Plus GSM Lublin


Ulica: Krakowskie Przedmieście 5
20-002, Lublin, Polska

województwo lubelskie


Opinie o tej placówce (1.34/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

4

2

53

 

Kontakt

Tel. 81 / 446 24 00

Fax 81 / 441 59 82


Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Adresy placówek sieci Plus GSM - Polkomtel Lublin.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Plus GSM, Krakowskie Przedmieście 5, 20-002, Lublin" należącej do sieci "Plus GSM - Polkomtel"

 

Opinia negatywna
Niestety potwierdzają się opinie. Nikt nie odbiera telefonów po wielokrotnych próbach. To jakaś kpina ! ! ! Do centrali też za cholerę nie można się dodzwonić !!! Czy ktoś w końcu zrobi z tym porządek ?

Data dodania: 29/12/2016

Opinia negatywna
Cytując poprzednie wypowiedzi negatywne zgadzam się z nimi i dodaję. że placówka na ul.Turystycznej jest jeszcze gorsza pod względem obsługi...

Data dodania: 03/10/2014

Opinia negatywna
NIKT NIE ODBIERA TELEFONU!!! DZISIEJSZA WIZYTA Z RUTEREM ZAKOŃCZYŁA SIĘ ODPŁATNĄ WYMIANĄ KARTY (25ZŁ), KTÓRA RÓWNIEŻ NIE DZIAŁA (PAN Z OBSŁUGI NIE RACZYŁ SPRAWDZIĆ CZY MOŻE JEST TO WINA SPRZĘTU A NIE KARTY) PEWNIE LEPIEJ DAĆ COŚ ZA 25 ZŁ NIŻ POMÓC...

Data dodania: 21/07/2014

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonu nawet po 10 próbie połączenia!!!

Data dodania: 30/06/2014

Opinia negatywna
Wymieniałem kartę sim i już drugi dzień jestem bez telefonu, bo ktoś wypełnił źle wniosek. W biurze obsługi klienta powiedziano mi, że trzeba to wyjaśnić w salonie- jak ja jestem z drugiego końca Polski,a telefonu w salonie nikt 2 godziny nie odbiera

Data dodania: 28/06/2014

Opinia negatywna
telefon psuje się po pierwszym upadku; obsługa niemiła... nie dają darmowych telefonów, nie przyjmują gwarancji, naprawiają długo telefony

Data dodania: 24/06/2014

Opinia negatywna
Porażka z takim punktem Plusa. Nikt nie odbiera telefonu...

Data dodania: 29/05/2014

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonu...

Data dodania: 26/03/2014

Opinia negatywna
Od dwóch godzin nikt nie odbiera telefonu. Czasami jest sygnał \"zajęty\".

Data dodania: 19/12/2013

Opinia negatywna
Co za niekompetencja i brak podstawowej wiedzy. Czy tam pracują sami stażyści? Salon ten psuje i tak już nie najlepszy wizerunek.

Data dodania: 06/06/2013

Opinia negatywna
Kolejki, brak organizacji pracy. Wstyd, że to salon firmowy!!!

Data dodania: 17/12/2012

Opinia negatywna
Telefon nie odpowiada, adres mailowy - nieaktualny. Przykre.

Data dodania: 03/12/2012

Opinia negatywna
Wyłączcie ten telefon jak nie ma komu odbierać i przestańcie olewać tych z których żyjecie !!!!!!!!!!!

Data dodania: 22/11/2012

Opinia negatywna
Cóż za szczyt chamstwa;/ po co podajecie ten numer telefonu skoro wogole nie odbieracie? Byłam dzisiaj u was, wzielam numerek i bylo ponad 20osob do jednego stanowiska. Czy przypadkiem nie przesadzacie? chcecie miec w koncu klientow? zal

Data dodania: 09/11/2012

Opinia negatywna
Wszedłem do salonu,wziąłem numerek i czekam,czekam10 min.20 min.50min.i nic,niema zaproszenia.zapraszali te osoby,które przyszły później,przedłużyć umowę lub inne.Chciałem nowy telefon na kartę dla syna.Jedno wiem napewno,nie ujrzą Mnie w plusie.

Data dodania: 13/09/2012

Opinia negatywna
Dzwonię od godziny i nikt nie odbiera, a na pewno nie jest zajęte. Co to w ogóle ma być? Po co w takim razie podawać numer skoro i tak nikt nie ma zamiaru odebrać? Zero szacunku dla klienta. I to ma być główny salon w naszym województwie? Skandal.

Data dodania: 18/08/2012

Opinia negatywna
dzwonię tam już trzeci dzień- jakby wiedzieli że chciałem z nimi podpisać umowę to MOŻE by odebrali...

