Getin Bank (oddział) - Jastrzębie-Zdrój

 


Ulica: Harcerska 14
44-330, Jastrzębie-Zdrój

województwo śląskie

Email:


Opinie o tej placówce (1.33/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

32

6

385

 

Kontakt

Tel. 32 / 475 67 11


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

9.00 - 18.00

Sobota

nieczynne

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki Getin Bank w mieście Jastrzębie-Zdrój.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Getin Bank.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Getin Bank.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Getin Bank.

 

Adresy placówek sieci Getin Bank Jastrzębie-Zdrój.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Getin Bank (oddział), Harcerska 14, 44-330, Jastrzębie-Zdrój" należącej do sieci "Getin Bank"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia negatywna
TO jest najgorsza placówka jaka istnieje w tym kraju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tadeusz

Data dodania: 02/09/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Najgorszy oddział banku, z jakim miałem i mam do czynienia !! Dodzwonić się do nich, to prawie cud, a załatwienie czegokolwiek tam, to mistrzostwo świata !! ODRADZAM jakikolwiek kontakt z nimi i branie jakichkolwiek kredytów tam !!

Data dodania: 14/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
bardzo długie oczekiwanie w kolejce a przez telefon możliwe jedynie pożyczki na numer 324756711 nigdy jeszcze się nie dodzwoniłem

Data dodania: 13/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Najgorszy bank z jakim miałem dotąd styczność.Bezczelność ignorancja i brak szacunku do klienta. Lekceważenie klienta na KAŻDYM kroku. Przeciąganie spraw, które są na rzecz klienta, ale zwłoka klienta jest ścigana monitami i windykacją od razu.

Data dodania: 04/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
brak obsługi...

Data dodania: 17/07/2014

Dodał:

Opinia negatywna
CAŁKOWITY BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO POD NUMEREM 326043020 wewnętrzny 3. Jest to centrum rozliczeń kredytów. Pierwsza próba kontaktu w godz. 9.40-10.10, druga 12.02 - 12.40. Przez ponad 40 minut słyszałem tylko, że wszyscy konsultanci są zajęci.

Data dodania: 10/07/2014

Dodała:

Opinia negatywna
DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE NAJPROSTSZEJ SPRAWY

Data dodania: 08/07/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Kosmiczne opłaty za wydawanie dokumentów, regularnie gubią dokumenty przesyłane do aktualizacji (za które trzeba również dopłacać). Obsługa straszna i miejscami nieuprzejma. Nie polecam tego banku.

Data dodania: 08/07/2014

Dodał:

Opinia pozytywna
Pierwsze auto firmowe spłacałem w latach 2009-2011 /kwota 32tys / .Nie było żadnych problemów . Zaraz kupiłem następne auto i spłacam w Getin od roku 2011 - 2015 /kwota 62tys . Też żadnych problemów dlatego dziwi mnie tyle negatywów ????

Data dodania: 03/07/2014

Dodał:

Opinia negatywna
ponad rok spłacałem ratę; 10-go nagle im się coś pomyliło, że za późno wpłacam i dostałem monit do zapłacenia i odsetki; nie polecam tej firmy

Data dodania: 30/06/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Już nie mam siły czekać na dokumenty spłaty kredytu. Chyba tam pojadę...

Data dodania: 22/06/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Wysokie koszty banku. Zły kontakt z klientem.

Data dodania: 16/06/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Rok temu spłaciłam samochód, ale niestety do tej pory nie dostałam dokumentów od-uwłaszczeniowych; piszę do nich pisma, wysyłam potwierdzenie wpłaty i generalnie mnie ignorują, bo nawet nie raczyli odpisać...

Data dodania: 08/06/2014

Dodała:

Opinia negatywna
DZISIAJ OTRZYMAŁAM SMS O ZALEGŁOŚCI. RATY PŁACĘ Z MIESIĘCZNYM WYPRZEDZENIEM, ZALEGŁOŚĆ POWSTAŁA 15 ZŁ ZA PISMO, KTÓREGO NIE OTRZYMAŁAM, A RZEKOMO WYSŁAŁ BANK LISTEM POLECONYM ZWROTNYM, TAK POINFORMOWAŁA MNIE KONSULTANTKA NA INFOLINII

Data dodania: 04/06/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Słaby system komunikacji, zero odpowiedzi telefoniczno-internetowych...

Data dodania: 03/06/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Nie polecił bym tego banku największemu wrogowi. Zero kontaktu, zero rzetelności, zero profesjonalizmu - za to 100% dziwnych opłat i prowizji oraz niemiłego podejścia - szczególnie u "mobilnych przedstawicieli banku".

Data dodania: 02/06/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Brak kompetentnych osób, długi czas oczekiwania w przypadku kontaktu telefonicznego, brak zadeklarowanego działania np: informacja przesłana mailem.

Data dodania: 29/05/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Witam tylko dlatego,że tak mi każe dobre wychowanie.Chcę powiedzieć,że wasz bank jest nierzetelny. Nie robicie przelewów na czas!!! Już któryś raz z kolei czekam na przelew (alimenty). Miał być 10-ego.

Data dodania: 10/05/2014

Dodała:

Opinia negatywna
nie ma bezpośredniego kontaktu z bankiem, nie odpisywanie na korespondencje (pytania). Naliczanie dziwnych kwot. Nie polecam i nigdy więcej nie dam się namówić na ten bank !!!

Data dodania: 04/05/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Potwierdzam wcześniejsze opinie, chyba najgorszy bank w POLSCE!!! Załatwić coś przez telefon - graniczy z CUDEM! Czeka się godzinami??? Omijać daleko!!!

Data dodania: 04/05/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Czekam na zwrot nadpłaty już 27 dni...

Data dodania: 26/04/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Skrajny brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta. Uzyskanie kontaktu z kompetentną osobą jest niemożliwe

Data dodania: 23/04/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Najgorszy bank w Polsce !! Gorąco odradzam jakiekolwiek z nim kontakty. Uzyskać cokolwiek graniczy z cudem !!!

Data dodania: 10/04/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Czekam już trzy tygodnie na opinię z zaświadczeniem o niezaleganiu, najgorsza firma Leasingowa, dla przykładu z dwóch innych firm dostałem opinie z dnia na dzień. Nie odpowiadają na maile, dodzwonić można się tylko do windykacji. Nigdy więcej GETIN.

Data dodania: 28/03/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Witam,we wrześniu spłaciliśmy w całości kredyt na auto do dzisiaj nie możemy wykreślić z dowodu rejestracyjnego banku,ponieważ nie mamy odpowiednich do tego dokumentów. Setki telefonów, prośby o przesłanie pism... bank ignoruje swoich klientów.

Data dodania: 26/03/2014

Dodała:

Opinia negatywna
czekam już około 2 miesięcy na zwrot dokumentów po spłacenia kredytu !

Data dodania: 17/03/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Nigdy Getin bank.Omijajcie z daleka...

Data dodania: 16/03/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Nic nie można załatwić przez telefon i czeka się długo, chyba żeby płacić jak najwięcej za rozmowy...

Data dodania: 08/03/2014

Dodał:

Opinia negatywna
dłuuugi czas oczekiwania na informacje, obsługa niemiła...

Data dodania: 18/02/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Z 15 zł kosztów wynikłych z opóźnienia zapłacenia raty w ciągu 2 tygodni narosło 62 zł. Monit wysyłany (upomnienie za monit i kolejny monit) co tydzień, a smsy i telefony są po kilka razy dziennie...

Data dodania: 18/02/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Mało kompetentna obsługa...

Data dodania: 14/02/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Chyba najgorszy bank w Polsce... stosowane przez nich metody są nie do przyjęcia... wydzwaniają o rożnych porach i godzinach...

Data dodania: 14/02/2014

Dodał:

Opinia negatywna
zapłaciłam 19 rat, a oni mi przysłali, że mam tylko 14 rat zapłaconych, co za ludzie tam pracują, dzwoniąc tam po analizie znalazły się moje zapłacone raty, dobrze, że mam to udokumentowane, bo inaczej płac i płać...

Data dodania: 12/02/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Ludzie, tylko nie Getin bank; odradzam !!!

Data dodania: 06/02/2014

Dodał:

Opinia negatywna
niesympatyczna obsługa telefoniczna, konsultant nie chciał podać adresu mailowego do korespondencji...

Data dodania: 09/01/2014

Dodała:

Opinia negatywna
straszne prowizje...

Data dodania: 07/01/2014

Dodał:

Opinia negatywna
spłacam kredyt ponad 7 lat, w tym czasie kilkakrotnie podnoszono stawkę oprocentowania... jeśli na rynku stawka się obniża, Getin bank nawet o tym nie myśli, po napisaniu e-maila w tej sprawie bank bez odzewu...

Data dodania: 07/01/2014

Dodał:

Opinia negatywna
przyszło mi powiadomienie, że mam przesłać skan zakresu umowy AC z link4 oczywiście dzwoniąc do L4 dowiedziałem się, że nie mogę takiego zakresu dostać, bo umowę podpisał bank, a nie ja..

