PZU Życie (punkt obsługi klienta) - Warszawa

 


Ulica: Hanki Czaki 4
01-588, Warszawa

województwo mazowieckie


Opinie o tej placówce (2.35/5):

  pozytywne

  neutralne

  negatywne

-

-

-

29

2

56

 

Kontakt

Tel. 22 / 582 05 40


Godziny otwarcia

Poniedziałek

7.30 - 18.00

Wtorek - Piątek

7.30 - 17.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

Sprawdź najlepiej oceniane placówki PZU w mieście Warszawa.

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Hanki Czaki 4, 01-588, Warszawa" należącej do sieci "PZU"

Oceń tą placówkę

 

 

Opinia pozytywna
Dziękuję za profesjonalną obsługę! Zgłosiłam sprawę osbiście, nazajutrz po południu wpłynęły pieniądze na moje konto! Nieprawdopodobne, ale prawdziwe! PZU TO MOJA GWARANCJA UCZCIWOSCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI

Data dodania: 14/11/2014

Dodała:

Opinia negatywna
Bardzo źle została załatwiona sprawa likwidacji szkody majątkowej. Sprawca szkody udał się do placówki w celu złożenia oświadczenia sprawcy szkody i został poinformowany przez pracownika, że nie musi składać oświadczenia. Totalny brak kompetencji.

Data dodania: 09/09/2014

Dodał:

Opinia negatywna
Dlaczego wszędzie podawane są nr telefonów, skoro i tak nikt ich nie odbiera? W dzisiejszych czasach normą jest kontakt telefoniczny

Data dodania: 16/06/2014

Dodała:

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa, udzielają wyczerpujących informacji, duża cierpliwość dla klientów... polecam kazdemu

Data dodania: 20/08/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Telefon wolny, ale nikt nie odbiera. Ładny punkt obsługi klienta. Piszę o oddziale na warszawskim Żoliborzu. Wystrzegajcie się Państwo jak ognia. Pozdrawiam Barbara

Data dodania: 20/06/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
Czytam te wszystkie opinie i załamuje się wypowiedziami osób, które nie mają pojęcia co się dzieje w Punktach Obsługi Klienta. Od odbierania telefonów jest infolinia jak wiecie 801-102-102 ;-)

Data dodania: 10/06/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
Witam, Ja zadzwoniłam dzisiaj tj 13 maja 2013 i od razu się połączyłam. Po drugiej stronie odebrała przemiła Pani i fachowo mnie poinformowała o wszystkich ważnych dla mnie sprawach. Bywam często w placówce i również jestem obsłużona super. Dziękuję.

Data dodania: 13/05/2013

Dodała:

Opinia negatywna
Obsługa niemiła, szukająca problemu.

Data dodania: 20/03/2013

Dodał:

Opinia negatywna
Słyszałam przez włączony telefon jak pracownik udzielał informacji mojemu krewnemu. Ma 81 lat ,właśnie przeżył wypadek! Spłonął mu samochód i udał się do punktu PZU przy ul Hanki Czaki 4, Wstyd i Hańba!

Data dodania: 06/03/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
Szanowni Państwo, w oddziałach się nie odbiera bo się obsługuje klientów. Jak byście się czuli gdyby ktoś z was czekał aż skończą gadać a połączeń telefonicznych jest kilkaset dziennie? Opanujcie się, a na Infolinię nie dzwońcie żeby wylać żale.

Data dodania: 12/02/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
Witam wszystkich, dodzwoniłam się za pierwszym razem załatwiłam sprawę bez problemu:) Dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy.

Data dodania: 14/01/2013

Dodała:

Opinia pozytywna
Prawidłowy telefon 022 308 23 90

Data dodania: 12/09/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Potwierdzam - nie odbierają telefonów

Data dodania: 16/03/2012

Dodał:

Opinia negatywna
To jest jakas kpina. te Panie z PZU na Hanki CZaki sa opryskliwe i niekompetentne. Dodatkowo nie odbierają telefonow a na maile nie odpisuja ( a dostalem potwierdzenie przeczytania wiadomosci). RADZE WSZYSTKIM OMIJAC TA PLACOWKE Z DALEKA

Data dodania: 13/02/2012

Dodał:

Opinia negatywna
Kolejek może i nie ma ale obsługa do bani. Nie miła i Pani sama nie wiedziała co i jak

Data dodania: 03/02/2012

Dodała:

Opinia negatywna
uważam że obsada zmienia się za często, ponadto godzina końca pracy tak dużej i "poważnej" firmy jak PZU nie powinna być o 17:00 a przez cały tydzień o 18:00 z internetowym dostępem do możliwości wglądu we wszystkie rodzaje posiadanych polis

Data dodania: 07/01/2012

Dodała:

Opinia negatywna
Do dziś tj. 3.01.2012r. nie otrzymałem druków opłat na ten rok,(stare miałem do 31.12.2011r.) jak też i żadnego aneksu do umowy.Od 3 godzin nie mogę się dodzwonić do oddziału, nikt nie odbiera telefonów. Czyli wszystko po staremu z Nowym Rokiem.

