Nomi - Piła, pow. pilski

 


Ulica: Ogińskiego 33
64-920, Piła, pow. pilski

województwo wielkopolskie

Email:


Opinie o tej placówce (2.07/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

13

3

38

 

Kontakt

Telefon 67 / 215 51 36


Godziny otwarcia

Niedziela 10-20

Poniedziałek 8-21

Wtorek 8-21

Środa 8-21

Czwartek 8-21

Piątek 8-21

Sobota 8-21

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki Nomi w mieście Piła, pow. pilski.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Nomi.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Nomi.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Nomi.

 

Adresy placówek sieci Nomi Piła, pow. pilski.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Nomi, Ogińskiego, 64-920, Piła, pow. pilski" należącej do sieci "Nomi"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia negatywna
Kilka razy robiłem tam większe zakupy, głównie płytki podłogowe i ścienne. Za każdym razem długie oczekiwanie na obsługę, wywoływanie przez głośniki i dalsze oczekiwanie. Często długie kolejki z powodu czynnej jednej kasy. Ogólnie słaba obsługa....

Data dodania: 03/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Odnosze wrażenie że jest coraz gorzej. Coraz mniej dostępny asortment, mniej pracowników i coraz większy bałagan. Jedynym plusem sklepu nomii byly atrakcyjne ceny na wybrane towary, ale bałagan na sklepie i totalna niewiedza odstraszaja.

Data dodania: 30/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Absolutnie nie jestem zadowolona ze sklepu Nomi w Pile. Strasznie długi czas oczekiwania na kierowników sklepu, jeszcze dłuższy na pracowaników. W powietrzu unosi się niekompetencja a po podłodze przetacza się chaos.

Data dodania: 01/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Brak obsługi, jedna osoba na dział to zdecydowanie za mało.

Data dodania: 07/04/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Brak obsługi, sami studenci bez podstawowej wiedzy, czas oczekiwania na sprzedawce to 30 min.

Data dodania: 05/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Beznadziejna obsługa. Kolejki przed kasami, a kasjerek nie ma .... Totalny bałagan w sklepie nikt nic nie wie, odsyłają od jednego do drugiego. NIKT NIE UTOŻSAMIA SIĘ Z FIRMĄ.

Data dodania: 07/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
nieład w sklepie i bardzo długie czekanie na obsługe!!!! czasami wcale sie nie pojawia!!

Data dodania: 07/09/2011

Dodała:

Opinia negatywna
zła realizacja zamowienia

Data dodania: 07/09/2011

Dodała:

Opinia negatywna
totalny syf na sklepie nie moznaa dojsc do towaru bo wszedzie jakies palety i brak obsługi!!!!

Data dodania: 08/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Tak -jak nazbierasz milion punktów wydając tysiące złotych na zakupy w Nomi ,to za punkty otrzymasz atrakcyjny długopis.

Data dodania: 22/06/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
jestem innego zdania o Nomi poprostu wszystko sie zmienilo od czasu jak powstal Praktiker teraz w Nomi obsluga jest grzeczniejsza nie czeka sie juz tak dlugo jak kiedys poprostu jestem wierna tej placowce i kupuje niezbedne rzeczy w moim NOMI....

Data dodania: 22/06/2011

Dodała:

Opinia pozytywna
Wyrobiłem sobie kartę rabatową - nic nie kosztuje, a przy każdych zakupach dostaję rabat i zbieram punkty. Ostatnio za punkty wziąłem bardzo fajną wiertarkę. polecam

Data dodania: 28/03/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
obsługa w nomi jest bardzo miła,zawsze bede robic tam zakupy. Dział hydraulicznym obsługiwała mnie miła pani z duzym poczuciem humoru i bardzo profesjonalnie.Mimo ze idę po dany towar zawsze rowniez na hydraulike i przepiekny ogród ;)

Data dodania: 19/03/2011

Dodała:

Opinia negatywna
obsluka klientów nie jest najlepsza pracownicy nie spełniają swoich obowiązków nie ma ich na danych działach gdy są potrzebni na uzyskanie jakichkolwiek informacji zdarzyło się czekac nawet do 30 minut kompletna bezinteresownośc do klienta

Data dodania: 06/03/2011

Dodała:

Opinia neutralna
byłem na zakupach w nomi i nie wiem o co chodzi jeden pracownik na działe o godzinie 18, 25 minut czekałem za płytkami, kolejne 15 za kabiną. moze kierownik pomysli o pracownikach bo bedzie konkurencja a z taka obsadą to lipa

Data dodania: 23/02/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
Świetna obsługa na dziale ogród. Nomi zawsze było świetne w ogrodzie. Ja będę tam zawsze kupowała.