Data dodania: 18/12/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Niemiła infolinia!!! czekałem 18min, po czym straciłem cierpliwość i się rozłączyłem, kolejnego dnia wykazał się większym zapałem i opłaciło się...telefon połączył się z Getin Bank zaledwie po 29 minutach ;]

Data dodania: 18/12/2013

Dodał:

Opinia negatywna
brak kontaktu, brak udzielania odpowiedzi pomimo naglącej dla mnie sprawy

Data dodania: 17/12/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
dziwią mnie negatywne opinie,kupuje już trzeci raz samochód przez Getin i nie mam żadnych problemów i nie miałem,dzisiaj dzwoniłem i otrzymałem pełną informacje,a rozmowa nie trwała więcej jak 3 min.

Data dodania: 09/12/2013

Dodał:

Opinia negatywna
kontakt telefoniczny graniczy z cudem !

Data dodania: 05/12/2013

Dodał:

Opinia negatywna
KONTAKT TELEFONICZNY GRANICZY Z CUDEM !

Data dodania: 03/12/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić, nikt nie odbiera, albo "pomyłka"

Data dodania: 12/11/2013

Dodał:

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić, nikt nie odbiera

Data dodania: 06/11/2013

Dodał:

Opinia pozytywna
miesiąc temu spłaciłem kredyt samochodowy. Bank odesłał dokumenty po tygodniu od spłaty. Generalnie nie było żadnych problemów przez cały okres spłaty.

Data dodania: 06/11/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić; nie zapłacili rachunku za telefon i Internet, ponieważ nie można uzyskać potrzebnych informacji...

Data dodania: 23/10/2013

Dodał:

Opinia neutralna
czekam na odpowiedź na pytanie wysłane e-mail, czy mogę wcześniej spłacić kredyt 50/50?

Data dodania: 21/10/2013

Dodała:

Opinia negatywna
pomimo mojego 3-krotnego połączenia, tel. nie otrzymałam żadnej informacji, o którą prosiłam konsultantów (każde połączenie było po 10 min)...

Data dodania: 15/10/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Obsługa bardzo niemiła...

Data dodania: 15/10/2013

Dodał:

Opinia pozytywna
Ja jestem już w tym Banku, mam konto ror , już dobre ok 15 lat. I powiem tak: nigdy bym tego Banku nie zmienił na inny. I jest bardzo miła obsługa, i kultura pracowników jest na najwyższym poziome; polecam tam zakładać konto ror- jest okej

Data dodania: 11/10/2013

Dodał:

Opinia negatywna
czy ktoś poda mi nr telefonu do banku, gdzie ktoś odbierze? Potrzebuje się pilnie skontaktować

Data dodania: 10/10/2013

Dodała:

Opinia negatywna
trzy miesiące temu spłaciłem dwa kredyty samochodowe, do dziś nie dostałem dokumentów uwłaszczeniowych, nie wiem co mam robić już z tym, kontakt telefoniczny - przełączają z działu do działu, a żadnych informacji...

Data dodania: 05/10/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Po trzech miesiącach od podpisania umowy otrzymałem pismo z banku, że mam dostarczyć zaległe dokumenty. Niestety serwer nie odpowiada...

Data dodania: 30/09/2013

Dodał:

Opinia negatywna
kredyt samochodowy spłaciłem w terminie,według harmonogramu spłat bez żadnych poślizgów w płatności.Czekam na dokumenty uwłaszczeniowe już 28 dni od daty spłaty,a mają na to 10 dni.Bałagan mają w tym banku.Mam 12zł56gr. niedopłaty -skąd nie wiem.

Data dodania: 29/09/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Poszukuję klientów GB, którzy wraz z kredytem na samochód otrzymali kartę debetowa (lub płatniczą jakkolwiek się to nazywa).

Data dodania: 26/09/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Nigdzie nie spotkałem tak mało kompetentnej i niemiłej obsługi, przy tak wysokich kosztach. Nie polecam

Data dodania: 25/09/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Infolinia- mało kompetentna. Zakończyłam kredyt samochodowy... NIE POLECAM!

Data dodania: 11/09/2013

Dodała:

Opinia negatywna
NIE UZNAJĄ ZAŚWIADCZENIA Z ZAKŁADU PRACY. PRZY FINALIZACJI OKAZUJE SIĘ, ŻE MAJĄ ORYGINALNE ZAŚWIADCZENIA. NIE INFORMUJĄ O TYM KLIENTA. SYSTEM GENERUJE NIEODPOWIEDNIE DANE. ZERO INFORMACJI.

Data dodania: 26/08/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Żeby się dowiedzieć, czy mail ze skanem polisy dotarł - trzeba zadzwonić - paranoja :(

Data dodania: 19/08/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Po 3 latach dostaję informację, że brakuje im skanu \"twardego\" dowodu rejestracyjnego... Koszt monitu zrzucony na mnie. W 2 roku nie dosłałem im polisy OC/AC, wzięli więc w link4 i zaczęli doliczać do rat prawie 200zł... Obsługa bardzo niemiła.

Data dodania: 13/08/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Maiłem kredyt na auto, chciałem refinansować kredyt na drugie inne, wydano zgodę, auto kupione, a bank przeprasza i mówi, że nie wiedział, że ma refinansować. SZOK! Brak kontaktu itd.

Data dodania: 09/08/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Kredyt uzyskasz szybko, ale jak masz załatwić jakąś sprawę z bankiem to już graniczy z cudem. Infolinia działa na zasadzie zbywania... Nie polecam

Data dodania: 09/08/2013

Dodał:

Opinia pozytywna
Kontakt telefoniczny bez problemów, kompetentna i miła obsługa.

Data dodania: 24/07/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Ja dostałem kredyt na auto w kwocie 63000 miałem oddać około 100000 po 7 latach wiem głupi i młody bylem, lecz teraz ciągle podwyższają coś i oddam im w sumie 130000!!! To bardzo nieuczciwe!

Data dodania: 22/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
17 maja skradziono mi samochód. Do dnia dzisiejszego bank nie wydał zgody na wyrejestrowanie. Infolinia beznadzieja, niekompetentni, każdy mówi co innego. Na pewno nie będę już korzystać z usług tego banku.

Data dodania: 10/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
nic nie można z tą placówką załatwić, po prostu nic, chyba, że wcisną kredyt. Brak kompetencji, brak profesjonalizmu, błędy w dokumentacji; ogółem nie warto wchodzić w żadną umowę cywilnoprawną. Stronić od tego banku!!!

Data dodania: 09/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Tragedia, nic nie da się z nimi załatwić, to jest po prostu żenada.

Data dodania: 09/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Nie odpowiadają na maile. Najgorsza obsługa klienta jeżeli chodzi o banki...

Data dodania: 04/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
zły system obsługi

Data dodania: 03/07/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Komunikacja z już pozyskanym klientem na żenujacym poziomie- Masz już u nich kredyt? No to sam się martw o wszystko. Szczerze odradzam. Ja w każdym razie nigdy więcej nie skorzystam z usług Getin Banku!

Data dodania: 25/06/2013

Dodał:

Opinia negatywna
oferta w internecie odbiega od rzeczywistości, jedna minuta i masz informacje o ratach i kredycie, a po minutce dzwonią mówią, że musisz przyjść do oddziału i porozmawiać, szkoda czasu i kasy na telefon

Data dodania: 18/06/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Wysłałem faxem miesiąc temu, po rozmowie z "doradcą" GBanku cesję nowej polisy a dziś dostałem od GB list, że jej nie mają i mnie straszą karami! Bałagan!!!

Data dodania: 18/06/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Ogólny bałagan.

Data dodania: 05/06/2013

Dodał:

Opinia negatywna
płace kredyt 500zł miesięcznie już 14 miesięcy a spłaciłam tylko 1000zł

Data dodania: 22/05/2013

Dodała:

Opinia negatywna
arogancja ze strony działu windykacji, brak próby porozumienia, łamanie zasad konsumenta

Data dodania: 21/05/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Całe szczęście, że nasza umowa z Bankiem kończy się pod koniec roku i nigdy więcej nie z korzystam z tej placówki, bo źle traktuje się klienta a wystarczyło zadzwonić i przypomnieć o polisie a nie wysyłać monit i żądać zapłaty za niego żenada.

Data dodania: 13/05/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Miałem u nich kredyt samochodowy, spłacony po 3 latach. Co miesiąc coraz wyższe raty, zacząłem od 302 zł,po roku 363,20. Po spłacie całości po 34 dniach gdzieś uciekło im 7zł, nie dostałem monitu o zapłatę,ale trafiłem do BIK-u. Szczerze nie polecam!

Data dodania: 07/05/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Nieuprzejmy pracownik.. brak kontaktu z klientem.. po prostu żenada. Spóźnisz się dwa dni - odsetki.. ale żeby poinformować jaką kwotę naliczą - to nie dadzą znać.. tylko musisz zadzwonić. NIE POLECAM!!!!

