PKO BP (oddział) - Koszalin

 


Ulica: Młyńska 20
75-054, Koszalin

województwo zachodniopomorskie


Opinie o tej placówce (2.03/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

8

2

25

 

Kontakt

Tel. 94 / 348 53 25

Fax 94 / 341 05 72


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 18.00

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki PKO Bank Polski w mieście Koszalin.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PKO Bank Polski.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PKO Bank Polski.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PKO Bank Polski.

 

Adresy placówek sieci PKO Bank Polski Koszalin.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PKO BP (oddział), Młyńska 20, 75-054, Koszalin" należącej do sieci "PKO Bank Polski"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia negatywna
05.08.2013 ok.godz. 9.30 długa kolejka, a przy tym niemiła obsługa...

Data dodania: 06/08/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Kolejki olbrzymie; dnia 05.08.2013. oczekując w długiej kolejce, po mojej interwencji wysłano mnie do ajenci pko lub do szpitala- gratulacje!!! Straciłam dziś 250 zł!

Data dodania: 05/08/2013

Dodała:

Opinia negatywna
bank oferował super konta za zero złotych, szkoda, że nie napisano, że tylko do końca lipca. Pracownicy banku nie odpowiadają na pytanie, ile będzie wynosiła prowizja za prowadzenie kont oszczędnościowych !!!

Data dodania: 23/05/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Otrzymałam nową kartę bankową, a po powrocie do USA pin. Osoba okazała się niekompetentna twierdząc, że nie ma opcji aktywacji karty z zagranicy. Dopiero jej zwierzchnik załatwił sprawę pozytywnie. Pouczcie pracowników.

Data dodania: 15/04/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
W marcu br. podczas pobytu w Polsce otworzyłam konto w PKO BP Koszalin ul. Młyśkiej 20. Obsługująca mnie Pani wykazała się kompetencją i profesjonalnym, bardzo uprzejmym podejściem do klienta. Oby takich pracowników więcej.

Data dodania: 15/04/2013

Dodała:

Opinia negatywna
nie wiem po co wam te telefony, siedzę od godziny na telefonie i nie mogę się dodzwonić do was, albo zajęte albo nikt nie odbiera, szkoda słów.

Data dodania: 02/04/2013

Dodał:

Opinia pozytywna
Zawsze z usług PKO BP byłem i jestem zadowolony. Nigdy żadna z pań obsługujących mnie nie zdenerwowała.

Data dodania: 24/12/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
Jest dobrze!

Data dodania: 16/12/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
Jestem wieloletnim klijetem i nigdy nie miałem problemu w załatwianiu swoich spraw zawsze miła sprawna obsługa . Nie wiem czego jeszcze ludzie oczekują ???

Data dodania: 04/11/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Od 2 godzin nikt nie odbiera telefonu !!!!!!! Dyrekcja chyba nie czyta tych opinii, bo nic się nie zmienia!!!!!!! Elżbieta

Data dodania: 19/10/2012

Dodała:

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonów!

Data dodania: 16/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
nie wiem czemu i czym to jest spowodowane ale księgowanie wpłat trwa tu strasznie długo np. moja babcia emeryturę dostaje w innym banku już o 14 a ja w tym samym dniu na rentę rodzinną muszę czekać nieraz do godziny 19.

Data dodania: 02/05/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
Zawsze jak jestem w tym Banku a jestem bardzo często, Panie są badzo miłe.

Data dodania: 01/05/2012

Dodała:

Opinia negatywna
od 13-03-2012 czekam na rozpatrzenie wniosku kred. i co? i doradcy są na WOLNYM!!!!!nie odbierają tel. przeniosę konto firmowe i osob. do innego banku na 100%. Nie polecam tej Placówki Bankowej.

Data dodania: 03/04/2012

Dodała:

Opinia negatywna
BRAK KONTAKTU Z DORADCAMI, NIE ODBIERAJA TEL. POZWALNIAĆ WIĘKSZOŚĆ

Data dodania: 13/03/2012

Dodała:

Opinia neutralna
Nikt nie odbiera telefonu, jak zwykle.

Data dodania: 05/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Rażaca niekompetencja Pracownicy na stanowisku doradcy. Przekzała mi informacje sprzeczne z informacjami zawartymi na stronie internetowej banku. Muszę teraz zadzwonić do Dyrekcji, może wyjasni te różnice

Data dodania: 19/08/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Fatalna obsługa klienta panie są niemiłe robią wielką łaske że w ogóle obsługują klientów

Data dodania: 19/04/2011

Dodała:

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonów!!!!!!!!! poza tym linia powinna być bezpłatna...

Data dodania: 08/04/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Bardzo nieuprzejmie odnosiła sie do mnie pracownica banku,przez tydzień nie znalazła czasu ,aby załatwić moją sprawę,mało kompetentna,

Data dodania: 05/03/2011

Dodała:

Opinia pozytywna
Dzisiaj zadzwoniłem, i od razu połączenie, młoda pracownica (sądząc po głosie) była bardzo miła , dowiedziałem się wszystkiego. Nie robię żadnej ściemy bo byłem nastawiony po wizytach osobistych (kolejki) na nie. Może przypadek a może coś więcej.

Data dodania: 23/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Osoby zatrudnione nie znają aktualnych przepisów (dz. ustaw nr 87 z 2010r. poz 560 wraz z załącznikami). i nie można się do nich dodzwonić, aby ich o tym poinformować.

Data dodania: 22/10/2010

Dodał:

Opinia negatywna
ROBIĄ Z LUDZI WARIATÓW,POSZŁAM PROSIĆ O ODBLOKOWANIE DOSTĘPU DO iPKO I WYMIANE KARTY WSZYSTKO ŁADNIE MIŁA OBSŁUGA ALE... NO WŁAŚNIE, NA DRUGI DZIEŃ DZWONIE MÓWIĘ ŻE NADAL NIE MAM DOSTĘPU A PANI TWIERDZI ŻE PROSIŁAM TYLKO O WYMIANĘ KARTY ....PORAŻKA

Data dodania: 28/09/2010

Dodała:

Opinia negatywna
bardzo lubie stac po pieniazki w banku kiedy jest mega kolejka a obslugujace panie robia sobie przerwe kiedy mam tam zadzwonic to juz mnie .......... -urwia sie bo wiem ze nie moge liczyc na to aby ktos łaskawy podniusł sluchawke.

Data dodania: 16/09/2010

Dodał:

Opinia neutralna
Money order ktory wyslalam z usa do was prawie dwa miesiace temu zostal przes wasz bank zrealizowany 20 lipca tylko ja nie mam tej kwoty na moim kacie,tzn jest na innym kacie musze szybko skontaktowac sie z policja w Koszaline.

Data dodania: 06/08/2010

Dodała:

Opinia negatywna
bardzo zla nie odpowiadaja na e-mail ani na telefony moj czek na pewna sume trzymaja na swoim koncie i zarabiaja odsetki a ja czekam przeszlo miesiac na te pieniadze

Data dodania: 30/07/2010

Dodała:

Opinia negatywna
nikt wiecznie nie odbiera telefonów!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 29/06/2010

Dodała:

Opinia pozytywna
miła obsługa ful profesionalizm

Data dodania: 18/06/2010

Dodał:

Opinia negatywna
JESTEM WPROST ZBULWERSOWANA TAK DŁUGIM OKRESEM OCZEKIWANIA. TEN BANK JEST PRZEJAWEM NIERÓBSTWA, BRAKU FACHOWEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA, NIERZETELNOŚCI. ODRADZAM JUŻ WSZYSTKIM ZNAJOMYM! TAKIE TRAKTOWANIE SPRAWIA ZE TRACICIE WIELU KLIENTÓW- PRZYKRE

Data dodania: 11/06/2010

Dodała:

Opinia negatywna
od kilku dni nie mozna sie dodzwonic.

Data dodania: 19/05/2010

Dodał:

Opinia negatywna
problem z dodzwonieniem się od godziny do 3 osób, sekretariat nie odpowiada, telefony na biurkach 3 osób też ....

Data dodania: 03/03/2010

Dodała:

Opinia negatywna
klienta mają w nosie - nie odbierają telefonów drzwoniłem pod 3 numery

Data dodania: 26/02/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
są w porządku

Data dodania: 17/12/2009

Dodał:

Opinia negatywna
jestem na tel i od 30 minut nie jestem w stanie się dodzwonić. nAJGORSZY BANK W pOLSCE!!!!!!!!!!!! A jestem stałym klientem ze złotym kontem od 40 lat

Data dodania: 03/12/2009

Dodał:

Opinia negatywna
kłamczuchy

Data dodania: 03/06/2009

Dodał:


Łącznie oddanych głosów na PKO BP (oddział): 35, średnia ocen: 2.03/5