Data dodania: 09/08/2012

Opinia negatywna
Z odbieraniem telefonów nic się nie zmieniło - nadal nie odbierają!!!! "Simloka" ściągają mi już 4 tygodnie - porażka

Data dodania: 19/06/2012

Opinia pozytywna
W sobotę tuż przed końcem pracy zostałem bardzo mile i profesjonalnie obsłużony w ważnej dla mnie sprawie awaryjnej. Andrzej

Data dodania: 17/05/2012

Opinia negatywna
Dodzwonić się-koszmar Tel general nie odbiera nikt Zdarza się Naprawa w ramach reklam ciągnie się już m-c przy czym po 2tyg tel wysłano z serwisu kurierem Wiózł go ponad tydz. Okazał się że nie ma ładowarki Ładowarka jedzie już>1tydz

Data dodania: 26/09/2011

Opinia negatywna
Żaden z podanych telefonów stacjonarnych nie odpowiada mimo wielu prób, w różnych porach dnia.to porażka

Data dodania: 02/09/2011

Opinia pozytywna
Wiele stanowisk obsługi klienta. Przyjazna obsługa

Data dodania: 09/08/2011

Opinia negatywna
Co się dzieje z telefonem stacjonarnym w tym salonie??? Kiedy do nich nie zadzwonić to telefon milczy! Aby nie było wątpliwości-NIE JEST ZAJĘTY!

Data dodania: 03/06/2011

Opinia negatywna
Odbierzcie telefon!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 09/12/2010

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić w ogóle do firmowego salonu na ul. Krakowskie Przedmieście nikt nie chce odebrać porażka z ich strony straszna.

Data dodania: 11/10/2010

Opinia negatywna
wyrabiałem duplikat karty (8dni temu i niedziałała) a dzis dowiduje sie ze karta ma zły nr seryjny i musze ją wymienic

Data dodania: 02/09/2010

Opinia negatywna
zmieniałam adres już tyle razy, że szkoda gadać. Za każdym razem jak dzwonią z nową oferta to nie znają nowego nazwiska i adresu.Nie wiem gdzie oni wysyłają zmienione dane, ale na pewno nie do centrali ..

Data dodania: 22/08/2010

Opinia negatywna
Nie dość że wisze na słuchawce godzinę, żeby sie do nich dodzwonić to jeszcze perfidnie zajęte. To albo odbierają jeden telefon na godzine albo odłożyli słuchawkę !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nerw

Data dodania: 20/08/2010

Opinia negatywna
byłem w salonie na 30.06 chciałem zdjąć sim loca w telef. sony Ericsson, kolejka i długi czas oczekiwania, brak kodu do telefonu , zostawiłem numer telefon na który miałem dostać SMS z kodem i NIC nie dostałem. NIE ODBIERAJĄ Telefonów. STRASZNE!!

Data dodania: 21/07/2010

Opinia negatywna
Udzielają błędnych informacji.Po chamsku załatwiają pytania telefoniczne.Dzisiaj znów dzwonię do nich 3 lipca o 9.15 i ktoś podnosi słuchawkę a potem odkłada nic nie informując.We wrześniu kończy mi się abonament i nie przedłużam go z nimi

Data dodania: 03/07/2010

Opinia neutralna
Informuję osoby ,które czekają na rozpatrzenie reklamacji ponad 30 dni i nie otrzymały odpowiedzi ,mogą uznać reklamacje jako rozpatrzoną pozytywnie,oczywiście jeżeli zawierała wszystkie potrzebne info.A kolejki są i dodzwonić też się nie da

Data dodania: 03/07/2010

Opinia negatywna
Poszedłem zdjąć simlocka po wygaśnięciu umowy. Nie dość, że każą mi czekać na kod (orange i era dają kod od ręki), to jeszcze nie odbierają telefonu. PLUS na każdym kroku daje mi do zrozumienia,żebym od nich spie.....!!!!

Data dodania: 01/07/2010

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonu

Data dodania: 30/06/2010

Opinia negatywna
Straszne kolejki dluuugo czeka sie na aktywacje czy to telefonu czy tez iplusa;/ Jestem nie zadowolona;/( Pozatym telefon do nich wcale nie odbiera a czasami jak ma sie wazna sprawe dto nie idzie sie z nimi skontakowac PADAKA

Data dodania: 23/06/2010

Opinia negatywna
brak wc dla klientów

Data dodania: 21/04/2010

Opinia negatywna
Telefon stacjonarny ciągle milczy, patrząc po opiniach jest to stan permanentny. Gdzie szacunek do klienta?

