Sklep duzo tańszy od LM WYMIANA SPRZEDAWCÓW BARDZO DOBRZE WPŁYNĘŁA NA JAKOŚĆ OBSŁUGI SKLEP BARZO DOBRZE SOBIE RADZI Z PRZEREKLAMOWANA DRAGA KONKURENCJA TAK TRZYMAĆ ?????

Data dodania: 20/01/2018

Dodał: Max

Najgorsza obsługa z jaką miałem do czynienia. W ogóle tam niema obsługi. To jest bardzo dziwny sklep ...

Data dodania: 04/12/2017

Dodał: klient100

niemila,arogancka obsluga traktujaca klienta jak zlo konieczne.Pierwszy sklep z tej branzy w ktorym spotkalam sie z odmowa przyjecia zwrotu towaru -nienaruszonego , z paragonem kupionego pol godziny wczesniej .

Data dodania: 03/12/2017

Dodała: Iza

zakupy tam odradzam, obsluga gwarancyjna to masakra, zwlaszcza oddawanie do naprawy sprzetu objetego gwarancja, wraca tak zdewastowany, ze juz do niczego sie nie nadaje, a czlowiek sie dowiaduje na koniec, ze ta wada nie byla objeta re

Data dodania: 11/08/2017

Dodała: Bea

Jeden wielki bajzel i na sklepie w obsłudze jak i w zarzadzaniu tym wszytkim. Dużo im brakuje do LM

Data dodania: 11/05/2017

Dodał: Klient



 

Kupiłam w tym roku 2 rzeczy z Bricomarche pierwsza rzecz to chlebak pękniety i lampki choinkowe i dopiero 2 tygodnie miałam czekać na odbiór osobisty powiem odradzam kupowania w Bricomarche nie miła obsługa oraz nie mają pojęcia o danym towarze!

Data dodania: 28/12/2016

Dodała: Katarzyna

Obsluga sklepu odpowiada na pytania i na tym koniec, obsluga nie chce wydac towaru na który się zdecydowałem. Szkoda czasu na to by prosic sprzedawcę o to by poświęcił max 10 min. na wydanie towaru. Towar kupiłem u konkurencji.

Data dodania: 13/11/2016

Dodał: Tomek

zenada

Data dodania: 16/10/2016

Dodała: natalka3299

Przez 10 minut stałem w dziale farb, kolejne 10 chodziłem po okolicznych alejkach żeby kogoś znaleźć. Wybrałem się w końcu na dalszą część sklepu no i oczom mym ukazał się las... doradców stojących

Data dodania: 15/10/2016

Dodał: yamen

dziękuje za profesjonalną obsługę jestem mile zaskoczona.

Data dodania: 14/10/2016

Dodała: ESTERA




1 2 3 4 5 ...    Następna strona