Data dodania: 11/02/2011

Dodała:

Opinia pozytywna
Lubię robić zakupy w Nomi, ponieważ zawsze znajdę to czego szukam, a ponadto jest bardzo miła obsługa

Data dodania: 04/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
na reklamcje szyby od kabiny czekałam 2.5msca!!!!! cały czas mnie zbywano wkońcu skontaktowałam się z producentem stwierdził że piła żadnej reklamacji nie zgłosiła i to producent dostarczył mi nową szybę na własny

Data dodania: 25/11/2010

Dodała:

Opinia pozytywna
ostatnio kasjerka pomogła w reklamacji i na oświetleniu przesympatyczna kobieta doradzała w zakupie żarówki do nietypowej lampy! Przeceniono mi końcówkę materiału, zapakowano do wózka wielki wór ziemi! same + jest taka mała pani ...omijam ją i już

Data dodania: 01/10/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Rozpoczęła się już w PILE budowa sklepu sieci PRAKTIKER ......w końcu !!!.. będzie to ogromna konkurencja dla Nomi , może wtedy zaczną mieć w Nomi inne podejście do klienta bo puki co to sobie po prostu olewają wszystko .....

Data dodania: 17/09/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
PLACÓWKA SUPER.KIEROWNIK STANĄŁ NA WYSOKOŚCI ZADANIA I POZYTYWNIE ZAŁATWIŁ SPRAWĘ.WŁAŚCIWY CZŁOWIEK NA WŁAŚCIWYM MIEJSCU.BARDZO MIŁE DZIEWCZYNY Z OBSŁUGI

Data dodania: 19/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
TO PRAWDA BARDZO DZIADOWSKA FIRMA -Nie można się dodzwonić -problemy ze znalezieniem pracownika ,który by doradził -WYGLĄDA ŻE NIE ZALEŻY IM NA KLIENTACH -CENY MAJĄ TYLKO NA NIEKTÓRE PRODUKTY DOBRE na pozostałe droższe niż w przeciętnym sklepie.

Data dodania: 06/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
nikt nie interesuje się klientem pani która stoi przy kasie jest bardzo nie miła

Data dodania: 19/07/2010

Dodał:

Opinia negatywna
sklep do bani są lepsze

Data dodania: 02/06/2010

Dodał:

Opinia negatywna
30.03.GODZ 18.20 DZWONIŁEM BY ZAPYTAĆ O CENĘ PERGOLI OGRODOWYCH, ...PANI Z INFORMACJI NIE ZNA CEN, KAŻE CZEKAĆ NA PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ TY DZIAŁEM, CZEKAŁEM PRZY SŁUCHAWCE 10. MIN..NIE DOCZEKAŁEM SIĘ INFORMACJI O CENIE PERGOLI..IGNORANCJA

Data dodania: 30/03/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Powiedzmy wprost jesli poproszony sprzedawca nie potrafi włączyć lampy i pokazać klientowi że ona działa,, to już koniec świata, nie mozna wszystkich pracowników wrzucac do jednego worka ale smiało można powiedzieć, że pracuja tam lenie...

Data dodania: 10/01/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
W Nomi sa fajowe petardy.:D

Data dodania: 26/12/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Fajne jest NOMI !!!!!!!!

Data dodania: 02/11/2009

Dodała:

Opinia negatywna
oj ta obsluga,dzisiaj kupowalam klej do kafelek-nie dosc ze nie moglam nikogo znalezc to pozniej i tak sama musialam ten klej zapakowac sama na wozek.katastrofa.bede to miejsce odwiedzac najrzadziej jak to mozliwe.

Data dodania: 25/10/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
Fakt, że trzeba szukać kogoś z obsługi na danym dziale dość długo. Ja jednak dziękuje Panu z działu budowlanego, który mi bardzo grzecznie i uprzejmie załadował płytki na wózek i do samochodu.

Data dodania: 25/08/2009

Dodała:

Opinia negatywna
nikt nie interesuje się klientem!!!

Data dodania: 17/08/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Według informacji znalezionych w sieci to OBI posiada tyle samo sklepów co Nomi (30 ), tylko że OBI zatrudnia ponad 3000 pracowników , a Nomi ledwo 1760 , to jak ma być w Nomi dobrze skoro pracowników jest jak na lekarstwo.

Data dodania: 01/06/2009

Dodała:

Opinia negatywna
To jest market ,a wiadomo jak jest w marketach , każdy wyższy stanowiskiem "jedzie " po podwładnym , wszyscy maja wszystko gdzieś ,wypłaty to ledwo 1000 .zł na rękę , obsługi jak na lekarstwo bo koszty by wzrosły ,I właśnie dlatego tak jest jak jest

Data dodania: 28/05/2009

Dodała:

Opinia neutralna
Brak obsługi wynika z tego że pracowników jest za mało. Często jeden pracownik przypada na jeden dział. Pracownicy muszą dokładać towar i miedzy czasie robić jeszcze wiele rzeczy przez to brakuje czasu na "robienie sprzedaży".