Data dodania: 23/04/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Mija trzeci tydzień, a z banku nie mam dokumentów do sprzedaży spłaconego samochodu. Żenująca obsługa.

Data dodania: 17/04/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Getin Banku nie POLECAM ! Najgorszy bank jaki znam !!! Nadaje się ta cała sprawa z tym Bankiem jedynie do nagłośnienia w mediach by inni nie dali się nabierać na ten GETIN BANK !!!!!!!

Data dodania: 15/04/2013

Dodała:

Opinia negatywna
ciąg dalszy opinii negatywnej - na jeden dzień spłaty żądano dwóch różnych kwot kredytu, składa polisy mimo zobowiązania banku nie była z naszych pieniędzy opłacana przez całe 10 miesięcy, a gdy się to wydało, to zaczęli rozwiązywać umowy

Data dodania: 31/03/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Jeden z najgorszych banków, po naszej sześcioletniej spłacie została zdublowana umowa AC po to, aby powstało sztuczne zadłużenie! Na jeden dzień spłaty żądano dwóch różnych kwot kredytu!

Data dodania: 31/03/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Jeden z najgorszych parabanków w Polsce! Po sześcioletniej spłacie kredytu na samochód zdublowano polisę AC, aby powstawało ciągłe zadłużenie! Na jeden ten sam dzień spłaty żądano dwóch różnych kwot kredytu! Zero wyjaśnień, po naszym sprzeciwie..

Data dodania: 31/03/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Dnia dzisiejszego dostałam smsa z informacją, że nie otrzymali mojej raty, którą zresztą zapłaciłam dnia 05,03,2013r. Na infolinii poinformowali mnie, że mam zaległość w kwocie 30,39zł. Skąd się to wzięło, nie wiem, Ten Bank to MASAKRA.

Data dodania: 14/03/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Spłaciłem kredyt samochodowy a teraz mam problem z zaświadczeniem bo bank był współwłaścicielem, szkoda tylko do nich dzwonić trzeba nagłośnić to przez media, nie ma innej rady.

Data dodania: 12/03/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Na każdym kroku rzucają kłody pod nogi, wymyślają braki dokumentów, które niejednokrotnie były już wysyłane, najgorsze zaś jest to, iż nie przejawiają jakiejkolwiek chęci pomocy. TOTALNA PORAŻKA.

Data dodania: 11/03/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Ubezpieczyłem auto, wysłałem polisę, a bank i tak zdublował ubezpieczenie. Mało: zadzwonił do mnie dział windykacji i zaczął straszyć a ja nie mogłem się zorientować o co chodzi, bo myślałem, że wszystko jest OK. Jestem w plecy 6000zł.

Data dodania: 25/02/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Spłaciłam kredyt, dostałam z banku zwrot nadpłaty, a po trzech miesiącach bank się opamiętał i zamiast rozmawiać ze mną jak z człowiekiem, że się pomylił napuścił na mnie firmę windykacyjną i groził wpisem do rejestru złych długów.

Data dodania: 22/02/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Jak tylko klient podpisze umowę, idzie w odstawkę. Kontakt fatalny! Nie odpisują na maile. Wszystkie prośby klienta są ignorowane. Proszę, błagam o informacje.

Data dodania: 20/02/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Spłacam kredyt samochodowy od ponad roku. Obecnie dostałem pismo treści (w wyniku przeglądu dokumentacji stwierdzono brak kserkopi stałego dowodu rejestracyjnego) koszt monitu 25 zł. Za ewidentne zaniedbanie banku ja muszę zapłacić!

Data dodania: 19/02/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Mam dwa auta w kredycie i mimo tego, że ubezpieczyłem OCAC pełne pakiety, wysłałem im polisy a oni zdublowali ubezpieczenie i naciągnęli mnie na ok 2000 pln rocznie kiedy ja za AC zapłaciłem 800.

Data dodania: 18/02/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Potwierdzam, że bank ten wyłudza ubezpieczenia AC z link 4 na koszt klientów banku (masz wtedy dwa ubezpieczenia AC). Nigdy więcej w tym banku!!!

Data dodania: 08/02/2013

Dodał:

Opinia negatywna
omijać z daleka, ktoś powinien się za nich zabrać!!!

Data dodania: 29/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
pozyskać klienta tak nawet bez weryfikacji, później skierować do windykacji, taka jest taktyka. Nie dajcie się nabierać na ładne słówka i obietnice, ja uwierzyłem i teraz jestem niszczony przez windykację po mimo reg. zadł. z opóźnieniem

Data dodania: 23/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
PLAN OSZCZĘDNOŚCIOWY BEZPIECZNA PRZYSZŁOŚĆ" TO NABIERANIE INNYCH, PO ŚMIERCI UBEZPIECZONEGO BANK WYPŁACIŁ O POŁOWĘ MNIEJSZĄ KWOTĘ NIŻ ZOSTAŁA ZAINWESTOWANA, NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!

Data dodania: 21/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
brak możliwości dodzwonienie się - chyba jest to dodatkowe źródło dochodu tego banku

Data dodania: 21/01/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Najgorszy Bank z jakim mialam do czynienia.

Data dodania: 17/01/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Brak kompetencji a dział windykacji to już jest koszmar. Z taką niemiłą obsługą nie spotkałam się nigdzie. Nigdy więcej nie skorzystam i innym nie polecam.

Data dodania: 11/01/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
Współpraca z tym Bankiem w okresie dwóch lat jest bez zarzutu. Miła obsługa. Wszystkie dokumenty otrzymałem zgodnie z terminami jakie bank ustalił. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BARDZO POLECAM TEN BANK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 06/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
to nie jest bank, wziąłem kredyt na samochód, a teraz sprzedali mój kredyt do innego oddziału nie wiem teraz jakie warunki właduje mi nowy bank, jak ktoś to przerabiał proszę o pomoc

Data dodania: 05/01/2013

Dodał:

Opinia negatywna
to jest jakaś żenada, a nie bank !!!!!!!!!!!!

Data dodania: 02/01/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Nie polecam ze względu co rocznego gubienia kopi ubezpieczenia ac za samochód, sztucznie nabijają sobie pieniądze za ubezpieczenie w link4, po trzech latach współpracy już nigdy nie wezmę kredytu w tym banku. Zdecydowanie nie polecam.

Data dodania: 13/12/2012

Dodał:

Opinia negatywna
beznadziejny!!!!!!!!!!bank

Data dodania: 07/12/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Kontakt fatalny! Bałagan w dokumentach, 4 razy wysyłają dokumenty z błędnym numerem nadwozia. za każdym razem inna osoba odbiera i nie wie o co chodzi - standard.Umowa przeniesienia własności pojazdu zajmuje ponad 6 tygodni! NIE POLECAMY!!!!!

Data dodania: 03/12/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Z tego banku nigdy nie skorzystam. Kupa problemów i wyzysku. Wyobraźcie sobie że maila rejestrują w 2 dni a mają prawo na odpowiedź 10 dni robocze

Data dodania: 13/11/2012

Dodał:

Opinia negatywna
złożyłem wniosek o wygenerowanie zgody banku na wydanie przez Wydział Komunikacji w Olsztynie nowej tablicy rejestracyjnej w miejsce zagubionej w trakcie eksploatacji 11.10.2012 roku, do dziś tj. 7.11.2012 roku jeszcze nie otrzymałem. 10 dni minęło.

Data dodania: 07/11/2012

Dodał:

Opinia negatywna
złożyłem wniosek o wygenerowanie zgody banku na wydanie przez Wydział Komunikacji w Olsztynie nowej tablicy rejestracyjnej w miejsce zagubionej w trakcie eksploatacji 11.10.2012 roku, do dziś tj. 7.11.2012 roku jeszcze nie otrzymałem. 10 dni minęło.

Data dodania: 07/11/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Straszne. Bank okropny znieważa klientów, jest nieuprzejmy, nie chce podać kontaktu do przełożonego. Nie rozmawiają, rozkazują krzyczą ostatni raz mam kredyt w tym banku. nie polecam

Data dodania: 23/10/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Dnia 18.10.2012 splacilem calkowicie kredyt na auto:ale nie zamknalem stalego zlecenia ktore obslugiwalo mi ten kredyt i dnia 20.10 poszlo stamtad jeszcze 950 zl.Wydaje sie,ze Getin Bank powinien automatycznie zwrocic te kwote,ale jest problem..

Data dodania: 22/10/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek milam styczność. Nieustanne telefonym,nękanie klientów. W innnym banku wystarczy 1 telefon i 1 pismo, tu natomiast 5 telefonów dziennie. Zero zrozumienia dla klienta. Żeby wszystko wymienić niestarczyłoby znaków.

Data dodania: 21/10/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Od roku piszę pisma i nie mam odpowiedzi. Jak dzwonię odsyła jeden do drugiego.

