T-Mobile Częstochowa


Ulica: Al. Najświętszej Marii Panny 40/42
42-200, Częstochowa, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (1.65/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

5

0

26

 

Kontakt

Tel. 34 / 344 80 23

Fax 34 / 366 55 19


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

10.00 - 14.00

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci T-Mobile.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci T-Mobile.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci T-Mobile.

 

Adresy placówek sieci T-Mobile Częstochowa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "T-Mobile, Al. Najświętszej Marii Panny 40/42, 42-200, Częstochowa" należącej do sieci "T-Mobile"

 

Opinia negatywna
Pozyskują nowych klientów a w razie wygenerowanych przez nich kłopotów, nie ma po co chodzić do salonu, bo rozmowa jest \\\\\\\"bezprzedmiotowa\\\\\\\". Klient nasz \\\\\\\"śmieć\\\\\\\" a nie \\\\\\\"pan\\\\\\\". Przestrzegam!

Data dodania: 11/05/2017

Opinia negatywna
Ludzie w tym salonie ( chociaz ciezko ich nazwac ludzmi ) wprowadzaja klijenta w blad czarujac tak ze czlowiek nawet nie doczytuje tej umowy a potem okazuje sie ze tablet ktory mial byc za zl jest za 3000 !! Czterokrotnosc ceny rynkow

Data dodania: 23/04/2016

Opinia negatywna
najmniej kompetentny salon w czewie . nie wiem skad oni sie tam wzieli ale nie potrafia w niczym pomoc tylko wprowadzaja w blad. dzieki nim t mobile traci klientow.

Data dodania: 14/06/2015

Opinia negatywna
TAK NIEUPRZEJMEJ OBSŁUGI NIE WIDZIAŁEM DAWNO PRZYPOMNIAŁY MI SIĘ CZASY KOMUNY GDZIE CZŁOWIEK BYŁ ZAWSZE INTRUZEM. JAK TO MÓWI JEDEN PAN CHAMSTWO W PAŃSTWIE . NIE POLECAM

Data dodania: 30/01/2015

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonu, czekam już prawie trzy tygodnie na telefon oddany do naprawy

Data dodania: 06/08/2014

Opinia negatywna
przy przedłużeniu umowy, pani z obsługi dołączyła mi ubezpieczenie bez informowania mnie o tym. Następnie Centrala powiedziała, że umowy przed podpisaniem należy czytać i nie ma możliwości wycofania ubezpieczenia...

Data dodania: 21/07/2014

Opinia negatywna
Potwierdzam brak odbioru telefonu. Jak załatwić szybko i sprawnie u was sprawę?

Data dodania: 07/12/2012

Opinia negatywna
kilka miesięcy temu (w punkcie)poprosiłem o zablokowanie mms-ow za które pobierała sięć kase.dziś z tym samym problemem poszedlem..za nieodczytany mms zabrano mi około 2zł..a w punkcie kolejne 2bo pani chciała zerknąc sobie ..mam teraz ok.0.50gr

Data dodania: 24/02/2012

Opinia negatywna
Zła obsługa i lekceważenie klienta... Pani pracująca w tym salonie wymieniła mi kartę sim i mam przez nią problemy .... Nie ponosi on za to żadnych konsekwencji ...Brak słów !!!!!

Data dodania: 03/02/2012

Opinia negatywna
Niestety nikt nie odbiera telefonu. Można czasem usłyszeć sygnał zajęty i nic więcej.

Data dodania: 12/12/2011

Opinia negatywna
Pomimo braku klientów w placówce, wszyscy konsultanci nie mieli ochoty ani czasu na prawidłową, życzliwą obsługę i pomoc w załatwieniu mojej sprawy.

Data dodania: 13/10/2011

Opinia negatywna
brak rzetelnej informacji, pomimo znajomości sprawy konsultant nie powiedział tego co najważniejsze, doczytałem dopiero studiując umowę

Data dodania: 18/08/2011

Opinia negatywna
ROZUMIEM, ŻE PRACUJĄ, ALE PO JAKIE LICHO PODAWANY JEST NUMER TELEFONU, SKORO I TAK NIKT NIE ODBIERA! MOŻNA OSZCZĘDZAĆ NA WYDATKACH-ALE NIECH KTOŚ GODZINKĘ-DWIE DYŻURUJE I ODBIERZE TE TELEFONY! MOŻE URUCHOMCIE SOBIE POCZTĘ GŁOSOWĄ I ODDZWANIAJCIE!