Data dodania: 20/05/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Byłam ostatnio w placówce i muszę przyznać, że jest tragicznie!! Zero obsługi, a jak już ktoś się znajdzie to jest niekompetentny. Po godzinie musiałam wyjść ze sklepu, bo jestem w ciąży i zrobiło mi się słabo przez tą obsługę! BAŁAGAN i nic więcej!

Data dodania: 19/05/2009

Dodała:

Opinia negatywna
W sieci Nomi nigdy nie było i nie będzie obsługi. Jak już jest obsługa to pracuje od wczoraj bo który spacjalista w danej dziedzinie będzie pracował za grosze. Przekłada się to na brak cen, towaru a w rezultacie klientów.

Data dodania: 11/05/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Ogromny bałagan ,zero obsługi , lepiej iść gdzie indziej bo ceny takie same jak w każdym innym sklepie

Data dodania: 30/04/2009

Dodała:

Opinia negatywna
OBSŁUGA FATALNA -TRZEBA KILOMETROW ZROBIC ZEBY KOGOS ZNALEZC--A O PRODUKTACH TO NIE MAJA POJECIA-CZŁOWIEK PYTA A ONI ROBIA OCZY JAK PIEC ZŁOTYCH JAKBY Z KOSMOSU BYLI ---CHYBA NIGDZIE Z TAK FATALNA OBSŁUGA SIE NIE SPTK

Data dodania: 27/04/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
Ja nie miałem nigdy większych problemów w NOMI, bywałem w gorszych sklepach, gdzie nawet szef miał zlewke na klienta. Bądźmy bardziej wyrozumiali, aha ostatnio obsługiwał mnie taki pan na ogrodzie, jestm pełen podziwu, pełna profeska i duża wiedza!!

Data dodania: 06/04/2009

Dodał:

Opinia negatywna
obsługa robi głupie miny i uśmiechy jak człowiek chce o cos zapytać. ! czuje się jak intruz

Data dodania: 03/04/2009

Dodała:

Opinia negatywna
zgadzam sie obsługa fatalna zeby kogos znales to trzeba sie naszukac i naczekac

Data dodania: 29/03/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
hmmm... zgadzam się,obsługa zlewa klientów,aż strach prosić o pomoc w poszukiwaniach ;/;/ ale pewien Pan muszę napisać powinien dostać premię ;) panele sprzedaje profesjonalnie ;D

Data dodania: 25/03/2009

Dodała:

Opinia negatywna
zgadzam się z większością ocen, mizernie to wygląda... nie szanują potencjalnego kupca w ogóle...

Data dodania: 16/03/2009

Dodała:

Opinia negatywna
nikt nie interesuje się klientem, a gdy się o coś zapyta to mają miny jakby się im wyrządzało krzywdę

Data dodania: 04/03/2009

Dodał:

Opinia negatywna
brak obsługi

Data dodania: 27/02/2009

Dodał:

Opinia neutralna
W placówce jeszcze nie miałam okazji być, ale mam uwagę do str internetowej.Nie można się tutaj nic dowiedzieć,żadnych nowych katalogów. Powinny być wystawione jakieś oferty, żeby klient wiedział,że ma po co jechać na zakupy do Nomi.

Data dodania: 09/02/2009

Dodała:

Opinia negatywna
obsługa. Ma się wrażenie jakby w ogóle nie było nikogo do obsługi.

Data dodania: 01/02/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Brak pracownikow majacych pojecie o towarze oferowanym przez market. Nie ma mozliwosci zapytac o porade, bo mozna uslyszec tylko bzdury

Data dodania: 28/01/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Fatalna obsługa. Trzeba jej szukać i to bez efektu - chyba się chowają. A jak już się znajdzie .....kompletny brak kompetencji.

Data dodania: 03/01/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Obsługa fatalna, zupełny brak kultury ... :( a szkoda bo asortyment niczego sobie

Data dodania: 21/12/2008

Dodał:

Opinia negatywna
obsługi nigdy nie ma, trzeba za nimi chodzić i prosić o pomoc..śmiechy...

Data dodania: 17/12/2008

Dodał:

Opinia negatywna
fatalna obsługa

Data dodania: 14/12/2008

Dodał:

Opinia pozytywna
Jestem zadowolona z obsługi i dużego wyboru asortymentów .

Data dodania: 07/11/2008

Dodał:

Opinia negatywna
Sklep na wysokim poziomie jednak obsługa zwłaszcza działu budowlanego pozostawia wiele do życzenia. Ignorancja klienta i hasła typu "nie mam czasu" dodam, że niejednorazowe nie wpływają pożytywie.

Data dodania: 26/10/2008

Dodał:


Łącznie oddanych głosów na Nomi: 54, średnia ocen: 2.07/5