Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

Ciemno bramek nie ma ogarnijcie sie za nim was okradną!!, a co do obsługi niech otwiera sklep na czas i bedzie OKKKKKK :P

Data dodania: 27/07/2015

Dodał: Paweł

brak pomocy, niewiedza i brak informacji nt. towaru w sklepie - jak sam poszukasz to znajdziesz....

Data dodania: 10/02/2014

Dodał: Przemysław

Bardzo niemiła obsługa!!! Pani ekspedientka okazuje totalny brak zainteresowania klientem, brak szacunku dla starszych, na pytanie odnośnie towaru padła odpowiedź "skąd mam wiedzieć, wszystko pisze na metce". NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!

Data dodania: 31/01/2014

Dodał: klient

pytalem o namiot-bardzo małe zainteresowanie expedientki- na pytanie o spiwory-odpowiedziala-nie ma-tyle. prosilem o nr tel do sklepu w jasle bo przed swietami tam byly- odp. nie wiem ktory jest nasz sklep w jasle-sa dwa

Data dodania: 16/01/2013

Dodał: rtomk2003

obsługa miła, profesjonalna, lecz z wyjątkiem pewnej pani, która fachowo doradza klientowi najmniej odpowiednie produkty, nie dostosowujac ich do potrzeb klienta.

Data dodania: 31/01/2012

Dodał: greg



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
dobrze zaopatrzony sklep jak na outlet, ale niestety obsługa fatalna.

Data dodania: 26/07/2011

Dodał: Mariusz

Beznadziejne zaopatrzenie, nie profesjonalna obsługa ktora nie ma pojęcia o odzieży technicznej oraz złe oświetlenie sklepu.

Data dodania: 23/04/2011

Dodał: bara

Problemy z parkingiem. Szlabany często się zacinają, nie potrzebny stres i telefony do obsługi w asyście klaksonów innych użytkowników. Miła obsługa... he he....

Data dodania: 19/12/2010

Dodał: Ryś

obługa negatywna ,Pani proponowala mi sprzedaż kurtki i spodni za polowe ceny bez paragonu .masakra.

Data dodania: 27/05/2010

Dodała: xyz

Co prawda nie o ten sklep mi chodzi ale o sklep w Galerii Bonarka w Krakowie i wcale nie chodzi o obsługe ale o to że sprzedają dziurowe kurtki ja nie załważyłem uszkodzenia a na następny dzien nie chcieli mi wymienić na nowy model tylko reklamować.

Data dodania: 16/03/2010

Dodał: były klient 4f




1 2    Następna strona