Nie kupujcie butów tej firmy. Po kilku założeniach balerin odleciała lamówka, bo była za płytko wszyta. Oczywiście reklamacji nie uwzględniono, napisali, że sama wyrwałam...

Data dodania: 08/10/2013

Dodała: magda

obsługa masakra

Data dodania: 08/09/2012

Dodał: marcin

obsługa w salonie Bagatt jest na niskim poziomie

Data dodania: 09/08/2012

Dodała: Anna K

Dziś przeglądałam nową kolekcje firmy Bagatt i trafiłam na te opinie.Obsługa tego salonu jest okropna.

Data dodania: 23/03/2012

Dodała: Wanda

Obsługa pewnej Pani jest na bardzo niskim poziomie. Z niechęcią podeszła do mnie , była opryskliwa.Jestem stałą klientką tego salonu i uważam że chyba ta Pani pomyliła sie z powołaniem.

Data dodania: 21/03/2012

Dodała: Anna.E



 

obsługa w salonie Bagatt jest na bardzo niskim poziomie. Prace wykonuje z przymusu. Jestem stałą klientką , kupuje tu buty co sezon .

Data dodania: 15/03/2012

Dodała: Anna.W

Kupiłam buty w tym sklepie i po trzech dniach podeszwa popękała. Reklamacji oczywiście nie uwzględniono.Na dodatek przysyłając list podali inne dane.... to jest żenujące. BARDZO NIE POLECAM TEGO SKLEPU.

Data dodania: 22/02/2012

Dodała: Rozczarowana

Obsługa Pana w Bagatt-Manufaktura Łódź bardzo niska. Od niechcenia udziela informacji o produkcie i mam wrażenie,że wypalił się zawodowo już w tym sklepie.

Data dodania: 31/01/2012

Dodał: Klient Krzysztof

jestem zszokowana Pracownikiem tego sklepu,nie mial zamiaru wyjsc z zaplecza i mnie obsluzyc,podszedl do mnie z arogancja gdy prosilam o pomoc,i do tego kometowal moj ubior w nieuprzejmy sposob do swojej kolezanki, nie powinien tam pracowac!!!

Data dodania: 31/01/2012

Dodała: Magdalena

Nie wiem skąd te pozytywne opinie,może kiedyś tak było,ale chyba bardzo dawno temu.Teraz panie zajmują się wszystkim tylko nie obsługą klienta.

Data dodania: 30/12/2011

Dodała: Iza




1 2 3    Następna strona