Data dodania: 04/03/2010

Opinia negatywna
Dlaczego nikt nie odbiera tego telefonu?? Ile można dzwonić ? !!!!

Data dodania: 25/02/2010

Opinia negatywna
zapomnieli wysłać mi sms z kodem do simlocka, nie odbierają telefonów - dno

Data dodania: 16/02/2010

Opinia negatywna
nie odbierają telefonów

Data dodania: 03/02/2010

Opinia neutralna
długie kolejki i nigdy nie udaje mi sie tam nic zalatwic, zreszta podobnie jak w telefonicznym BOK Plusa ;/

Data dodania: 03/02/2010

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonu przez cały dzień

Data dodania: 22/01/2010

Opinia negatywna
wieczne kolejki,obsługują klientów po godzinie albo i dłużej, nikt nie odbira telefonu stacjonarnego w salonie

Data dodania: 23/12/2009

Opinia pozytywna
uzyskałem pomoc

Data dodania: 27/11/2009

Opinia negatywna
żaden numer telefonu w salonach na terenie lublina nie odpowiada po prostu się marzy zerwanie wszelkich umów to jest olewanie klienta a mało tego zamawiając dany telefon dostajesz inny a żeby go wymienić czekasz dwa tygodnie

Data dodania: 12/11/2009

Opinia negatywna
Zero kontaktu przez telefon, jest nieodbierany.

Data dodania: 06/10/2009

Opinia negatywna
brak słów

Data dodania: 27/09/2009

Opinia negatywna
Zero kontaktu, brak możliwości dodzwonienia się. Tragedia!!!

Data dodania: 21/09/2009

Opinia negatywna
nikt nie odbiera albo zajęte

Data dodania: 07/09/2009

Opinia negatywna
totalny brak fachowości, zero profesjonalizmu, kompetencje pracowników w sprawie znajomości ofert pozostawiają wiele do życzenia (zostałem wprowadzony w błąd)a reklamacja w sprawie wadliwego modemu iPlusa rozpatrywana jest już PONAD ROK - gratulacje

Data dodania: 03/09/2009

Opinia negatywna
no fakt, nie ma zadnych szans by sie dodzwonic... moze by tak wykasowali ten numer?

Data dodania: 07/08/2009

Opinia negatywna
kto im płaci za nic nie robienie!!!a za telefon chyba nie zapłacili bo nikt nie odbiera...

Data dodania: 04/08/2009

Opinia negatywna
czekam na informacje w sprawie telefonu z reklamacji . juz prawie 3 tygodnie . nie zadzwonili a mieli, a dodzwonić sie do nich sie nie można . próbowałem ze 100 razy. co za nieodpowiedzialna firma , traktują klienta jak śmiecia. bez komentarza.

Data dodania: 22/07/2009

Opinia negatywna
Nie dość, że nie odbierają telefonów, to je rozłączają!!!! Od 3 tygodni czekam na info o naprawie telefonu - zero informacji. W kolejce na miejscu czeka się godzinami!!!

Data dodania: 06/07/2009

Opinia negatywna
spróbujcie się do nich dodzwonić! bez szans, nikt nie odbiera telefonu; ja z takich USŁUG rezygnuję

Data dodania: 19/05/2009

Opinia negatywna
W pełni zgadzam się z negatywnymi opiniami.Identyczna sytuacja mnie spotkała.Starałem się o 50% zniżkę na abonament z racji mojej niepełnosprawności.I owszem mogę skorzystać ze zniżki ale muszę wpłacić kaucję około 700 zł.Co to za firma?

Data dodania: 22/01/2009

Opinia negatywna
Podobnie jak Paweł czekałem na obiecane oddzwonienie.Niestety!.Postanowiłem się dodzwonić i podobnie jak u poprzednika nikt nie raczył podnieść słuchawki.Poza ładną i miłą obsługą reszta jak za czasów komuny.

Data dodania: 22/01/2009

Opinia negatywna
bylem juz tam dwa razy w zwiazku ze zmiana adresu korespondencji i nadal rachunki przychodza na stary adres...mysla tylko o wcisnieciu abonametu bo tylko to liczy sie do premii a reszte maja daleko gdzies

Data dodania: 22/01/2009

Opinia negatywna
Probuję od godziny dodzwonić się ... nikt nie raczy podnieść słuchawki. Nędza.

Data dodania: 10/12/2008

Opinia pozytywna
Miła, fachowa, profesjonalna obsługa i pomoc Szanownej Pani Kasi J. i Pana Jacka S. pomogła nam przy decyzji zakupu dwóch aktywacji.

Data dodania: 10/12/2008


Łącznie oddanych głosów na Plus GSM: 59, średnia ocen: 1.34/5