T-Mobile - Poznań

 


Ulica: Murawa 2
61-665, Poznań

województwo wielkopolskie


Opinie o tej placówce (1.69/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

9

1

45

 

Kontakt

Tel. 61 / 655 77 00

Fax 61 / 827 41 89


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 19.00

Sobota

10.00 - 14.00

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki T-Mobile w mieście Poznań.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci T-Mobile.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci T-Mobile.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci T-Mobile.

 

Adresy placówek sieci T-Mobile Poznań.



 

 

Opinie Internautów o placówce "T-Mobile, Murawa 2, 61-665, Poznań" należącej do sieci "T-Mobile"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia negatywna
do salonu i do biura obsługi do konsultantów nie można się dodzwonić, czekamy pod *7274 i oczywiście płacimy nie uzyskując połączenia...

Data dodania: 01/08/2014

Dodała:

Opinia pozytywna
Dodzwoniłam się za pierwszym razem. Na postawione pytanie uzyskałam odpowiedź. Pełna kultura.

Data dodania: 17/04/2014

Dodała:

Opinia negatywna
JEDEN Z KOLEJNYCH SALONÓW, GDZIE NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ. NIE POLECAM SALONU NA MURAWIE

Data dodania: 10/03/2014

Dodał:

Opinia pozytywna
Jestem klientką salonu T-Mobile przy ul.Murawa w Poznaniu. Pracuje tam Pan Maciej, niezwykle rzeczowy, kompetentny, miły, a przede wszystkim cierpliwy, zawsze doskonale przygotowany i pomocny. Gratuluję takiego Pracownika!!!

Data dodania: 06/01/2014

Dodała:

Opinia negatywna
W tym salonie wszyscy mają klientów jako zło konieczne ponieważ nikt tam nie odbiera telefonu!!!! Ludzie totalna porażka!!!

Data dodania: 11/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Około 40 minut czekania w kolejce, tylko po to zeby dowiedziez sie, ze nie moge przedluzyc umowy, gdyz padl im system, szkoda slow...

Data dodania: 12/06/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Strach kupować telefon w firmie w której nikt nie odbiera talefonu.

Data dodania: 28/05/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Tak potwierdzam, nikt tam nie odbiera telefonu. tragedia!!!

Data dodania: 17/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
czekałam blisko pół godziny zeby wymienic wadliwego SIm-a a potem okazało się , ze ktos w salonie nie zaktywował tej karty i w serwisie telefonicznym znowu odesłano mnie do salonu !!!

Data dodania: 11/09/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
Osobiście jestem bardzo zadowolona z obsługi. Profesjonalizm i pełna kultura.

Data dodania: 27/08/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Bardzo długi czas oczekiwania na pracownika.Obsługa mało konkretna w wyjaśnianiu problemów.

Data dodania: 30/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
tak się zastanawiam, czy ktoś czyta te opinie i wnioski z nich wyciąga? próbuję się dodzwonić tam od dłuższego czasu, bez efektu, strach pomyśleć co mnie spotka przy wizycie, czy to jest normalne, że telefon jest cały czas wyłączony?

Data dodania: 25/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Dodzwonienie się do tego salonu graniczy z cudem. Nie uwierzę, że codziennie od samego rana jest tam kolejka klientów. Beznadzieja.

Data dodania: 16/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Nic się nie zmienia jeśli chodzi o kontakt telefoniczny... Nie ma mozliwości dodzwonienia się. Dziwnie cięcie kosztów chyba!

Data dodania: 05/06/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
Po rozmowie z Panią jestem bardzo zadowolony z obsługi.Nie tylko z tą konkretną Panią bo reszta konsultantów też.Przedstawiona porządnie oferta z propozycjami konkretnych telefonów. Szybko, sprawnie, profesjonalnie.Gorąco polecam ten punkt

Data dodania: 09/05/2012

Dodał:

Opinia negatywna
byłem miesiąc bez telefonu, jedyna odpowiedź- nie ma części-brakowało tylko -następny proszę, jak za komuny. zero zainteresowania klientem, gdyby części nie było 2 lata nikt by się tym nie przejął. odebrałem zepsuty telefon.

Data dodania: 19/04/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Mimo wyraźnych dyspozycji danych podczas zawierania umowy dotyczących obciążania konta rachunkami za telefon faktura przychodzi pocztą, nie można się dodzwonić by wyjaśnić .Sprzedawca najwyraźniej źle załatwił sprawę

Data dodania: 11/04/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Bylem rozwiazac umowe. Zlozylem pismo, mial ktos do mnie zadzwonic... Niestety zero odzewu! Dzwonię do BOK (po miesiącu) a Pan mi mówi że żadnego pisma nie mają w systemie. Ciekawe kto za ten dodatkowy miesiąc nierozwiązanej umowy zaplaci! KPINA!!