Data dodania: 18/10/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
Miła obsługa, krótki czas oczekiwania

Data dodania: 15/10/2012

Dodał:

Opinia negatywna
GETIN NOBLE BANK GUBI CO ROKU wysłane prze zemnie DOKUMENTY(kserokopie ubezpieczenia AC)po czym zakładają ponowne ubezpieczenie AC i następuje windykacja.W tym roku już trzy razy wysłałem w.w dokumenty i nadal nie dotarły i WINDYKACJA. OMIJAĆ z DALA

Data dodania: 15/10/2012

Dodał:

Opinia negatywna
KATASTROFA!!! Nieuprzejmość to mało powiedziane jestem klientem mam kredyty, powinni o mnie dbać (terminowo spłacane) a traktują mnie jak powietrze gdy czegoś chcę

Data dodania: 11/10/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
szybka i profesjonalna obsługa

Data dodania: 05/10/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Dodzwonić się nie da w oddziałach sprawy się nie da załatwić bo odsyłają tylko od jednych do drugich. Jak chcę spłacić cały kredyt na raz żeby nie mieć z nimi nic więcej do czynienia też stoją same mury

Data dodania: 30/09/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
W kilka dni po zapłacie ostatniej raty otrzymałem z banku pełną dokumentację zamknięcia kredytu (bez upominania się). Zero problemów z obsługą ze strony banku w okresie kredytowania. Wszystko w terminie. Dziękuję !

Data dodania: 28/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Tak sobie czekam i słucham melodyjki więc mam czas wstawić negatywa !!! Mam bardzo dużo czasu, bardzo bardzo dużo ......

Data dodania: 25/09/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
Prosilem o pomoc w mojej sprawie Paną z infolinii.Niestety odmowila mi,ale zrobila to w badzo mily i kulturalny sposob.Pozdrawiam.

Data dodania: 13/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Bezczelni, trzy razy dzwoniłem z prośbą o zmianę adresu do korespondencji. A note o zmianie stopy% i tak wysłali gdzie indziej. Przez 4 miesiące miałem niedopłatę do każdej raty 2,20 zł. Omijać!

Data dodania: 13/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Ubezpieczyli mi auto sami to mogę zrozumieć dbają o swoje ale nie zrozumiem jednej rzeczy poinformowali mnie 6 miesięcy później ze wypowiadają mi kredyt ze względu na zaległości AC . Oczywiście swoja polisę wysłałem przed terminem

Data dodania: 12/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Rozmawiałem telefonicznie w temacie lokat terminowych. "0" wiadomości o lokatach zakładanych internetowo

Data dodania: 11/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
kilka razy monitowałem o zwrot odsetek za spłacony wcześniej kredyt

Data dodania: 11/09/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
Nie wiem co sie innym stało ale ja włąsnie spłacilem wczesniej swoj kredyt. po tygodniu dostałem poleconym wszystkie dokumenty z info o napdłacie. kontakt wzorowy za kazdym raze miłe panie przy telefonie. Nie byłem osobiscie wszystko na odleg

Data dodania: 06/09/2012

Dodał:

Opinia negatywna
okropna obsługa, gubią sie dokumenty,windykacja wulgarna bezczelna nawet jak nie mają racji najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, znów zgubili polise ubezpieczeniowa, nie mozna sie do nich dodzwonić balagan w dokumentacji NIE POLECAM!!!

Data dodania: 04/09/2012

Dodała:

Opinia negatywna
źle poinformowana kadra pracownicza, brak kompetencji do rozmów telefonicznych, TRAGIZM!!! serdecznie odradzam

Data dodania: 29/08/2012

Dodała:

Opinia negatywna
kontakt telefoniczny - zero !!!!!!!!!!!!! zadałem sobie trudu do znalezienia bezpośredniego telefonu na ulice harcerską 14 - 32 473 78 37 - ale można zapomnieć że ktoś tam podniesie słuchawkę.

Data dodania: 29/08/2012

Dodał:

Opinia negatywna
obsługa nie ma pojęcia o tym czym się zajmują zero informacji i bałagan w papierach!!!

Data dodania: 27/08/2012

Dodał:

Opinia negatywna
wypowiedzieli kredyt samochodowy, obliczyli wartość samochodu 4razy wiekszą, odsetki rosną dziennie 30 zł -ŻADNYCH INFO, ZAWIADOMIEŃ - OD 7 MIESIĘCY NIE MA KOMPETENTNEGO DO ROZMOWY, NA MAILE CISZA...RATUNKU!!!!

Data dodania: 30/07/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
Bardzo dziękuję za szybką pomoc. Reaguje na problem najszybciej jak można, jest kompetentna i miła. Wszystkim życzę takiego kontaktu

Data dodania: 30/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Od trzech miesięcy nie mogę się doprosić dokumentów odwłaszczeniowych po spłaconym kredycie, nikt nie może mi udzielić żadnych informacji o numerze nadania, mówią tylko, że trzy razy już wysyłali tylko zginęło?! P O R A Ż K A! Fatalna obsługa!

Data dodania: 23/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Ponownie dostałem list informujący mnie o tym, ze mam nieubezpieczone auto, co jest absolutną bzdurą, bank dostał mailem skany polisy dwa tygodnie temu.

Data dodania: 17/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Bank żenada zero

Data dodania: 17/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Od 2 tygodni czekam na duplikat odwłaszczenia po całkowitej spłacie kredytu. Póki kredyt spłacałam byłam dobrym klientem-teraz nie mogę się doprosić o coś za co i tak zażądali 20zł opłaty. Opłatę zrobiłam i nadal czekam

Data dodania: 16/07/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
Ja kredyt wziąłem niedawno, więc ciężko mi ocenić kontakt z bankiem, jakość obsługi - nie miałem jeszcze żadnej problematycznej sytuacji (może dlatego, że spłacam raty kredytu :-) w każdym razie wybrałem ich ofertę dlatego, że była najkorzystniejsza

Data dodania: 13/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Mam w tym baku kredyt na auto. Czasem się zdarza że kilka dni po terminie płacona jest rata, no i wtedy się zaczyna, wydzwanianie po rodzinie i znajomych

Data dodania: 06/07/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Kontakt z tym bankim i załatwienie czegokolwiek to wielka porazka!!!!!!

Data dodania: 03/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Ubezpieczyli mi auto na 3 lata OC i NW w LINK 4, a ja mam tam już samochód ubezpieczony. Nikt się nie kontaktował z LINK4. A chciano mi w ten sposob podwyższyć ratę kredytu. Kontakt tel niemożliwy. Szkoda czekać na płącenie

Data dodania: 02/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Klientką "GETIN BANK"jestem od 05.11.2007r moja współpraca z tym bankiem układała się dobrze dokąd nie zachorowałam .W dniu 27-06-2012r18.45godz pani z dzi- wind była niegrzeczna mówiąc po co brałam kredyt,nie płacąc na czas.term był ust.tel.

Data dodania: 27/06/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Niemożliwy wręcz kontakt telefoniczny. Nie podany adres e-mail pod który można by przesyłać korespondencję. Wysokie oprocentowania kredytów. Dokonywanie zmian w trakcie trwania umowy - zawsze na niekorzyść klienta.

Data dodania: 20/06/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Bank W Jastrzebiu Zdr ma nie aktualny lub nie wazny telefon,informacja internetowa trwala 7 minut po czym Pani poinformowala mnie ze nic nie wie,najlepiej zadzwonic do Banku w Jastrzebiu na ul.Harcerska 14 ,a tam nie czynny numer,moze nie zaplacili

Data dodania: 19/06/2012

Dodał:

Opinia pozytywna
swój pierwszy kredyt u nich wzięłam 5lat temu i nie miałam żadnej złej sytuacji które opisujecie. dlatego rok temu wziełam nowy kredyt 3 x większy niż pierwszy i nie żałuję,nigdy nie miałam z nimi problemów, dletgo trudno mi uwierzyc wto co piszecie

Data dodania: 15/06/2012

Dodała:

Opinia negatywna
kultura pracownikow banku na poziomie 0! omijac ten bank , szerokim lukiem!

Data dodania: 15/06/2012

Dodał:

Opinia neutralna
Udało mi się znaleźć i dodzwonić do tej placówki pod takim nr. tel. 32-475-67-29

Data dodania: 16/04/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Kontakt telefoniczny z tym bankiem jest beznadziejny Straciłam mnóstwo pieniędzy i czasu (do tego kilkadziesiat minut sluchalem jakiejs pogrzebowej muzyczki :-) i zupelnie niczego nie zalatwilem. Porazka!!!

Data dodania: 11/04/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Miałem szkodę całkowitą bank zajął pieniądze naprawiłem auto za swoje pieniądze ponownie ubezpieczyłem i dostarczyłem wszystkie potrzebne dokumenty po czym dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że mają czas 10 dni roboczych na wypłatę to jest chore

Data dodania: 05/04/2012

Dodał:

Opinia negatywna
MAKABRYCZNY STOSUNEK DO KLIENTA,CIĄGŁE MONITY DO PŁACENIA PRZEZ FAKT ZE GETIN BANK MA SWOJE PRZELICZNIKI WALUT(O WIELE ZAWYŻONE NIŻ W INNYCH BANKACH)RZUCANIE SŁUCHAWKĄ TO CZĘSTE ZACHOWANIA TAM PANUJĄCE CZŁOWIEK PO TAKICH INCYDENTACH MA DOŚĆ KREDYTÓW

Data dodania: 05/04/2012

Dodała:

Opinia negatywna
dzwonię do nich dwa dni tel 32 475 67 11 zgłasza się abonent czasowo włączony i jak tu się dodzwonić i coś załatwić porażka bank nie wiem czy władze tego banku nie czytają komentarzy?

