Obsługa miła i konkretna ale niestety czas oczekiwania zbyt długi po, 4 tygodniach przywieźli mi sanitariaty i nie wszystkie, dziś 8 tydzień i nadal brak dostawy. Drogo i nieterminowo - nie polecam.

Data dodania: 16/07/2016

Dodał: ZEN

Przyjmują zamówienie i milczą. Sam musisz dzwonić. Przesuwają termin realizacji. Obsługa niemiła.

Data dodania: 10/10/2014

Dodała: julita

Firm Sanpol oddział Piaseczno - trudny kontakt z działem sprzedaży, bardzo zła obsługa klienta, długi czas oczekiwania na dostawę towaru. Nie polecam!!!

Data dodania: 28/01/2014

Dodał: TK1972

Bardzo wysokie ceny w porównaniu do sklepów internetowych. Informacje o wielkich rabatach, podczas gdy w sieci mamy o kilkaset złotych taniej niż po zniżce w SANPOL...

Data dodania: 17/01/2014

Dodał: dr78

kompletny brak profesjonalizmu pracowników, którzy nie wiedzą co sprzedają; towar nigdy według faktury, zawsze coś nie tak...

Data dodania: 14/01/2014

Dodał: duck



 

SANPOL ODDZIAŁ PIASECZNO OBSŁUGA NIEMIŁA, DOSTAWY TOWARU NIETERMINOWE, CHOCIAŻ SPEŁNIAMY MINIMUM LOGISTYCZNE I PŁACIMY ZA TOWAR Z GÓRY. OBIECUJĄ, ŻE TERMIN DOSTAWY TO 5 DNI ROBOCZYCH, A NIE MOGĄ WYROBIĆ SIĘ W 2 TYGODNIE...

Data dodania: 26/11/2013

Dodał: SLAWEK

SANPOL ODDZIAŁ LUBLIN SŁABA OBSŁUGA

Data dodania: 17/01/2011

Dodał: gruby

Przyjęto zamówienie, a 42 dni bez kontaktu przy pobranej zaliczce.

Data dodania: 27/12/2010

Dodał: klient

Nie odbierają telefonów,

Data dodania: 30/11/2010

Dodał: Tel

Dostawy towaru na błędny adres, terminy wydłużone o 2 tygodnie, towar z błędami. Obsługa okropna!!!!! począwszy od kierownika do przedstawiciela handlowego, ceny mają z kosmosu, dopiero po dużych rabatach opłaca się coś kupić.Nie polecam!!!!!

Data dodania: 22/05/2010

Dodała: Aneta




1 2    Następna strona