Data dodania: 03/01/2012

Dodał:

Opinia negatywna
telefony sa nieodbierane zero kontaktu bylem ponad tydzien temu osobiscie bo podobno mam nadplate w skladkach mialem otrzymac wyjasnienie telefoniczne i jak do tej pory zero kontaktu

Data dodania: 09/12/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
sprawę wypłaty z ubezpieczenia załatwiłem w ciągu 20 minut bez żadnych problemów.

Data dodania: 21/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów. Jak przyjechałem telefon dzwoni a pani nie odbiera. Czy te opinie ktoś czyta?

Data dodania: 21/06/2011

Dodał:

Opinia negatywna
Nie sposób się dodzwonić! Nie ma miejsc porkingowych dla niepęłnosprawnych !!!!!!!!!

Data dodania: 23/04/2011

Dodał:

Opinia negatywna
nie mozna sie dodzwonic a przez to nic zalatwic

Data dodania: 04/01/2011

Dodał:

Opinia pozytywna
Szanowni państwo jak sie chce coś załatwić to należy sie udać na miejsce osobiście, zwłaszcze że z państwa wypowiedzi wynika że są to niezmierne ważne sprawy. A sprawy ważne nie załatwia sie telefonicznie. Byłem w tym miejscu kilkakrotnie i było ok

Data dodania: 11/12/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
nie ma to jak stwarzać sobie problem życia szkoda na te nerwy więcej luzu

Data dodania: 09/12/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
To nie infolinia tylko Punkt obsługi, tam sie przede wszystkim przychodzi i osobiście załatwia sprawy, ja nie wiem ludzie o co wam chodzi też czasu nie mam, jak potrzebowałem załatwić to w poniedziałek o 16 skonczyłem prace i załatwiłem(do18otwarte)

Data dodania: 09/12/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
Ludzie to nie jest infolinia tylko punkt obsługi klienta, byłem w tej placówce wczoraj i nie narzekam, w kasie sympatyczny młody człowiek, na obsłudze fajne pomocne panie. Tylko trzeba też dać coś od siebie uśmiech na twarzy i wszystko sie da.

Data dodania: 02/12/2010

Dodała:

Opinia negatywna
czemu nikt nie odbiera telefonu ? Czy naprawdę macie ubezpieczonych w poważaniu ? To już druga placówka gdzie nikt nie podnosi słuchawki.

Data dodania: 10/11/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
Nie ma to jak problemowy roszczeniowy Klient sama pracuję w obsłudze Klienta i wiem co za osoby tu piszą moja firma ma w pzu grupówkę i nigdy nie miałem problemu z załtwieniem sprawy na Hanki Czaki ale nie ma to jak znaleść sobie problem !!!!!!

Data dodania: 19/10/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Telefonowanie bez skutku. Myślę, że zmiana w informacji na \\\"TELEFON NIEKONTAKTOWY\\\' będzie adekwatna do obsługi.

Data dodania: 13/10/2010

Dodał:

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić do POKu - nikt nie odbiera podanych telefonów

Data dodania: 29/09/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Nic ująć nic dodać bo już wszystko co mnie spotkało w tej placówce zostało opisane w \\\\\\\\\\\\\\\"opiniach negatywnych\\\\\\\\\\\\\\\" niestety niema poprawy. Bardzo negatywna opinia!!!

Data dodania: 21/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dzień szósty. Telefonowanie bez skutku. Znalazłem zastępstwo w pracy i pojechałem do tej placówki osobiście. Dojechałem przed godziną 16 a tu trzy panie z obsługi i jedna petentka też tylko po informacje więc jest komu odebrać telefon.

Data dodania: 06/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dzień piaty. No i minął tydzień usilnych prób dodzwonienia się do tej placówki. Potrzebne jest mi tylko kilka informacji. Niestety nikt tam nie raczy odbierać telefonów. W poniedziałek jestem zmuszony udać się do nich osobiście.

