Żenada. Obsługa rodem z prl-u. Zamulona kobiecina za ladą i cwaniaczkowaty - właściciel.

Data dodania: 23/03/2015

Dodała: Anna

Przez email miły kontakt i wycena naprawy.

Data dodania: 23/03/2015

Dodała: MAGDA

Tel. naprawiany trzykrotnie na kłopoty z załączaniem. Przy ostatniej reklamacji zarzucono mi samodzielną naprawę i uszkodzenia na płycie głównej, po rozmowie tel. dowiedziałem się, że wyrwałem sobie celowo gniazdo baterii...

Data dodania: 18/03/2015

Dodał: NOKIA

lumia 535 dotyk naprawiona w 3 godziny

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: CCOMBO

Trzeba stwierdzić fakt, że serwis samsunga lepiej obchodzi się z klientami. Moja żona odbierając telefon z serwisu samsunga otrzymała igiełkę, a ja swój z serwisu noki - brudny i porysowany. Nie polecam!

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: blumek



 

Dobry serwis!

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: KLIENT

Drugi oddany z uszkodzonym przyciskiem wyłączania, naprawiony, sprawdziłem zgodność baterii i śrubek - wszystko ok; zadowolony odszedłem, jak się okazało w domu, z pękniętą obudową=brak gwarancji dalej.

Data dodania: 15/03/2015

Dodał: Henio

Jeden telefon oddany do naprawy z powodu zawieszania się, po tygodniu teoretycznie naprawiony; odebrałem, okazało się, że dalej jest jak było przed serwisem. Po sprawdzeniu; brak śrubek, wiec gwarancja nie ważna; ok, mój błąd, nie sprawdziłem.

Data dodania: 15/03/2015

Dodał: Henio

czas naprawy stanowczo za długi (prawie 6 tygodni), teoretycznie brak części do naprawy, trochę to dziwne, bo telefon to nowy model. Na + całej sytuacji to miły Pan z obsługi (brunet), który próbował załagodzić całą sytuację.

Data dodania: 12/03/2015

Dodał: rorafalki

Moja NOKIA LUMIA 925 już 5 raz idzie do serwisu :-( non stop to samo się dzieje, a oni piszą co rusz co innego!

Data dodania: 01/03/2015

Dodała: marta




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona