Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

Niestety ostatnio bardzo się rozczarowałam. Zakupiłam płaszcz. Pani sprzedała go w super cenie i niby wszystko ok, ale w domu zauważyłam metkę Monnmari nie Aryton. Płaszcz używany, bo pachnie papierosami i perfumami. Jestem rozczarowana.

Data dodania: 06/12/2014

Dodała: Ela

Złożyłam zamówienie przez internet 27.1.Obsługa klienta bardzo uboga.Nie doczekałam się odpowiedzi na e-mail, a po moich licznych telefonach zamówienie nie zostało wysłane.Dziś zadzwoniłam i okazało się, że część jest w ogóle niedostępna.Nie polecam.

Data dodania: 06/02/2014

Dodała: Zam.

sklep nastawiony na sprzedaż, niefachowe doradzenie, rzeczy w wysokich cenach, widać,że część to kilkuletnie starocie,na wieszakach wiszą po-haczone rzeczy lub z urwanymi metkami prawdziwy \"luksusowy salon\" nigdy by sobie nie pozwolił na taki skand

Data dodania: 23/01/2014

Dodała: Mariola

moja ocena firmy jest negatywna, swymi działaniami zniechęca do dokonywania zakupu towaru tej firmy, jest nieprzyjazna klientom...

Data dodania: 04/01/2014

Dodała: z.

firma nieżyczliwa klientom, brak możliwości zwrotu towaru, NIE POLECAM ZAKUPÓW W SKLEPACH TEJ FIRMY

Data dodania: 11/11/2013

Dodał: justyna



 

firma nieprzyjazna dla kupującego, po dokonaniu zakupu NABYWCA TOWARU JEST NA "STRACONEJ POZYCJI",BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU LUB ZAMIANY TOWARU na warunkach korzystnych dla kupującego, NIE POLECAM ZAKUPÓW w tej firmie

Data dodania: 06/11/2013

Dodał: zoja

brak możliwości zwrotu lub zamiany towaru, WYMIENIĆ MOŻNA TYLKO NA DROŻSZY TOWAR (nawet 5 min. po dokonaniu zakupu), NIE POLECAM DOKONYWANIA TAM ZAKUPÓW

Data dodania: 04/11/2013

Dodał: z.

firma NIEPRZYJAZNA DLA KLIENTA po dokonaniu zakupu, nie odeszłam od kasy i chciałam zamienić płaszcz na inny, nie wyrażono zgody, wcześniej nie wspomniano o BRAKU MOŻLIWOŚCI ZWROTU LUB ZAMIANY TOWARU, NIE POLECAM ZAKUPÓW

Data dodania: 02/11/2013

Dodał: r.

-panie obsługujące niemiłe, nieprzyjazne - brak możliwości zwrotu zakupu - praktycznie brak też możliwości odłożenia sukienki na 1 - 2 dni, ponieważ pani obsługująca jednocześnie informuje, że odłoży - ale jak ktoś będzie chciał kupić to sprzeda

Data dodania: 13/07/2013

Dodała: rozczarowana

Zamawiałam sukienkę po cenie promocyjnej (15% zniżki), kiedy dotarła do salonu okazało się, że promocja na suknię się skończyła. Po mojej interwencji sukienka została sprzedana z 10% rabatem. Aspiracje duże a podejście byle jakie.

Data dodania: 25/06/2013

Dodała: Ewa




1 2    Następna strona