Data dodania: 03/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dzień czwarty. Mimo usilnych prób w ciągu całego dnia (kilkadziesiąt razy)nikt nie podniósł w tej placówce słuchawki.

Data dodania: 02/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dzień trzeci. Cały dzień próbowałem się dodzwonić telefonicznie do placówki mimo kilkudziesięciu prób nikt nie podniósł słuchawki.

Data dodania: 01/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Niemiła i nie profesjonalna obsługa. Powodem mojej wizyty było wydrukowanie mi w tym oddziale dowodów wpłat ze złymi datami ich dokonywania i z tego powodu dostałem pismo o zaleganiu z płatnościami.

Data dodania: 01/09/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dzień drugi. Dziś 31.08.2010r. ca dzień próbowałem się dodzwonić telefonicznie do tej placówki niestety bezowocnie jutro będę próbował znowu.

Data dodania: 31/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dziś po raz trzeci próbowałem się dostać do tej placówki o godzinie 7.30 niestety obsługa jak zwykle spóźniła się, ale dziś to tylko 15minut. Kiedy próbowałem zwrócić uwagę usłyszałem: ?a co pan to się nigdy nie spóźnia?? Zresztą aroganckie zachowani

Data dodania: 31/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Dzień pierwszy. Próbowałem się dodzwonić do tej placówki przez cały dzień niestety nie udało się nikt nie odbiera telefonu. Jutro spróbuję znowu.

Data dodania: 30/08/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić. Złożyłam wniosek i czekam na odpowiedż już 50 dni.

Data dodania: 17/08/2010

Dodała:

Opinia negatywna
punkt nadaje sie do wysłania w KOSMOS !!!!

Data dodania: 28/07/2010

Dodał:

Opinia negatywna
bez komentarza...

Data dodania: 21/07/2010

Dodał:

Opinia negatywna
DUŻY NEGATYW ,TO JAKAŚ PARANOJA ŻE NIKT TAM NIE ODBIERA TELEFONÓW..........

Data dodania: 14/07/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Na pozytywną nie ma szansy, skoro nie sposób telefonicznie uzyskać żadnej informacji. Nikt nie odbiera telefonu!!! Z dat wpisów wygląda, że od roku nikt w tej firmie nie przejął się uwagami aktualnych i potencjalnych klientów.

Data dodania: 23/06/2010

Dodała:

Opinia negatywna
Biuro z "definicji" nie odbiera telefonów.

Data dodania: 18/05/2010

Dodał:

Opinia negatywna
to, co w Poznaniu zajęło pani z obsługi 2 minuty, tutaj trwało 15 minut. W Poznaniu na wypłatę świadczenia z tytułu śmierci mamy mój brat czekał dwa dni, ja mam czekać dwa tygodnie, minęło już 10 dni i nic. Niemiła obsługa

Data dodania: 08/05/2010

Dodała:

Opinia pozytywna
Dodzwoniłam się za trzecim razem. Miły kontakt. Rzeczowa informacja.

Data dodania: 22/03/2010

Dodał:

Opinia negatywna
Pracownicy punktu obsługi klienta BARDZO SŁABO są przeszkoleni. Każdy z pracowników mówi co innego w jednej i tej samej sprawie.Żenada!!! Odsyłają i robią z ludzi idiotów.Załatwienie sprawy w firmie PZU graniczy z cudem. Brak kompetencji!!!

Data dodania: 22/03/2010

Dodał:

Opinia pozytywna
to fakt dodzwonić się ciężko więc postanowiłam udać się osobiście i poznać problem dlaczego tak jest na miejscu wszystko jasne 3 osoby obsługujące a ludzi pełna sala do tego kłotnie kto za kim w kolejce stoi a co powiedzieć telefon odebrać

Data dodania: 15/03/2010

Dodała:

Opinia negatywna
nie odbierane są telefony, po minucie rozłączane!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 12/03/2010

Dodała:

Opinia negatywna
tam nigdy nie można się dodzwonić, na trzy telefony do biura obsługi klienta nie odpowiada żaden, lub jeden jest zajety a dwa nie reagują!!!

Data dodania: 18/01/2010

Dodał:

Opinia negatywna
NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW MUSZĘ TAM JECHAĆ A CHCIAŁAM SIĘ TYLKO DOPYTAĆ

Data dodania: 28/12/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Totalne dziadostwo, dzwonię od kliku dni nikt nie raczy odebrać telefonu w tej placówce, generlanie nie polecam!!!!!

