Juz nigdy nie Kupie tam okularow i odradzam (OMIJAJCIE TEN SALON WIELKIM łukiem) barku kompetencji i manier.Reklamacja sie ciagnie ponad 2 miesiace kazdy ma inna wiadomosc

Data dodania: 20/12/2010

Dodała: Ewelina D

Ja czekam na odpowiedz w sprawie reklamacji juz od miesiaca i tlumacza sie ze nie moge znalezc producenta bo juz go nie ma w Polsce a przeciez to francuskia firma

Data dodania: 23/02/2010

Dodała: k

Brak dbałości o klienta, problemy z reklamacją. Personel niekompetentny.Każdy mówi coś innego. Nie polecam i żałuję, że kupiłam tam okulary.

Data dodania: 26/08/2009

Dodała: Kasia

Problemy z reklamacją, pracownicy kręcą. Ocena niższa niż negatywana, żałuję że kupiłam okulary w tej sieci.

Data dodania: 19/08/2009

Dodała: natalia

Brak dbałości o klienta

Data dodania: 09/06/2009

Dodała: maria



 

Niestety, placówka ta nie przestrzega terminów wykonania reklamacji. Oddalem okulary do naprawy w ramach gwarancji sześc tygodni temu i do tej pory nie mogę się doprosic o ich zwrot. Personel nie interesuje się klientem.

Data dodania: 20/03/2009

Dodał: Krzysztof




Poprzednia strona    1 2