T-Mobile Gdynia


Ulica: Świętojańska 71
81-390, Gdynia, Polska

województwo pomorskie


Opinie o tej placówce (1.79/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

6

3

28

 

Kontakt

Tel. 58 / 351 11 11

Fax 58 / 351 33 33


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

10.00 - 14.00

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci T-Mobile.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci T-Mobile.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci T-Mobile.

 

Adresy placówek sieci T-Mobile Gdynia.



 

 

Opinie Internautów o placówce "T-Mobile, Świętojańska 71, 81-390, Gdynia" należącej do sieci "T-Mobile"

 

Opinia negatywna
Totalna niekompetencja i arogancja.

Data dodania: 02/09/2016

Opinia negatywna
Podany numer kontaktowy to jakaś kpina nie działa zamknąć ten oddział...

Data dodania: 01/09/2016

Opinia negatywna
Brak dobrych chęci w udzielaniu porad i pomocy tym samym brak szacunku do klienta. Masakrycznie długi czas obsługi. W obecnych czasach żenujący poziom.

Data dodania: 26/04/2016

Opinia pozytywna
w tej placówce zawsze rozwiaze kazdy problem jestem zawsze milo potraktowana pzedstawiaja swietne oferty i rozwiazania naprawde poleca jesli masz jakes pytania lub problem

Data dodania: 02/03/2016

Opinia negatywna
Niekompetencja i obojętność pracowników, nie biorących odpowiedzialności za to co mówią.

Data dodania: 20/10/2015

Opinia negatywna
Zostawiłem Ruter do naprawy , po Tygodniu dostałem sms-a że jest do odbioru, ale jak przyjechałem odebrać to okazało się że rutera nie ma, ale najgorsze jest to że Pani strasznie opryskliwai bardzo nie grzeczna była co do mojej Osoby:(

Data dodania: 16/08/2015

Opinia negatywna
PO CO PODAJĄ NR 5311111 TEL SKORO NIE ODBIERAJĄ. MAM PO 14 DNIACH RUTER DO ODBIORU Z NAPRAWY I MUSZĘ ZNOWU IŚĆ NA DARMO DO SALONU:( A TAK TO 30 SEK PRZEZ TEL I JUŻ BYM WIEDZIAŁ;( A ta młodsza Pani z 4 Pań w tym Salonie to strasznie była OPRYSKLIWA.

Data dodania: 28/07/2015

Opinia neutralna
Salon sprzedaży to nie infolinia, pracownicy obsługują klientów na miejscu,a nie czekają na wasz telefon. Pierwszeństwo w obsłudze ma klient na miejscu! Może trochę wyrozumiałości dla tych ludzi,a nie od progu zaczynacie krzyczeć, że coś jest nie tak

Data dodania: 06/12/2014

Opinia negatywna
nikt tam nie odbierze telefonu także porzućcie nadzieje, na miejscu obsługa powolna i mocno omylna, odradzam serdecznie

Data dodania: 20/10/2014

Opinia negatywna
nie ma możliwości, żeby się dodzwonić, w większości niekompetentni pracownicy, chodzę do nich z tel. do naprawy od ponad roku, bez rezultatów...

Data dodania: 13/02/2014

Opinia negatywna
brak wyrozumiałości dla osób chorych, starszych i niedołężnych

Data dodania: 27/12/2013

Opinia negatywna
Bardzo niemiła obsługa, a poza tym przez przypadek dowiedziałam się, że pracownicy salonu mogą sprawdzać nr.tel.i sprawdzać, gdzie dana osoba dzwoni...

Data dodania: 26/10/2013

Opinia negatywna
Błędnie przepisano dane z mojego dowodu os. Ksero dowodu, które zrobiono nie wiadomo gdzie jest, a telefonu nikt nie odbiera...

Data dodania: 07/08/2013

Opinia negatywna
Dnia 1.08.2013 r. po 40 min stania w kolejce, dostałam się do stanowiska, w którym aktualizacja danych przebiegła bardzo szybko. Szkoda tylko, że osoba błędnie wprowadziła do systemu moje dane! Teraz muszę odkręcać.

Data dodania: 07/08/2013

Opinia neutralna
Zawsze trzeba długo stać w kolejkach, ale to nie wina operatora, że ma tyle klientów... Z tym, że radziłabym takich punktów otworzyć więcej. Jest to jedyny główny punkt aż do Rumii. Pozdrawiam

Data dodania: 10/05/2013

Opinia negatywna
masakra, żadnej odpowiedzialności za słowa, reklamacja telefonu ok, tylko że tego modelu już nie ma, więc propozycja tylko dwóch innych zamienników (też tańszych bez zwrotu różnicy ceny) nic więcej...