Data dodania: 30/03/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
JESTEM BARDZO ZADOWOLONY BYŁEM OSOBISCIE W TEJ PLACOWCE A MIALEM DO NIEJ 300KM I MUSZE PRZYZNAC ZE NIE SPODZIEWALEM SIE AZ TAK MILEJ OBSLUGI PIERWSZY RAZ SPOTKALEM SIE Z TAK MILA OBSLUGA W BANKU CO JEST RZADKOSCIA ZA CO DZIEKUJE

Data dodania: 27/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
jak kredyt podpisywałem to mówili ze zawsze się idzie dogadać ze spóźnieniem, a teraz jest inaczej

Data dodania: 26/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Nie polecam tego banku , dla tych którzy mają zamiar wziąść kredyt samochodowy.Od 4 miesięcy proszę o dokument stwierdzający o spłacie kredytu, bez którego nie mogę dokonać aktualizacji w dowodzie rejestracyjnym.Kpina z klienta i arogancja.

Data dodania: 23/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
BRAŁAM KREDYT NA SAM.W 2010R.UPRZEDZIŁAM ,ŻE PO MIESIĄCU WPŁACĘ WIĘKSZĄ KWOTĘ.STWIERDZONO,ŻE NIE MA OPŁAT ZA PRZELICZENIE RAT.OKAZAŁO SIĘ ,ŻE W/G DRUGIEGO HARMONOGRAMU SPŁACĘ W CAŁOŚCI O PRAWIE 600ZŁ.WIĘCEJ NIŻ W/G PIERWSZEGO.

Data dodania: 22/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
ponieważ nie można sie dodzwonic a po drugie są niekompetentni jesli chodzi o jakis dokument od nich to nie można ani dostać drogą mejlowa ani telefonicznie

Data dodania: 22/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
przesyłałam do banku faxem i mailem kopie cesji na życzenie banku tak bawili się ze mną pół roku że nie otrzymali faxu to maila również listu potem zawiadomili mnie że zostałam ubezpieczona w link4 dlatego że nie przesłałam im ubezpieczenia.

Data dodania: 20/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Kontakt telefoniczny z tym bankiem jest beznadziejny Straciłam mnóstwo pieniędzy i czasu na próbę telefonicznego połączenia się i wyjaśnienia wciąż nowych problemów wg banku.Infolinia nie sprawdza się.!!

Data dodania: 16/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
to jest najgorszy bank jak sie spóźniasz z rata to nawet potrafią dzwonić do pracy do majstra i mówić ze sie zalega z rata strasza esemesami, ciekawe czy prezes tego banku ma pojecie co jego pracownicy robia

Data dodania: 13/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
totalny bałagan i chamskie traktowanie. sami wykupili mi ac na samochód który został skradziony 3 lata temu. mój błąd nie wykupiłem ac i nie było odszkodowania zastanawiam się jak z tego wybrną

Data dodania: 11/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Tragedia. Sami ubezpieczyli auto na które mam kredyt pomino, iż przesałam polisę również faxem i e-mailem. Za ubezpiecznie w swojej firmie płącę 283 zł za rok u nich 108 zł miesięcznie. ODRADZAM

Data dodania: 09/03/2012

Dodała:

Opinia neutralna
To prawda, że kontakt z bankiem w jastrzębiu Zdroju jest bardzo utrudniony ze względu za infolinię i brak kompetencji osób obsługujących infolinię. Ale przecież to niech ich wina, ze ktoś wprowadził taki system kontaktu.

Data dodania: 09/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Ludzie ten bank to jest poprostu jakaś totalna pomyłka, tragedia i nikomu nie polecam brania tam kredytu ciagłe problemy narażanie na koszty za wszystko trzeba płacić nawet za dokonanie małej zmiany, gdzie w innych bankach jest to robione za darmo:(

Data dodania: 08/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
NAJGORSZY BANK... TO GETIN BANK... zmieniając po roku umowę kredytową, a potem naliczając dziwne wysokie dodatkowe koszty obsługi kredytu i z raty 600zł 4lata temu dzisiaj płacę 1250zł MIESIĘCZNIE!!!

Data dodania: 07/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Ratę płace w PKO do 16 każdego miesiąca i panie tam twierdza ze pieniążki przelewane są w ciągu 15 minut na konto Getin banku, ale ten ich od razu nie odbiera i nie księguje tylko parę dni później

Data dodania: 07/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Pisałem kilkakrotnie do nich reklamacje i nic!!! Ubezpieczyli mój pojazd(powiadomili mnie o tym po 7 miesiącach!!!!!!!!!) pomimo posiadania na niego wymaganego ubezpieczenia, które przesłałem do GB.

Data dodania: 05/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
najdrozszy frank ,nadplaty to nowosc w tym banku ,spoznilem sie 2 dni z rata odrazu dostalem monit za 25zl a jak placilem 14 dni wczesniej to nikt nie widzial

Data dodania: 28/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Mam u nich kredyt samochodowy. Gnębią mnie smsami straszą i poniżają bo spóżniam sie z ratą. Dzwonią do mnie nawet póznym wieczorem. Chociaż mam ubezpieczony samochód to sami go ubezpieczyli bez mojej zgody. Nikt nie zapytał się czy ubezpieczyłam.

Data dodania: 28/02/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Od 11 dni czekam od tego banku na decyzje czy pzu może mi wypłacić odszkodowanie z oc sprawcy,śmiech bo niby dlaczego ten bank ma decydowac o odszkodowaniu z oc,gdyż oni tego nie opłacaja tylko ja,oni nie dbają o auto tylko ja.NIE POLECAM

Data dodania: 24/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
nie polecam ostatni raz wziolem u nich kredyt gubia polisy zero kontaktu ubezpieczaja ubezpieczony samochod bez jego wiedzy porazka

Data dodania: 23/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Ten bank to jakaś porażka! Spłacam kredyt samochodowy. Do tej pory nie miałem opóżnień, nawet wpłacałem im wyższe raty. Teraz mam problem finansowy w firmie i miesiąc mam opóżnienia w płaceniu. A oni wydzwaniają do mnie, straszą sądem, itp.

Data dodania: 23/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Kontakt jest niemożliwy! Nie profesjonalna obsługa, lekceważenie klientów! Kompletny brak profesjonalizmu!

Data dodania: 22/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
beznadziejna obsługa, bardzo nieuprzejmi ludzie

Data dodania: 22/02/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
W Jastrzębiu jest 5 placówek Getin Banku, najwięcej macie pretensji o kredyty samochodowe,a wystarczy zadzwonić i zapytać o dział kredytów samochodowych tzw Centrum Kredytów Samochodowych przy ulicy Harcerskiej

Data dodania: 17/02/2012

Dodała:

Opinia negatywna
tragedia nikt mi nie powiedział ze mam zaległośc 200 dni po terminie jak to jest wogule mozliwe? dowiedziałem sie dopiero od innego banku ze mam zła historie w BIKu. omijajcie z daleka

Data dodania: 17/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
nie ważne ile czasu można do nich dzwonić i tak nikt nie odbiera, czy to jakiś żart ??????

Data dodania: 15/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
TARGEDIA, SPŁACAM KREDYT NA SAMOCHÓD OD DWOCH LAT MAM STAŁE ZLECENIE I NAGLE PO TYCH DWOCH LATACH ROZDZWONILI SIE DO MNIE Z WINDYKACJI BO IM SIE ZAUWAŻYŁO ŻE BRAKUJE DWOCH RAT CZYLI W MOIM PRZYPADKU WG NICH BRAKUJE IM ODEMNIE 1050 ZŁ A 2LATA CISZA

Data dodania: 14/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
ten bank to jakiś niesmaczny żart!

Data dodania: 07/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
To jakaś masakra! traktują własnego klienta jak jakiegoś wroga.Obsługa NIE UPRZEJMA, OPRYSKLIWA. Gubią dokumenty - już kolejny raz wysyłam Polisę a oni mi pismo, że nic nie otrzymali!!!! Ostatni raz biore u nich kredyt!!!!!

Data dodania: 01/02/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Porażka! Oddz. w Jastrzębiu brak możliwości kontaktu. Wysyłają monity,w trakcie 2rok spłaty, za które trzeba płacić a dot. braku dokumentu o który sami nie zadbali w momencie podpisywania umowy :(

Data dodania: 27/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Omijajcie ten bank szerokim łukiem.Ubezpieczyli mi samochód, bez mojej wiedzy,chociaż mam ubezpieczony w PZU(chodzi o AC)W żaden sposób nie mogę się z tego wyplątać

Data dodania: 26/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Metoda - na monit! Po 12 misiącach bank przysłał mi pismo że brakuje dokumentu do kredytu, oczywiście każą sobie zapłacić 25 zł za pismo. Tylko że przez 12 misięcy nikt ani nie zadzwonił ani nie przysłał e-maila. Bank nie współpracuje z klientem!

Data dodania: 25/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Jeden telefon kontaktowy, na który nie można się dodzwonic to porażka!!!!

Data dodania: 20/01/2012

Dodała:

Opinia pozytywna
bardzo dobry kontakt z klientem mila obsluga i kompetetni pracownicy bardzo fajny bank polecam

Data dodania: 20/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Zgadzam się ze wszystkimi opiniami negatywnymi o banku w Jastrzębiu-Zdroju , niekompetencja pracowników

Data dodania: 19/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Tragedia, brak jakiegokolwiek kontaktu.Zero zainteresowania klientem i odbierania telefonów...

Data dodania: 16/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Faktycznie beznadziejna obsługa.... W jednym oddziale pan nie umiał udzielić informacji obiecywała oddzwonić - nie oddzwonił do dzisiaj (od ponad roku:)

Data dodania: 13/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
TEŻ MAM KŁOPOTY Z TYM BANKIEM ABY ODZYSKAC PIENIĄDZE Z AC SETKI TELEFONOW,KONSULTANCI WIEDZA TYLKO JAK SIE NAZYWAJA ,ZADNEJ KONKRETNEJ INFORMACJI KAŻDY MÓWI CO INNEGO .JEDEN STWIERDZIL ,ZE PIENIADZE JUZ ZOSTAŁY WYSŁANE A NIE MA DO DZIS-PORAŻKA

Data dodania: 09/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
to najgorszy bank pod słońcem procent gigantyczny obsługa minimum zero(zdarzyło nam się porozmawiać z jednym miłym panem)naprawde nie polecam jedni mówią tak inni za chwile inaczej,a poza tym mają najdroższy frank ze wszystkich banków,PARANOJA

Data dodania: 09/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Ten bank należy omijać szerokim łukiem!!!Przekazują klientom nierzetelne informacje.

Data dodania: 06/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Brak możliwości kontaktu telefonicznego

Data dodania: 03/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Bardzo nie mili konsultanci aż trudno sobie wyobrazić że takie zachowanie ma miejsce w dzisiejszych czasach

Data dodania: 29/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Potwierdzam wszystkie opinie poprzednikow.Jestem zszokowana obsługą , arogancja i lekceważeniem klienta.

Data dodania: 27/12/2011

Dodała:

Opinia negatywna
brak słów niekompetencja totalna!!!!!!!!!!!

Data dodania: 27/12/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
Współpraca na bardzo dobrym poziomie. Infolinia zawsze potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Wszystkie sprawy załatwione w szybkim terminie, miła i kompetentna obsługa.

Data dodania: 21/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
mialem szkode komunikacyjna getin zabral cala kase na naprawe samochodu mam sobie zrobic za wszy a oni mi pozniej oddadza ale jak wysylam im fax 2 dni wczesniej o ubezp samochodu i potwierdzenie wysylam poczta to przez pol roku nie moga znalezc

Data dodania: 19/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Na początku spłaty rat gdy odsetki były wysokie wszystko było w porządku teraz gdy odsetki zmalały ślą monity których nie potrafią wyjaśnić tylko mówią że muszę spłacić bo obciążają moje konto kredytowe

Data dodania: 17/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami o tym banku w Jastrzębiu - niekompetencją personelu i kierownictwa - sam doświadczyłem, nie polecam nikomu tego banku, porażka !!!!

Data dodania: 16/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
totalny brak profesjonalizmu brak kontaktu co kontakt tel to każdy mówi co innego ustalenia salda koszmar jak już im udowodnisz coś to się rozłącza albo mówi że to inny departament

Data dodania: 14/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Należy unikać tego banku

Data dodania: 14/12/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
miła obsługa ,dobry kontakt telefoniczny,jestem zadowolony, polecam,może kiedyś skorzystam

Data dodania: 01/12/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Niekompetencja! - 0 dbałości o klienta - Panie wpatrzone w ekran komputera - zła organizacja pracy - na wszystkie stanowiska czynne 40% - na sali tłumy oczekujących wściekłych petentów- MASAKRA !!!

Data dodania: 28/11/2011

Dodała:

Opinia negatywna
całkowity brak możliwości kontaktu od ponad 2 tygodni z konsultantem, wysłałam również dwa maile z prośbą o pilny kontak - bez odopwiedzi!!!

Data dodania: 21/11/2011

Dodała:

Opinia negatywna
BEZNADZIEJNY BANK. OBSŁUGA DO BANI.

Data dodania: 12/11/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Beznadziejny bank. A zwłaszcza pewien Pan jest bardzo nieuprzejmy.

Data dodania: 10/11/2011

Dodała:

Opinia negatywna
dzwoniłam w sprawie szkody samochodu wykonałam z 8tel non stop przełączano mnie i ciągle nic masakra a za połączenia nikt mi nie oddał

Data dodania: 07/11/2011

Dodała:

Opinia negatywna
niekompetencja wprost niesamowita

Data dodania: 02/11/2011

Dodał:

Opinia negatywna
miałam kredyt na samochód, spłaciłam z nadpłatą dość dużą; od 19 października staram się odzyskać moje pieniądzei ciągle nic, omijajcie z daleka tę placówkę!!!!!!

Data dodania: 26/10/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam styczność. Niekompetentni pracownicy przez miesiąc czasu nie można załatwić 1 aneksu, ponieważ za każdym razem powtarzają to samo, że dzisiaj zostanie wysłane. Uważajcie na ten bank!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 20/10/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Prosze uważać na ten bank.Sprzedają drogie ubezpieczenie w Link 4 bez uprzedzenia jakby byli jedynym właścicielem ,chociaż samochód ma wykupioną polise wcześniej w tańszej firmie! Co ciekawe Link 4 nie ubezpiecza podobno ciężarowych samochodów???

Data dodania: 17/10/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Masakra tak dosłownie można to określić -najgorszy bank nikomu nie polecam dostałem szybko inny kredyt w banku spółdzielczym i od razu zyskałem na odsetkach 3300 zł z 16 tys. Jeszcze na dodatek problem ze spłatą różne kwoty - nie polecam

Data dodania: 13/10/2011

Dodał:

Opinia negatywna
najgorszy bank jaki znam od 2 miesięcy brak odpowiedzi na pismo w sprawie restrukturyzacji kredytu za to jest już windykacja

Data dodania: 11/10/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
Zawsze narzekają ci co mają ze wszystkim problem... Ludzie trochę zrozumienia i UWAGI na zawierane transakcje!!

Data dodania: 07/10/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Najdroższy bank jaki znam.Miałam kredyt samochodowy raty rosną co trzy miesiące w górę. Ostrzegam przed tym Bankiem. Aga

Data dodania: 07/10/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Gorzej to już chyba być nie może: kontakt - czas oczekiwania w dzień 50 minut i więcej, potem przełączenie do innego działu i tak ze dwa , trzy razy sami policzcie koszt rozmowy. Doprosić się o jakikolwiek papier - 3 miesiące bez skutku!Porażka!!!

Data dodania: 05/10/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Posiadam kredyt samochodowy. Bank ten stara się jak może aby klient płacił jak najwięcej. Kwoty bierze z sufitu. Najdroższy bank jaki znam !!!

Data dodania: 30/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Najgorszy bank. Trzymajcie się z daleka od tego banku.

Data dodania: 21/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie polecam koszty kredytu sa masakrycznie wysokie !!!!! kazda czynnosc bankowa to tragedia jesli chodzi o jej wysokość.

Data dodania: 20/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
najgorszy Bank dla Klienta ,brak kontaktu jak ktos chce się czegos dowiedzieć

Data dodania: 20/09/2011

Dodała:

Opinia negatywna
idąc tam przygotuj się na minimum trzy godzinne czekanie--ok.dziesięciu okienek,dwa czynne.

Data dodania: 20/09/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Ten Bank to nieporozumienie!!!!!!!!!!!!! Pracuja tam chyba same niekompetentne panie a przynajmniej jedna!!!!!!!!!!!! Nie polecam a wręcz odradzam usługi tego banku

Data dodania: 16/09/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Posiadam kredyt samochodowy bank ten stara się jak może aby klient płacił jak najwięcej. przysyła propozycję, a koszty dodatkowe o 2 tys. więcej. Najdroszy bank jaki znam !!!.

Data dodania: 15/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie polecam, najgorszy bank jaki może istnieć dodzwonić się do miejscowej placówki banku Jastrzębie graniczy z cudem konsultanci nie uprzejmi kto tam pracuje, spłacam rate w terminie a ciągle saldo jest większe to jest paranoja.

Data dodania: 14/09/2011

Dodała:

Opinia negatywna
najgorszy i najdroższy bank, wziełem kredyt na samochód 41tyś a do spłacenia mam 96tyś

Data dodania: 12/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie spodziewałem się takiego braku solidności i kompetencji,podpisałem kredyt na 100000zł i kilka dni spędziłem w salone na oczekiwanie przelewu.