Data dodania: 21/07/2011

Opinia negatywna
DODZWONIĆ SIĘ NA TEN SALON TO JAK WYGRAĆ W TOTOLOTKA- POPROSTU JEST TO NIE MOŻLIWE. PORAŻKA.

Data dodania: 07/07/2011

Opinia negatywna
Padła karta SIM ( tel. nie na mnie ). Pojechałem ją wymienić, ale musiałem wrócić po upoważnienie. Jak wróciłem do salonu powiedzieli mi że nie wymienią bo system wewnętrzny w całej Polsce nie działa od rana. To po co kazali mi łazić po upoważnię.

Data dodania: 17/02/2011

Opinia negatywna
NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW DZWONIE CIĄGIEM OD GODZ. 10.OO A JEST GODZ. 13.00 I NIC, NIE POLECAM

Data dodania: 31/01/2011

Opinia negatywna
PORAZKA! 2 razy telefon na naprawie gwarancyjnej i ciagle nie dziala! milo to jest tylko przy popisywaniu umowy, za co ja place ten abonament? bo rozmow wykonywac nie moge! co za niekompetencja

Data dodania: 06/01/2011

Opinia negatywna
to jest paradoks! salon telefoni komurkowej a skontaktować się telefonicznie jest niemożliwe -dzwoniłem 2 godz. i nikt nie raczy odebrać - po co podawać nr.kontaktowy skoro nikt nie odbiera? porażka

Data dodania: 21/10/2010

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów. Chciałem przenieść telefon stacjonarny (firmowy) i zasięgnąć informacji. Muszę ruszyć dupsko i odwiedzić jaśnie panie w okienku. tfffuu....

Data dodania: 07/10/2010

Opinia negatywna
Dziś odebrałem swój telefon X10 Xperia.Telefon naprawiony ale po przyjezdzie do domu doczytalem sie w protokole naprawy informacje dla użytkownika :ryski na lcd .Oddajac telefon do salonu telefon nie mial ani jednej nawet mikro ryski lcd byl idealny

Data dodania: 15/09/2010

Opinia negatywna
Witam . Mąż prowadzi firmę , jest w erze od 15 lat . Mimo udzielenia mnie małżonce wszystkich upoważnień do reprezentowania interesów firmy zostałam potraktowana jak złodziej , osoba niekompetentna . Chdziło tylko o zmianę karty SIM bluconeckt .

Data dodania: 12/05/2010

Opinia negatywna
po co im tel skoro nie odbierają prubujeod 2 godz

Data dodania: 10/02/2010

Opinia negatywna
Nie da sie dodzwonic!!! Dzis juz 20 razy i cisza. Rzeczywiscie, chyba tylko odbiora telefon jak by byl pozar czy bomba, albo nawet nie!! Obsluga tragiczna. Ocena negatywna jest i tak za wysoka dla tej placowki. Mam nadzieje ze sie to zmnieni.

Data dodania: 22/01/2010

Opinia negatywna
Reklamacje trwają wieczność ,a w moim przypadku kilka miesięcy-3 Obsługa niesympatyczna i niekompetentna.

Data dodania: 09/12/2009

Opinia negatywna
Opieszałe działanie w temacie reklamacji,klient obsługiwany jak zło niechciane "za karę".Pracownicy przy reklamacjach zachowują się jakby do tej pracy skierowani pod przymusem.Telefony odbierają tylko w razie"pożaru i trzęsienia ziemi"

Data dodania: 09/12/2009

Opinia negatywna
16,09 przyjęto tel do reklamacji w wartości powyżej 2000 zl, minęło 20 dni i nie ma żadnej odpowiedzi w sprawie reklamowanego sprzętu a ja nadal sie musze męczyć aparatem zastępczym z najniższej półki. Telefony kontaktowe nie odpowiadają.

Data dodania: 06/10/2009


Łącznie oddanych głosów na T-Mobile: 31, średnia ocen: 1.65/5