Data dodania: 08/03/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
Najlepszy punkt w całym Poznaniu! Najbardziej profesjonalny zespół, dopóki nie załatwią sprawy nigdy nie wypuszczą z salonu!:P Od wielu lat te same osoby a to o czymś świadczy...Nigdy nie odejdę z tej sieci a już na pewno nie do gównianego Playa!!!

Data dodania: 10/02/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Pani mnie obsługująca, młoda kobieta nawet nie raczyła na mnie spojrzeć. Zero przywitania, zero pożegnania, nie chce się w ogóle tam przychodzić. Przeniosłam się do innej sieci, gdzie mnie szanują!!!

Data dodania: 27/12/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Umowa podpisana i do widzenia!tak sie tam załatwia klienta!promocje nie wpisane w system-na konto klienta!dlaczego?konsultanci sa tam skupieni na wszystkim innym tylko nie na obsłudze.

Data dodania: 21/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonu, dzwoniłem w piątek, sobotę i dzisaiaj.. Brak słów, firma zajmująca się sprzedażą telefonów, a nikt ich nie nauczył odbierać...

Data dodania: 19/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
wypadało by uzgodnić godziny otwarcia , inne podaje BOK inną info. telefoniczna w sklepie

Data dodania: 25/10/2011

Dodał:

Opinia negatywna
ten telefon 655 77 00 jest głuchy. nie wiem czy w ogóle ktos go odbiera.

Data dodania: 27/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonu, strata czasu !!!!! brak modemów zastępczych... ręce opadają

Data dodania: 23/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
W sklepie z telefonami NIKT NIE odbiera telefonu, strata czasu

Data dodania: 25/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Obsługa bardzo niemiła, Pani była zapatrzona w monitor, odpowiadała z przymusu, nie polecam.

Data dodania: 19/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
z nikim nie można się skontaktować, ciągle tylko automat! Nikt nie odbiera. W salonie byłem 2 razy i ciągle kolejka na ponad pół godziny czekania! przy kilkunasu obsługujących W innych punktach jest ich mniej, a czeka się najwyżej kilka minut!

Data dodania: 13/07/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Szukam możliwości kontaktu telefonicznego celem zadania jednego pytania - "czy 24 czerwca 2011 będzie czynny Wasz oddział". Nie uzyskałem żadnego normalnego połączenia,a jako wieloletni Wasz klient prywatny i firmowy mam pewne prawa.

Data dodania: 21/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie można się do Was dodzwonić.Wszyscy konsultanci są zajęci.

Data dodania: 22/02/2011

Dodał:

Opinia neutralna
Byłem tam 1 raz. Pomogli mi ale niestety upłynęło trochę czasu. Teraz mam odnowic umowę, jednak nie pojadę tam szkoda mi czasu. A jeszcze w dodatku nie ma gdzie zaparkowac.

Data dodania: 08/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie wiem, po co podają swoje numery kontaktowe, skoro i tak nikt tam telefonów nie odbiera. Próbowałem dodzwonić się tam wiele razy straciłem kilka godzin i pieniędzy na czekanie na linii na konsultanta.

Data dodania: 29/01/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Po co podany jest numer kontaktowy ??? skoro prędzej trafie na otwartą linie do Julity OD zagadek ??????? . Ilość negatywnych wypowiedzi na ten temat przekonuje mnie ze nawet dyrektor salonu się tym nie interesuje !!! .

Data dodania: 30/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
po co podajecie nr kontaktowy skoro nikt go nie odbiera? wszystkie rozmowy są kierowane bo BOA.

Data dodania: 30/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Niestety w moim odczuciu negatyw. Pan u którego wyświetlił się mój numerek (kolejkowy) kazał mi czekać i obsłużył osobę poza kolejnością (30 min). Oferta na 1 telefon i abonament droższy od poprzedniego. Poszłam do konkurencji.

Data dodania: 26/11/2010

Dodała:

Opinia negatywna
wiecznie słychać konsultanci są zajęci - kpiny !!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 09/11/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Brak możliwości dodzwonienia się do salonu. Czy w tak dużej placówce nie można wydzielić odrębnego stanowiska do obsługi klienta przez telefon? Ponadto zawsze gigantyczne kolejki. Konsultanci się nie spieszą...