Data dodania: 09/09/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie bierzcie kredytów w tym banku,gdyż na oddziałach nigdy nic nie wiedzą i odsyłają do Jastrzębia a tam dodzwonić się to cud.Oprocentowanie,spred i cała reszta istny koszmar, nigdy więcej w tym banku.

Data dodania: 30/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
TEN BANK TO JEDNA WIELKA POMYŁKA !!!OMIJAJCIE ICH WIELKIM ŁUKIEM! KREDYT SAMOCHODOWY TO LICHWA A KONTAKT Z BANKIEM ZEROWY !

Data dodania: 30/08/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Fatalna obsługa,mimo komputeryzacji brak wiedzy i przede wszystkim chęci wysłuchania i załatwienia sprawy w rzetelny sposób.Niechęc odbierania telefonów.Wbrew woli ubezpieczanie w LINK4,chociaż auto jest ubezpieczone w innej firmie.

Data dodania: 23/08/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Zero kontaktu.

Data dodania: 13/08/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Żenada,najgorszy bank z jakim miałąm doczynienia. 2 tyg czekania na świstek papieru(czyt.Zgoda na wykonanie lakierowania) za który musiałam zapłacić 50 zł Nie polecam,nie bierzcie kredytu samochodowego w tym banku

Data dodania: 12/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Nie dość że najgorszy bank to jeszcze zupełnie nie ma możliwości aby podjąć jakikolwiek kontakt z tą instytucją. Pojawia się tylko czas oczekiwania 10 minut...

Data dodania: 11/08/2011

Dodał:

Opinia negatywna
W grudniu 2010, po rozmowie z konsultantem, wpłaciłam 800 zł aby zamknąć kredyt (z nadwyżką 132,29 zł), jednakże teraz okazuje się, że mam niedopłatę ponad 500 zł! Obsługa jest na poziomie słabym i bardzo niemiła!!!

Data dodania: 03/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
bankowi chodzi tylko żeby klient podpisał umowę a dalej ?

Data dodania: 02/08/2011

Dodał:

Opinia negatywna
nie polecam .................... zenada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 02/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Brak kompetencji,każdy konsultant co innego mówi,każdy z nich ma inny kalkulator.MASAKRA!a co dopiero dodzwonić się.Czuję się zdegustowana,zawiedziona i nie polecam takiego banku nikomu! ŻENAD! WSTYD!

Data dodania: 02/08/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Zła obsługa telefoniczna, brak wiedzy konsultantów na zadawane pytania.

Data dodania: 22/07/2011

Dodała:

Opinia negatywna
strasznie ciezki kontakt i ludzie sa niemili

Data dodania: 22/07/2011

Dodał:

Opinia negatywna
zero kompetencji.........kredyt spłacony a nie umiem doprosić sie o papiery...żenada...nikt nic nie wie odsyłaja cały czas na infolinie...nie polecam

Data dodania: 15/07/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Tyle z nas ściągają jako bank,a nie stać ich na działającą linie telefoniczną,poza tym my petenci nie mamy mozliwości sie skontaktowania z bankiem ,ale za to oni nas dopadają!!!

Data dodania: 15/07/2011

Dodała:

Opinia negatywna
wstrzymali wyplate czesci ubezpieczenia. pani na infolinii poinformowala mnie ze auto musze naprawic z wlasnych srodkow dopiero wyplaca mi reszte odszkodowania nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 30/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Bardzo nieuprzejma obsługa klienta, brak kompetencji, telefony nawet o 22 z powodu niewielkiej niedopłaty.

Data dodania: 29/06/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Za wszystko licza sobie pieniadze,za kazda zgode,zmiane 50zł minimum. Przy podpisywaniu umowy obiecywali cuda, a za zmiane daty spłaty kredytu wzieli 400zł!!dodam tylko ze sami zle wpisali date i to był ich bład!

Data dodania: 27/06/2011

Dodała:

Opinia negatywna
żeby aktywowac karte do przelewow internetowych trzeba leciec do banku, to jest poraszka nastepna godina w kolejce

Data dodania: 22/06/2011

Dodał:

Opinia neutralna
zawsze zajęty telefon. brak kompetencji i wiedzy na zadawane pytania. odsyłanie wciąż to pod inne numery telefonów gdzie i tak nic nie wiedzą i odsyłają od inny numer tel. Jedna wielka PORAŻKA.

Data dodania: 20/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Od roku próbuję wywalczyć, aby korespondencję wysyłali mi na adres korespondencyjny, który podałem w umowie kredytowej. Niestety twardo ślą na adres zameldowania, gdzie mieszka moja była :(

Data dodania: 19/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
fatalny bank! bardzo trudno jest sie porozumiec z konsultantami. ubezpieczaja auto ,które jest juz ubezpieczone nawet po wyslaniu dokumentów nie moga one trafic w odpowiednie miejsce.

Data dodania: 16/06/2011

Dodała:

Opinia negatywna
nie mogę się nigdy dodzwonić zawsze zajęte kpina

Data dodania: 13/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Żenada i kompletna porażka!!!!

Data dodania: 08/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nigdy wiecej w tym banku.Miałem opłacone i nadal opłacam ubezpieczenie auta w całosci ,a ten kochany bank chciał mi bez mojej wiedzy i zgody drugi raz ubezpieczyc auto. To jakas paranoja . Kto tam w tym banku pracuje, i kto ich nadzoruje.

Data dodania: 07/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Chamstwo!pazerność!zachłanność! Tak można zcharakteryzować ten bank.

Data dodania: 07/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
po 30groszy różnica na franku od NBP

Data dodania: 02/06/2011

Dodała:

Opinia negatywna
brak poszanowania dla klienta!

Data dodania: 31/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Ten bank to jakaś masakra! Panie tam pracujące powinny wybrać się na szkolenie-nie potrafią odpowiedzieć na konkretne pytania!Obsługa klienta trwa wiecznie!

Data dodania: 30/03/2011

Dodała:

Opinia negatywna
BRAK KOMPETENCJI - POWINNO SIĘ GO ZAMKNĄĆ.

Data dodania: 28/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
szybciej można załatwić sobie ułaskawienie niż się tam dodzwonić !!!!!!!!!!

Data dodania: 21/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Oprocentowanie, spead i cała reszta istny koszmar... wprowadzanie klienta w błąd mam dość tego banku w Jastrzębiu Zdroju godzine stoje w kolejce to norma żeby rate zapłacić.

Data dodania: 19/03/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Omijajcie ten bank szerokim łukiem..............masakra!!!!! niczego się nie dowiesz i nic nie załatwisz . Wydaje mi się,że te fatalne opinie nie robią na Dyrekcji Banku żadnego wrażenia w innych przypadku byłaby widoczna poprawa a tu nic....

Data dodania: 17/03/2011

Dodała:

Opinia negatywna
bez mojej zgody ubezpieczyli już ubezpieczony samochód,przetrzymali dokumenty u siebie abym nie mógł skutecznie odstąpić od umowy.NIGDY WIĘCEJ INTERESÓW Z TĄ INSTYTUCJĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 08/03/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
Korzystam z usług Getin Banku już bardzo długo i jestem bardzo zadowolony ze współpracy.P.Lamp

Data dodania: 08/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Placówka w Jastrzębiu zdrój to paranoja dodzwonić się tam graniczy z cudem.a jak już ktoś odbierze to okazuje się że nie może pomóc i kierują do kogoś innego.Szkoda gadać na ich temat

Data dodania: 04/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
masakra!!!nie plecam tego banku!!! a)nie idzie sie dodzwonic(czas godzina) b)lekcewazenie klienta c)wysokie prowizje bierzesz 20tys na 75 miesiecy oddajesz 21tys

Data dodania: 02/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
masakra spłaciliśmy cały kredyt dwa lata wcześniej po dwóch dniach okazało się że jest niedopłata 1200 zł zostało to wpłacone po dwóch tygodniach zero odzewu mało tego okazało się że do zapłaty jest jeszcze 800 ludzie to sie nadaje do telewizji

Data dodania: 25/02/2011

Dodała:

Opinia negatywna
bank porażka spłaciliśmy kredyt samochodowy prawie 2 lata wcześniej w całości po czym dzień później mam dopłacić zrobiłem to a teraz mam znowu jestem im winien 800 zł.i nie wiem za co pani w tym BANKU też nie wie!!!

Data dodania: 25/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
zeby sie dodzwonic trzeba dzwonic godzine albo dłuzej i co chwile przysyłają jakies nieuzasadnione pisma

Data dodania: 21/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
coś załatwić szybko w tej placówce graniczy z cudem... Brak koordynacji między pracownikami, niekompetentni pracownicy, nie polecam tego banku!

Data dodania: 11/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
są opryskliwi niema żadnej współpracy wręcz przeciwnie strasza windykacją po 5 dniach spóźnienia a nawet posuwają się do tego że dzwonią po sąsiadach i żądają spłaty raty koszmar

Data dodania: 10/02/2011

Dodała:

Opinia negatywna
W zaden sposob nie idzie sie do nich dodzwonic, kontakt z nimi zerowy. Podpisuje sie pod wszystkimi negatywnymi opiniami i szczerze nie polecam.

