Getin Bank (oddział) - Nowy Sącz

 


Ulica: Rynek 13
33-300, Nowy Sącz

województwo małopolskie

Email:


Opinie o tej placówce (1.50/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

3

0

21

 

Kontakt

Tel. 18 / 415 65 30


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

nieczynne

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki Getin Bank w mieście Nowy Sącz.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Getin Bank.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Getin Bank.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Getin Bank.

 

Adresy placówek sieci Getin Bank Nowy Sącz.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Getin Bank (oddział), Rynek 13, 33-300, Nowy Sącz" należącej do sieci "Getin Bank"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia negatywna
c.d .Wg mnie jest to celowa polityka tego banku, aby móc jak najdłużej operować środkami klientów.W sąsiadujących placówkach kasjerki pytają czy mogą jeszcze w czymś pomóc. Nigdy nie zdarzyło mi się to w Getin. Zwabili mnie jednorazową podwyżką oproc

Data dodania: 26/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
c.d. Nie pomogły tłumaczenia, że za dwa dni nie mogę odebrać gotówki, gdyż wyjeżdżam do lekarza w Krakowie i nie wiadomo czy zdążę wrócić przed zamknięciem banku. W sąsiednich placówkach takie kwoty wypłacane są od ręki lub na drugi dzień...

Data dodania: 25/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Dzisiaj stawiłem się w placówce w Nowym Sączu, aby awizować likwidację lokaty. Obsługujący mnie pracownik poinformował, że mogą wypłacić środki za dwa dni, nawet gdy będzie to przelew...

Data dodania: 25/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
tragedia przez duże t !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! awizowałem kasę głupie 20 tys a oni ich nie mieli o 12 w dzień

Data dodania: 17/08/2014

Dodał:

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić do placówki w Nowym Sączu...

Data dodania: 02/08/2014

Dodała:

Opinia negatywna
mało kompetentni...

Data dodania: 19/11/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów...

Data dodania: 13/09/2013

Dodał:

Opinia pozytywna
Miła i kompetentna obsługa. Rozwijający się prężnie bank, dzięki nowo otwartemu oddziałowi w RYNKU w STARYM SĄCZU; kolejki się troszkę zmieniły, a jak ktoś ma wybór może podjechać do Starego Sącza.

Data dodania: 25/07/2013

Dodała:

Opinia negatywna
podają w placówce w Nowym Sączu nr. tel. na który nie można się dodzwonić

Data dodania: 13/05/2013

Dodał:

Opinia pozytywna
miła obsługa, panie wiedzą dużo o lokatach i kontach - rozwiążą każdy problem, ale długie kolejki i ciasno

Data dodania: 01/03/2013

Dodała:

Opinia negatywna
miałam kartę którą zablokowałam i aby tylko spłacać i mieć święty spokój płacę non stop po 300 a na kartę schodzi tylko ok. 89 złotych jakieś koszmarne oprocentowanie,odsetki,opłata za ubezpieczenie,itp.zżera resztę a miało być tak pięknie koszmar

Data dodania: 20/09/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Tragedia. Zakładałem lokatę i po pół roku jestem podany do windykacji z powodu otwarcia rachunku i nie płacenia przez 1/2 roku o czym nic nie wiedziałem. po tym liczne SMS, potem kolejne że została podjęta decyzja w stosunku mojej osoby.

Data dodania: 27/07/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Beznadziejny bank jesli chodzi o pracowników niekompetentni, zeby tylko zarobic. Nas pewien pan wprowadzil w blad i zamrozil nam duza sume na 4 lata a powiedzial ze to tylko na rok tak wiec nie radze lokowc tam pieniedzy

Data dodania: 16/05/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Stanowczo za ciasno. Długi czas oczekiwania- nawet do 2 godzin / szczególnie po godzinie 10 00. Pracownicy wciskają klientom sprzedaż produktów w miarę na wysoki % a okazuje się, ze to totalna porażka. Złe informacje o produkcie.

Data dodania: 04/04/2012

Dodała:

Opinia negatywna
BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO NIKT NIE ODBIERA OBSŁUGA KATASTROFA pierwszy i ostatni kredyt w tym banku

Data dodania: 22/03/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Brak jakiejkolwiek fachowej pomocy ze strony "pracownikow" - slabe wyszkolenie oraz faworyzowanie niektórych kljetow - znajomych wchodzacych pozakolejnoscia, pomimo dlugich kolejek czekajacych petentów

Data dodania: 05/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Fatalna obsługa, długi, godzinny, a nawet dwugodzinny okres oczekiwania na założenie lub likwidacje lokaty w placówce w Nowym Sączu. Brak poczekalni dla całej grupy oczekujących osób. Klienci stoją przy drzwiach wejściowych

Data dodania: 29/11/2011

Dodał:

Opinia negatywna
tragedia!!!! ciasno, godzina stania to standard, bywają i dwie. Miła obsługa to za mało!

Data dodania: 09/11/2011

Dodał:

Opinia negatywna
brak kompetencji pracowników!!!

Data dodania: 30/10/2011

Dodała:

Opinia negatywna
godzina czekania i dwie paniusie do obsługi

Data dodania: 07/07/2011

Dodała:

Opinia negatywna
Wciskają na siłę produkty na których klienci tracą pieniądze.Obiecują wysokie oprocentowanie na inwestycjach i odsetek nie wypłacają bo niby nie dało się zarobić

Data dodania: 08/04/2011

Dodała:

Opinia negatywna
całkowity brak kompetencji u osób tam pracujących.nic nie wiedzą , o szczegółowe informacje najlepiej dzwonić na infolinie.bardzo wolna obsługa klientów. nie polecam

Data dodania: 11/03/2011

Dodał:

Opinia negatywna
nie można się tam dodzwonić

Data dodania: 13/01/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
Miła i fachowa obsługa.Trochę za ciasno.

Data dodania: 04/03/2009

Dodał:


Łącznie oddanych głosów na Getin Bank (oddział): 24, średnia ocen: 1.50/5