Data dodania: 09/10/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Przedłużając umowę na 3 lata zakupiliśmy nowy telefon, który od początku był zepsuty. Musieliśmy wysłać go do serwisu na dwa tygodnie aby sie dowiedzieć że \\\\\\\"telefon jest sprawny\\\\\\\"! Teraz jestem bez telefonu z umową na 3 lata. Absolutnie

Data dodania: 18/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
dodzwonienie do salonu jest niemozliwe! olewajac klientów stracicie ich! mam 25 nr w waszej firmie

Data dodania: 16/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Wszelkie skargi przyjmowane droga tel nie są brane pod uwagę.Mega nieprofesionalne podejscie do klijenata!

Data dodania: 16/09/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Całkowity brak kontaktu telefonicznego. Dodzwonienie się chyba graniczy z cudem

Data dodania: 09/09/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Dodzwonienie się do salonu, to fikcja. Próbowałem przez około godzinę około 10, 14 i 17, więc chyba nie jest to wina szczytu i natłoku klientów. A w ogóle jedna placówka w dużym mieście na taką sieć to za mało.

Data dodania: 02/09/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
Kto widział kolejkę w Erze na Murawie? I wszyscy zdziwieni, że Konsultanci są zajęci i nie odbierają telefonów? Już widzę Wasze reakcję, jak 10 osób w kolejce, a Konsultant gada przez telefon... Obsługa profesjonalna, a że o 19:00 zamknięte?

Data dodania: 23/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dwukrotnie przedłużałem umowy (mam 2 numery), dwukrotnie pracownicy era bok wprowadzili mnie w błąd - albo są niekompetentni albo celowo okłamują klienta aby wyrobic norme. SKANDAL - zero profesjonalizmu, zero mózgu, i co najgorsze zero konsekwencji

Data dodania: 14/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
ERA-totalna beznadzieja. nigdy więcej telefonu w abonamencie, tylko na kartę( najlepiej PLAY). Drogie rozmowy, masz abonament na 40zł a i tak zawsze płacisz koło 50ciu. Ciągle dzwoni biuro obsługi i na siłę namawia na przedłużanie umowy. NIE POLECAM

Data dodania: 29/07/2010

Dodał:

Opinia negatywna
mimo, że godz. otwarcia wszędzie podane są do 19-ej. Przed 19-stą pocałujesz klamkę.

Data dodania: 22/07/2010

Dodała:

Opinia negatywna
totalny brak kontaktu z placówką,a chłopcy obrażeni w momencie, kiedy mają obsłuzyć klienta.

Data dodania: 22/07/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Całkowity brak kontaktu telefonicznego. Bezustannie odzywa się automat.

Data dodania: 19/07/2010

Dodał:

Opinia negatywna
dodzwonic sie do nich nie ma mozliwosci !!! TOTALNA IGNORANCJA wobec klientow !!!

Data dodania: 03/07/2010

Dodała:

Opinia pozytywna
przemiła i kompleksowa obsługa, łatwość dojazdu, kontakt telefoniczny bez zarzutów.

Data dodania: 09/04/2010

Dodała:

Opinia negatywna
brak kontaktu telefonicznego z przedstawicielem operatora telefonii. kpina

Data dodania: 01/03/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
COKOLWIEK IDĘ ZAŁATWIĆ TO ZAŁATWIĘ W 100 % PEŁEN PROFESJONALIZM. NATOMIAST ZAREZUTY CZY TELEFON JEST DO ODBIORU SA BEZPODSTAWNE GDZY SALON ZAWSZE WYSYŁA SMS-A NA TELEFON (NP. ZASTEPCZY NA CZAS NAPRAWY) A JAK KTOŚ CHCE WCZEEŚNIEJ MUSI SIĘ POFATYGOWAĆ

Data dodania: 20/02/2010

Dodał:

Opinia negatywna
brak kontaktu telefonicznego;wszyscy konsultanci są zajęci; słyszę od paru dni,to są kpiny z abonenta,czekam do końca umowy i żegnaj ero

Data dodania: 27/10/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
miła obsługa sympatyczny kontakt telefoniczny no i szybki czas realizacji usługi/ zlecenia

Data dodania: 20/10/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Brak możliwości kontaktu telefonicznego-cały czas automat "wszyscy konsultanci zajęci",długi okres oczekiwania na odbiór telefonu po naprawie

Data dodania: 10/09/2009

Dodał:


Łącznie oddanych głosów na T-Mobile: 55, średnia ocen: 1.69/5