadto ewentualny czas oczekiwania na reklamowane podzespoły to około 6 tygodni.

Data dodania: 02/11/2009

Dodał: Jacek




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona