Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z obsługi sklepu, Panowie byli bardzo sympatyczni i pomocni w wyborze wymarzonej przez nas sypialni. Dostawa i montaż bardzo profesjonalna- szkoda tylko że odpłatna. Osobiście POLECAM produkty PRESTIGE.

Data dodania: 15/10/2009

Dodała: Kasia

Meble kupiłam w Parku Handlowym Matarnia. Zestaw sypialny kosztował grube pieniądze, meble zaczęły się łuszczyć po niecałym roku. Reklamacja miała trwać 2 tygodnie. Mija już 1,5 miesiąca i nic... Żenada.

Data dodania: 27/08/2009

Dodała: Weronika

PODCZAS PRÓBY ZGŁOSZENIA REKLAMACJI DOSTAŁEM INFORMACJĘ OD KIEROWNIKA PLACÓWKI ŻE MUSZE OSOBIŚCIE PRZYJECHAĆ (80KM W JEDNĄ STRONĘ)ABY SPISAĆ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY - PARANOJA!! zła OBSŁUGA PRZEZ KIEROWNIKA,NEGATYW , NIE POLECAM!!!!!!!!!!

Data dodania: 18/08/2009

Dodał: CLIO23

ŁÓZKO KTÓRE KUPIŁEM SŁUŻYŁO MI ZALEDWIE 2 MIESIĄCE.REKLAMACJA ZOSTAŁA PRZEZ FIRMĘ ODRZUCONA POMIMO ZE MEBLE SĄ OBJĘTE 2 LETNIĄ GWARANCJĄ SPRAWĘ KIERUJE DO WYŻSZYCH INSTANCJI

Data dodania: 05/08/2009

Dodał: SEBASTIAN

Sympatyczna obsługa,profesjonalne podejście do klienta w miłej atmosferze polecam

Data dodania: 02/07/2009

Dodał: Grzegorz



 




Poprzednia strona    1 2