Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

jednym słowem badziew, robią problemy ze zwrotem towatu, podałam bluzę znajomemu żeby ją oddał bo osobisty przyjazd wiąże się z kosztem 50 zł. a oni twierdzą ze muszę przyjechać osobiście: totalna bzdura, nigdy więcej nie tam nie kupie!!!

Data dodania: 12/01/2013

Dodała: Basia

Czuję się strasznie zbulwersowany tym co tam zobaczyłem - różańce jako ozdoby!

Data dodania: 28/10/2012

Dodał: Tomek

Byłem na zakupach z dziewczyną wieczorem 13.10.2012r i jedna z pań obsługujących kasę zachowała się bardzo niestosownie w stosunku do mnie, co na pewno wpłynie na moje przyszłe zakupy w sklepach New Yorker.

Data dodania: 19/10/2012

Dodał: Wojtek

Wszelkie reklamacje w tym sklepie odrzucają. Uważajcie ludzie co kupujecie.Ja, moja rodzina i znajomi bedziemy ten sklep omijać z daleka.

Data dodania: 24/05/2012

Dodał: Mieszkaniec Opola

beznadziejna i niemiła obsługa

Data dodania: 29/02/2012

Dodał: Adam



 

Mam złą opnie na temat tego sklepu gdy chciałem by ktoś z personelu mnie obsłużył podszedłem do takiej pani ekspedientki widac że miała zły humor wiec stwierdziła że mnie nie obsłuży bo jest bardzo zajęta pracą i musi obsłuży kogoś innego dobre...

Data dodania: 22/11/2011

Dodał: Aro

Brak możliwości wymiany lub zwrotu przecenionego towaru kompletnie ten sklep dyskwalifikuje. Już większość sieciówek pozwala klientom nawet za zwrot bez uzasadnienia towarów z przeceny w ciągu min. 3 dni.Sklep zacofany pod tym względem, nie polecam.

Data dodania: 14/10/2011

Dodała: Niezadowolona

Jestem rozczarowana ciągłą zmianą personelu. Obecny skład niestety nie jest zbyt pomocny przy obsłudze. Nikt się nie uśmiecha i nie wita klientów.

Data dodania: 10/05/2011

Dodała: Marta

Reklamacje w tym sklepie to jakies nieporozumienie. Kierownictwo sklepu to bardzo jest bardzo nie miłe i nie jest rzeczoznawcą a wystawia opinie na reklamacji. Już tam nie wrócę niestety.

Data dodania: 15/04/2011

Dodała: Weronika

Brak obsługi klienta, straszny zaduch, częste zmiany obsługi prowadzą do tego że brakuje tam doświadczonych sprzedawców znających własny asortyment.

Data dodania: 15/04/2011

Dodała: Wiktoria




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona