Orange Łódź


Ulica: Al. Piłsudskiego 3
90-368, Łódź, Polska

województwo łódzkie

Email:


Opinie o tej placówce (1.48/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

4

0

24

 

Kontakt

Tel. 42 / 639 60 60

Fax 42 / 639 60 20


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

9.00 - 20.00

Sobota - Niedziela

10.00 - 16.00

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Orange.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Orange.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Orange.

 

Adresy placówek sieci Orange Łódź.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Orange, Al. Piłsudskiego 3, 90-368, Łódź" należącej do sieci "Orange"

 

Opinia pozytywna
Miła obsługa. Wyczerpujące informacje i pomoc w problemie

Data dodania: 31/05/2017

Opinia negatywna
chciałam zrezygnować z abonamentu po zmarłej mamusi,pani która była tak bardzo rozbawiona / nie wiem czym/,informuje mnie że tryb rozwiązania umowy to miesiąc czasu.Pierwszy raz spotkałam się z taką odpowiedzią - ciekawe kto zapłaci za ten miesiąc ,

Data dodania: 29/12/2016

Opinia negatywna
Fatalna obsługa. ..nic nie potrafią załatwić. ..długo się czeka....najchętniej odsyłają do innego salonu...lub ogólnie robią problem przynajprostrzej sprawie....takie towarzystwo wzajemnej adoracji....

Data dodania: 12/12/2016

Opinia pozytywna
Z salonu jestem bardzo zadowolona. Miła i fachowa obsługa. Czas oczekiwania rzeczywiście długi, ale można załatwić sprawę, najlepiej w Łodzi. Telefon nie jest zbyt często odbierany, ale przy tak dużej liczbie klientów informacja nie daje rady

Data dodania: 27/04/2014

Opinia negatywna
jestem klientem od 12 lat, płace dość wysokie rachunki (200-1300zł.miesięcznie), podczas reklamacji telefonu potraktowano mnie w nieprzyjemny sposób!

Data dodania: 28/03/2014

Opinia negatywna
Przeniosłem numer z innej sieć do Orange, miałem mieć przez 3 miesiące darmowy abonament, pracownica tak załatwiła sprawę, że przez ten okres płaciłem go w obu sieciach. Reklamacje uwzględniono tylko w połowie...

Data dodania: 28/03/2014

Opinia negatywna
oddałem do salonu telefon na gwarancji, który był uszkodzony, ponieważ nie dało się go naprawić, a model ten nie jest już produkowany; zaproponowano mi drugi telefon, inny model, za który muszę niestety zapłacić. Pytanie: co to za gwarancja?

Data dodania: 28/03/2014

Opinia negatywna
1,5 h czekania dla 15 sekund przy stanowisku, gdzie mnie poinformowano, że sprawy nie załatwią. Ale 1,5h wcześniej, kiedy pytałam w informacji, problemów nie widziano...

Data dodania: 05/02/2014

Opinia negatywna
ciężko się do dzwonić...

Data dodania: 07/01/2014

Opinia negatywna
Załatwienie prostej sprawy zabrało mi prawie dwie godziny. Konsultanci długo obsługują, dodatkowo nie są zbyt uprzejmi. Zamówiłam nowy telefon, z nową umową nie otrzymałam odpowiedniej karty sim. To zajęło im 2 godz.

Data dodania: 02/01/2014

Opinia negatywna
Kolejka ponad godzinę...

Data dodania: 02/01/2014

Opinia negatywna
Ogromne kolejki...

Data dodania: 23/10/2013

Opinia negatywna
Kontakt z placówką to fikcja, pracownicy są niekompetentni - załatwiałem w salonie sprawę, nikt nie skontaktował się ze mną, że nie da się jej rozwiązać, musiałem wracać do salonu żeby ją jeszcze raz założyć, bo nikt o niej nic nie wiedział. Kpina!

Data dodania: 14/06/2013

Opinia negatywna
Bardzo niemiła obsługa w salonie.

Data dodania: 01/03/2013

Opinia negatywna
Ten salon to jakaś paranoja ,pierwszy raz spotykam się z taką ignorancja klienta. Kompletny brak możliwości kontaktu, telefon to fikcja na e-mail przychodzą same zwrotki

Data dodania: 21/11/2011

Opinia negatywna
4 godziny dzwonienia i nikt sie nie zglosil tylko automat po jakis 3 minutach rozlacza, na maila tez probowalem to dostalem informacje zwrotna ze e-mail nie moze zostac dostarczony na zdjecie simlocka czekam juz 4 dzien a mialo byc 48h (kod zwrotny)

Data dodania: 26/09/2011

Opinia negatywna
Kożystam z usług "ORANGE" (IDEI)od 13 lat bywały problemy ale zasięg to wynagradzał.W czerwcu tego roku zostałem potraktowany niegrzecznie, nieprofesjonalnie przez panią z obsługi informacj. Rezygnuję z usług tej firmy, są lepsi

Data dodania: 07/07/2011

Opinia negatywna
BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO!!!!MOŻNA SOBIE WISIEĆ NA SŁUCHAWCE I NA KONIEC PANI MÓWI,,ZA CHWILE POŁĄCZENIE ZOSTANIE PRZERWANE-ZADZWOŃ PÓŹNIEJ,, JEDNA WIELKA ŻENADA-JAK TO CAŁE ORANGE-ZMIENIAM SIEĆ!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 15/06/2011

Opinia negatywna
dziwne.............. nie korzystam z telefonu a rachunki rosna z godz na godz

Data dodania: 25/04/2011

Opinia negatywna
Dzwoniąc na numer kontaktowy przy ul. Piłsudzkiego 3, nikt nie odbiera telefonu a po 3 minutach sekretarka sama rozłącza rozmowe! Dzwoniłem przez 4 dni i za każdym razem nie moge sie dodzwonić! Jest to przykre! Nie można na ten salon liczyć!

Data dodania: 03/03/2011

Opinia negatywna
szok, zdjęcie simlocka nie dość że kosztuje drogo, to minął termin 24 godzin, centrala orange potwierdziła że wysłała kod do zdjęcia simlocka placówce, a ta najwyraźniej nie śpieszyła się z przesłaniem do klienta.

Data dodania: 08/01/2011

Opinia negatywna
jedna wielka masakra... Jeśli posiadacie państwo odrobine zdrowego rozsądku to wybierzcie inny salon niż ten... Naprawde wiem co piszę... Pozdrawiam

Data dodania: 13/12/2010

Opinia negatywna
2 tygodnie temu zaniosłem telefon do tego salonu.Miałem go ubezpieczony w programie\"bezpieczny telefon\" . Próbowałem się tam dodzwonic i dopytac co i jak,lecz bez odzewu. okazało się ,że nawet nie wysłali mojego tel. do ubezpieczyciela.. 2tygodnie!

Data dodania: 10/12/2010

Opinia negatywna
tzw."konsultant" wręcz po po chamsku usiłował mi wmówić że telefon zakupiony w salonie orange w innym mieście nie jest telefonem Orange choć ma pudełko,soft oraz obudowe z logiem orange i nie chciał przyjąć telefonu do reklamacji.

Data dodania: 20/03/2010

Opinia pozytywna
wedug mnie dobra obsluga i swietnie zalatwiaja sprawy

Data dodania: 30/01/2010

Opinia negatywna
kIEPSKA OBSŁUGA I NEI MOŻNA NIC ZAŁATWIĆ.

Data dodania: 03/12/2009

Opinia pozytywna
jest ok

Data dodania: 16/09/2009

Opinia negatywna
Podwójna kolejka dla klientów zainteresowanych zawieraniem nowej umowy i przedłużających umowy. Szybciej obsługiwani są Ci drudzy. Zdarza się, że klient obsługiwany na stanowisku jest wypraszany i musi czekać bo jest "ważniejszy" klient.

Data dodania: 31/08/2009


Łącznie oddanych głosów na Orange: 28, średnia ocen: 1.48/5