Data dodania: 10/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
mialem kredyt samochodowy,ktory zakonczylem splacac 31.12.2010r,a jak sie okazalo kredyt nie zamkniety bo nie jest dopalacona kwota na 800zl,tylko,że nie wiem za co mam im to zaplacic.

Data dodania: 07/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
nie miła obsługa zły kontakt , nie rzetelne informacje utrudnianie przy wcześniejszej spłacie kredytu . Duże odsetki z 20 tys trzeba oddać 45 tyś w ciągu 7 lat.

Data dodania: 05/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie bierzcie kredytów w tym banku, spłaca się odsetki od kapitału i ciągle coś czego nie mozna ustalić opłaty od opóżnień itd żeby cokolwiek załatwić nie można sie do nikogo kompetentnego dodzwonić!!!

Data dodania: 02/02/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Całkowit lekceważenie klienta. Brak możlowości skontaktowania się telefonicznego z jakimkolwiek konsultantem. Czas oczekiwania na połączenie wbrew zapewnieniom wynosi nie 10 min. ale 30 min i to w dodatku nieskutecznie! Nigdy mi się nie udało!

Data dodania: 28/01/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Nie maozna nic zalatwic z samochodowka w innych oddzialach (np. w Krakowie). Nie mozna sie dodzwonic.Nie maja przygotowanych formularzy w oddzialach banku. Poprostu PIERWSZY i OSTATNI raz zalatwiam cos przez ten bank!!!!!!!!!

Data dodania: 26/01/2011

Dodał:

Opinia negatywna
od banku dostaje smsy ze kredyt moj jest zagrozony a dowiedzieć sie nie ma gdzie o co chodzi , jest to totalny brak profesjonalizmu i kontakt utrudniony totalnie .

Data dodania: 26/01/2011

Dodała:

Opinia negatywna
najgorszy bank jaki tylko istnieje, po klika razy naliczają sobie te same odsetki

Data dodania: 25/01/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Mam w Getin Banku kredyt samoch raty spłacam regularnie i w styczniu potwierdzenie salda z niedopłaatą 16,05 zł nie są to duże pieniądze ale nie wiem za co od 2 dni mam problemy z kontaktem,

Data dodania: 25/01/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Ja dopiero zaczynam walkę i się poddałem.20min na słuchawce z czego 5 min rozmowy i przełączania a reszta to \'konsultanci są zajęci\'.Coś tu jest nie na rzeczy.

Data dodania: 10/01/2011

Dodał:

Opinia negatywna
dzwonie od kilku dni na wszystkie mozliwe numery dotyczace kredytow samochodowych i tylko slucham dobijajacej melodyjki. na jej sluchaniu spedzilem juz ponad 40 minut czasu..... paranoja

Data dodania: 07/01/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Witam Ja mam taki numer Stan salda na dzień 31.12.2009 26.947 zł (informacja na piśmie z banku) Po roku spłacania raty w kwocie 720zł x12= 8.640zł powinno być 18.307 ale Pani w banku poinformowała mnie że mam do spłaty 23.620zł

Data dodania: 03/01/2011

Dodał:

Opinia negatywna
NIEKOMPETENTNI, ZERO POZYTYWNYCH ODCZUĆ CO DO PRACOWNIKÓW I CAŁEGO BANKU!!!!

Data dodania: 31/12/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Totalna porażka!!!! Brak słów, ale na mnie się przejechali. Adwokat i ugoda po zwrocie wszystkich kosztów z mała nawiązką:):) To były najłatwiej zarobione pieniądze.....

Data dodania: 30/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
mam już konto w tym, banku ladne pare lat tydzien zalatwiania o głupe 5 tys kredytu postanawiam zmenic na cos innego gdzie pieniadze dostane w 15 minut jednym slowem odpuscie ludzie z tym bankiem

Data dodania: 29/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
dziadostwo dowalili mi 330 zł miesięcznie bez wczesniejszego zapytania podobno nie przedstawiłem im polisy Ac. Po małej wojnie odpuścili

Data dodania: 24/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Wziąlem auto w kredycie 6% we frankach, zmienili na 10%. Zadlużenie 3 lata temu wynosilo 37tys.CHF, po 3 latach placenia wynosi 36tys. CHF. Brak kontaktu i burdel . nikt nic nie wie.

Data dodania: 21/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Zgadzam się z większością opinii, OMIJAĆ ten BANK SZEROKIM ŁUKIEM. Próbowałem się dodzwonić, niestety bezskutecznie, a na nr19797 dzwoniąc czekałem 10m i się nie doczekałem.Podnoszą raty chętnie, w negocjacjach są toporni(jeśli się ktoś dodzwoni)

Data dodania: 16/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Tragedia zero konpetencji do klijenta zerowy kontakt unikajcie tej placówki.dzieki ze kończę u nich kredyt.

Data dodania: 10/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Tuż przed terminrm ostatniej raty (po 23 msc.) otrzymałem zawiadomienie o konieczności ubezpieczenia AC mimo, iż w warunkach umowy nie było takiego punktu i przez 23 msc-e nikt z banku tego ode mnie nie wymagał.

Data dodania: 09/12/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Ludzie nie bierzcie kredytów na samochód... Jest fajnie dopóki z samochodem nic się nie stanie!!!

Data dodania: 03/12/2010

Dodała:

Opinia negatywna
brak kontaktu,brak kompetencji,porazka

Data dodania: 26/11/2010

Dodała:

Opinia negatywna
wiecznie kolejki mam już tego dość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 12/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Ubezpieczyli mi samochód bez mojej zgody mimo że miałem ważne ubezpieczenie AC. Nie polecam nikomu, omijajcie ten bank jak najdalej.

Data dodania: 08/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Witam, Przez 30 min nie mogłem uzyskać połączenia z bankiem. Po wizycie w placówce dostałem prywatny numer na który się dodzwoniłem, z komentarzem pracownika ,że na numery podane w sieci nkit nie odbierze !!! Strata czasu.

Data dodania: 05/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
robienie porzadnych klijentów w balona klijent ma wazna polise a oni czyli bank w jastrzebiu zdroju podpisuja nowa polise ac z link 4 i to jaka sklaqdka do zaplaty 182 zl miesiecznie i to na 3lata paranoja trzeba sie odwołac czy ktos tak ma jak ja

Data dodania: 05/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
pomimo iz nie skonczyło mi sie autocasco w pzu wpisali mnie bez mojej wiedzy do link 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Data dodania: 04/11/2010

Dodała:

Opinia negatywna
podpisuje umowę a następnie po kilku miesiącach podnosi stopy procentowe, a na zwrot nadplaconego kredytu czekam już trzeci miesiąc, kontakt telefoniczny praktycznie niemożliwy

Data dodania: 04/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Mnie również ubezpieczyli samochód u kolesi w link 4 na żywca,mimo to że posiadam polisę ac i była im dostarczona faxem!!!to jest czysta paranoja,sprawa nadaje się do telewizji!!!

Data dodania: 04/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Z powodu z pobytu w szpitalu nie została zapłacona jedna rata i od razu znalazłem się w BIKu, raty wyrównałem i dalej spłacam ale w BIKu dalej istnieje. Już nie mam siły na ten bank a obiecali mi, że jak spłacę zaległą rate to wykreślą mnie z BIKu.

Data dodania: 04/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Też ubezpieczono mi samochód w LINK4 na 3 lata, mimo iż posiadam ubezpieczenie w AXA DIRECT. Chciałam wysłać pismo o rozliczenie wpłaty, nie można się dodzwonić.

Data dodania: 03/11/2010

Dodała:

Opinia negatywna
NAJGORSZA PLACÓWKA W KRAJU ubezpieczyli samochód w Link4 bez konsultacji i pomimo posiadania waznej polisy ubezpieczenioewej.

Data dodania: 02/11/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Ponieważ nie dbają o dobro klienta, tzn ubezpieczyli mi samochód bez mojej zgody mimo że był ubezpieczony od AC.

Data dodania: 02/11/2010

Dodała:

Opinia negatywna
negatyw negatyw negatyw pilnujcie się mam w tym banku samochód po trzech latach ubezpieczyliśmy w lipcu wysłaliśmy e-mailem potwierdzenie a oni w pazdzierniku przysłali mi pismo że z powodu nie ubezpieczenia auta wybrali mi Link4

Data dodania: 29/10/2010

Dodał:

Opinia negatywna
nieprzyjazne traktowanie klienta

Data dodania: 28/10/2010

Dodał:

Opinia negatywna
otrzymałem błedną informację obciązająca moje konto kredytowe, brak kompetentnych osób w celu wyjaśnienia sprawy !!!

Data dodania: 28/10/2010

Dodał:


Łącznie oddanych głosów na Getin Bank (oddział): 423, średnia ocen: 1.33/5

 

 




1 2    Następna strona