Plus GSM Warszawa


Ulica: Al. Jerozolimskie 65/79
00-807, Warszawa, Polska

województwo mazowieckie


Opinie o tej placówce (1.58/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

4

1

27

 

Kontakt

Tel. 22 / 426 20 50

Fax 22 / 426 20 99


Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Adresy placówek sieci Plus GSM - Polkomtel Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Plus GSM, Al. Jerozolimskie 65/79, 00-807, Warszawa" należącej do sieci "Plus GSM - Polkomtel"

 

Opinia negatywna
Jedna wielka porażka . Zero kontaktu z kompetentnymi osobami.Czas oczekiwania zabójczy dla normalnego człowieka i ten debilny automat pytający o wszystko ale nie o to co cię interesuje. Porada nigdy więcej PLUSA chyba że masz niskie ciśnienie.

Data dodania: 16/09/2016

Opinia pozytywna
zawsze jestem mile obsługiwany, kompetencja w udzielaniu informacji i pomocy w zawieraniu korzystnych umów dla klienta i plusa

Data dodania: 13/07/2014

Opinia negatywna
nikt nie odbiera tel. 22 4262050, w sklepie z tel. nikt nie odbiera telefonu...

Data dodania: 10/06/2014

Opinia negatywna
Podpisz umowę szybciutko z PLUSEM, aby zaistnieć z MINUSEM. Jeśli na pewno chcesz mieć gorzej, Polkomtel chętnie ci w tym pomoże. Gdy cierpliwości masz zbyt wiele podpisz umowę z Polkomtelem.

Data dodania: 06/05/2014

Opinia negatywna
Bardzo źle, niekompetentni ludzie, nie informują o błędach w umowie, człowiek dowiaduje się przypadkowo kiedy czas aktywacji internetu dla Firmy jest wydłużony...

Data dodania: 10/04/2014

Opinia negatywna
Witam. Jestem w Plus od 1997 r. Około 16 miesięcy mam problem, około 20 reklamacji i nic z tym nie zrobili. Poza tym nie można dodzwonić się na nr 426-20-50

Data dodania: 13/02/2014

Opinia negatywna
Moja rozmowa trwała 7 sekund -system naliczył ponad 2 godz. Gdy zgłosiłem reklamacje, PLUS rozpatrzył ją na podstawie odczytu swojego systemu (mimo, iż wykazałem błąd) oczywiście negatywnie!

Data dodania: 04/12/2013

Opinia negatywna
Nieodbieranie telefonu. Niemiła obsługa. Nieudzielanie pełnej informacji

Data dodania: 30/09/2013

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów w czasie dnia pracy.

Data dodania: 02/09/2013

Opinia negatywna
Były 4osoby w kolejce.Czekałem ponad godzinę zanim wyświetlił się mój numerek. Obsługująca osoba była niekompetentna, niegrzeczna i chciała jak najszybciej "pozbyć" się mnie stosując taktykę "niemożliwe" i braku jakichkolwiek pytań czy propozycji...

Data dodania: 31/07/2013

Opinia negatywna
Niekompetentna obsługa.

Data dodania: 11/07/2013

Opinia pozytywna
Zwracam honor Plusowi ponieważ w błąd wprowadziła mnie kolsuntantka z owymi 240 zł.,przy przejściu z numerem do "+".W praktyce okazało się,że jest ok.Sorry,to reakcja alergiczna starego klienta T-mobile,który już miał serdecznie dość tego operatora!

Data dodania: 11/06/2013

Opinia negatywna
Przeszedłem do Plusa ze swoim numerem i to był błąd ponieważ trafiłem z deszczu po rynnę.Myślałem,że Plus to taki markowy i pełen zaufania operator.Ale nic złudnego bo taki sam kombinator jak poprzedni!Owe 240 zł na wejście to lipa i kruczek Plusa!!

Data dodania: 07/06/2013

Opinia negatywna
Dlaczego nie odbieraja telefonu??!!

Data dodania: 09/04/2013

Opinia negatywna
Brak kontaktu telefonicznego. Tel (22)4262050 to kpina z klientów.

Data dodania: 16/01/2013

Opinia neutralna
Neutral za oferowanie telefonu SGS2 widniejącego na flagowych reklamach PLUS-a w rewelacyjnej cenie i w świetnym abonamencie, którego tak naprawdę PLUS nie posiada i nie wiadomo czy będzie posiadał w sprzedaży. Taka sama sytuacja w każdym salonie.

Data dodania: 05/01/2013

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów. Niekompetentna obsługa. Kolejki w salonach. Nikomu nie polecam tej sieci.

Data dodania: 18/12/2012

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić.Po raz trzeci dostaję w salonie pluskod i nie mogę za jego pomocą zalogować się w sieci i uzyskac dostęp do e-faktury. Konsultanci niekompetentni. Kazdy mówi cos innego.Mam już dość stania w kolejce w salonach.

Data dodania: 18/12/2012

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów!

Data dodania: 19/10/2012

Opinia negatywna
Nie można się w ogóle dodzwonić. Sprawy reklamacji załatwiają opieszale i nie czują się kompetentni do podejmowania jakichkolwiek decyzji.

Data dodania: 04/09/2012

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić

Data dodania: 07/05/2012

Opinia negatywna
od stycznia nie mogę uporać się z reklamacjami na router WiFi Huawei 260 dzisiaj odebrałem zapewnienia ze działa i co? i nic dalej jak było , nie chce się zalogować w sieci. po kontrolkach niby ze słaby sygnał, centrum Warszawy... i taka lipa

Data dodania: 31/03/2011

Opinia pozytywna
mój telefon został odebrany chyba jeszcze przed pierwszym dzwonkiem! osoba chyba czytała w moich myslach - zanim zdążyłam się zorientować miałam już zarezerwowany telefon, który chcę kupić. w życiu nie byłam tak obsłużona w Polsce. oby tak dalej!

Data dodania: 28/03/2011

Opinia pozytywna
Ja za kazdym razem dodzwaniam się i choc mieszkam w Lubinie to własnie ze wzgledu na profesjonalizm usług jade do Warszawy by przedłuzac umowe.Jestem zdumiona tymi negatywnymi opiniami bowiem ja jestem zachwycona obsługa klijenta.W Lublinie fatalnie

Data dodania: 23/11/2010

Opinia negatywna
Każdy konsultant mówi co innego, żeby cokolwiek załątwić trzeba jeździć tam 6 razy w tygodniu.

Data dodania: 24/10/2010

Opinia negatywna
nie odbieraja telefonu.

Data dodania: 18/10/2010

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów, zero odpowiedzi na e-maile,nie kompetentna obsługa-przynajmniej ja tak trafiłem, przysłali mi błędny kod do odblokowania tel. Czy ktoś z kierownictwa Plusa to czyta?

Data dodania: 23/09/2010

Opinia negatywna
NIE DOŚĆ ŻE NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW TO MIĘDZY CZASIE CIĘ ODŻUCAJĄ, SKANDAL.

Data dodania: 12/07/2010

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić!!!!

Data dodania: 10/06/2010

Opinia negatywna
czekam również ponad miesiąc na zdjęcie simlok'a karygodne i żenada!!!

Data dodania: 13/04/2010

Opinia negatywna
czekam na zdjecie simlocka ponad miesiac

Data dodania: 09/01/2010

Opinia negatywna
już ktoś napisał lepiej przyjechać niż dzwonić - to jest sztuka > jak do płacenia to po jednym dniu się upominali a jak simlocka chcę ściągnąć to czekam na kod prawie dwa miesiące, co "obowiązkiem" jest wysłanie tego kodu w ciągu 14 dni.bzdura.

Data dodania: 02/11/2009


Łącznie oddanych głosów na Plus GSM: 32, średnia ocen: 1.58/5