Data dodania: 20/04/2013

Opinia negatywna
Godzinę czekam na aktywację, która miała być "od ręki". A dodzwonić się nie sposób. Nie dość, że długo się czeka w kolejce, to jeszcze człowiek wściekły, że sprawa nie została załatwiona. I co mam zrobić? jechać do punktu znowu....?!!!!

Data dodania: 19/04/2013

Opinia negatywna
Rozwalili mi telefon, ale wywalczyłem nowy.

Data dodania: 12/04/2013

Opinia negatywna
NIKT NIE ODBIERA TELEFONU!! SZAŁU MOŻNA DOSTAĆ!!

Data dodania: 21/03/2013

Opinia negatywna
Dodzwonić się do nich nie sposób. Nikt nie odbiera.

Data dodania: 13/12/2012

Opinia negatywna
Zostawiłem telefon w celu zdjęcia blokady 19.09.12 r. Dzwonię 09.10.12 r. i dowiaduję się, że telefon czeka do odbioru od 21.09.12 r., kiedy to wysłano esemesa na zupełnie inny nr telefonu niż zapisano w Potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia...

Data dodania: 09/10/2012

Opinia neutralna
Załoga jest wspaniała, cudowna i znakomicie zorientowana. Pomocna we wszystkim i naprawdę czułam się tam wyśmienicie. Wszystkie moje wątpliwości i pytania zostały wyjaśnione i jeszcze mają fajowskie gabloty. Czułam się tam jak w siódmym niebie.

Data dodania: 01/09/2012

Opinia negatywna
Aroganccy nieuprzejmi

Data dodania: 26/06/2012

Opinia negatywna
Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Dzwoniłem przez ponad pół godziny i nikt nie odebrał telefonu.

Data dodania: 15/06/2012

Opinia negatywna
Nie mili nie sympatyczni aroganccy

Data dodania: 11/05/2012

Opinia pozytywna
BARDZO MIŁA OBSŁUGA SZCZEGÓŁOWE WYJAŚNIENIA SUPER PROPOZYCJE ŻYCZLIWE PODEJŚCIE DO KLIENTA MIŁA ATMOSFERA GORĄCO POLECAM!!!

Data dodania: 20/04/2012

Opinia negatywna
Dzwonie od 2 dni to placówki i nikt nie odbiera. Masakra.

Data dodania: 24/08/2011

Opinia negatywna
podczas wizyty u operatora w salonie prosiłem o wyłączenie płatnej usługi internetowej GPRS , operator zapewniał ,że to zrobił, w domu sprawdziłem ,że GRPS nadal działa .Trudno mi jest zrozumieć dlaczego tak się dzieje

Data dodania: 23/07/2011

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa, pełna informacja na pytania które mnie interesowały.

Data dodania: 05/07/2011

Opinia negatywna
Brak kompetencji

Data dodania: 04/07/2011

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić, telefon kupiłam bez karty pamięci

Data dodania: 05/03/2011

Opinia negatywna
Niedoszkoleni pracownicy, Nie stosują się do ogólnych zasad sieci Era. Otrzymałem pewne informacje od centrali w warszawie a w salonie Era zrobili duży problem z małej sprawy twierdząc inaczej.

Data dodania: 22/02/2011

Opinia pozytywna
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Fachowo, rzetelnie i bez zbędnego tracenia czasu.

Data dodania: 08/11/2010

Opinia negatywna
Ostatnio dzwoniem do nich przez bite 40 minut bez jakiejkolwiek przerwy. Nikt nie odbiera!!!

Data dodania: 14/09/2010

Opinia pozytywna
Obsługa jest w miarę szybka. Pracownicy potrafią dokładnie wyjaśnić oferty. a naprawa telefonu jest na tyle dokładna, że nie mam drugi ra tego samego problemu

Data dodania: 30/07/2010

Opinia pozytywna
Miło sympatycznie i bez jakich kolwiek problemów :)

Data dodania: 08/06/2010

Opinia negatywna
Nie respektują praw konsumenckich

Data dodania: 07/05/2010


Łącznie oddanych głosów na T-Mobile: 37, średnia ocen: 1.79/5