Data dodania: 22/12/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Próby dodzwonienia się na numery telefonów punktu obsługi klienta zakończyły się fiaskiem. Jestem totalnie "wpieniona" ponieważ grożą mi rozwiązaniem umowy za niezapłacenie składki. Wszystko płaciłam w terminie w placówce PZU przy ul Hanki Czaki

Data dodania: 15/12/2009

Dodała:

Opinia negatywna
W internecie godz. otwarcia to: 7 30 - 18 00, byłam wczoraj o 17 30 było głucho i ciemno

Data dodania: 30/10/2009

Dodała:

Opinia negatywna
TRAGEDIA!!!!!!!Dodzwonić się nie ma mowy. Nikt nie odbiera talefonów. Powiedziano mi, że w ciągu 37 dni otrzymam wypłatę świadczenia w związku ze śmiercią męża. Mija 42 dzień, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma. Czy wszystkie punkty tak działają.

Data dodania: 29/10/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Obiecano że w ciągu 30 dni otrzymam wpłatę na konto. Termin minął a pieniędzy jeszcze nie. Oczywiście telefony też nie są odbierane. Ktoś powinien zająć się organizacją pracy w tej placówce!

Data dodania: 17/10/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów - zostawię swoje pieniądze gdzie indziej.

Data dodania: 15/10/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Moje wielokrotnych próby dodzwonienia się na różne numery telefonów spełzły na niczym, czy odbieracie wogóle telefony

Data dodania: 30/09/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Czy ktoś tam może odebrać telefon????????

Data dodania: 16/09/2009

Dodał:

Opinia negatywna
niestety żadny z telefonów nieodpowiada nawet te podane na infolinii PZU. Totalne lekcewazenie Klientów

Data dodania: 02/09/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
Również miałam problemy z dodzwonieniem się w lipcu.Ale udało się.Jednak po wizycie w placówce w cale mnie to nie dziwi. Mnóstwo klientów a tylko dwóch pracowników obsługujących. w tej sytuacji trzeba wybrać albo klienci albo telefony.

Data dodania: 13/08/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Usiłowałam kilkakrotnie się dodzwonić- niestety nikt telefonu nie odbiera po 31 sekundach połączenie zostaje odrzucone. Może lepiej by było zamknąć placówkę skoro nikt nie dba o klienta. Z poważaniem Marianna wy8

Data dodania: 17/07/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
polecam wizytę w tej placówce w upalne dni miło, chłodno i przyjemnie

Data dodania: 15/07/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
bardzo przyjemna obsługa

Data dodania: 08/07/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
Ja nie jestem pracownikiem, a nie mogę powiedzieć złego słowa o tej placówce. Udało mi się dodzwonić jak i załatwić bezproblemowo sprawę.

Data dodania: 24/06/2009

Dodał:

Opinia neutralna
pozytywy to wypisali pracownicy na rozkaz jednego dnia

Data dodania: 23/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Dodzwoniłem się już za drugim razem.Podwyższenie sumy załatwiłem telefonicznie. Blankiety opłat dostałem pocztą.

Data dodania: 19/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Bardzo sprawnie załatwiłam sprawę u miłego pracownika punktu.

Data dodania: 18/06/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Szanowny Bzyku, nie masz racji,nie jestem starszą osobą jakos nie mogę wygospodarować na tyle czasu żeby pozowlić sobie na spacery od urzędu do urzędu i dlatego mając telefon DZWONIĘ to jest takie dziwne dla Ciebie??Co do tej placówki ehh..

Data dodania: 15/06/2009

Dodała:

Opinia neutralna
Nie rozumiem Was.Jak nie można telefonicznie załatwić sprawy to się ją załatwia na miejscu i tyle,a nie dzwoni przez tydzień.Chyba że mówimy o starszej osobie,to wtedy to rozumiem.No ale jakoś nie podejrzewam,aby emeryt posługiwał się pseudo pucio

Data dodania: 09/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Szybka realizacja wypłaty.Miło,profesjonalna obsługa.

Data dodania: 09/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Miło i profesjonalnie. Polecam tą placówkę.

Data dodania: 09/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Bardzo mili Panowie. Pełna i szczegółowa informacja. Na pewno tam wrócę.

Data dodania: 08/06/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
Szybko, sprawnie i życzliwie.

Data dodania: 08/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Nie mogę zrozumieć skąd te negatywne opinie. Dzwoniłam do tej placówki już kilkakrotnie i po kilku chwilach zawsze ktoś odbierał. Może zły numer Państwo wybieracie............. Proponuję: 022 582-05-40

Data dodania: 08/06/2009

Dodała:

Opinia pozytywna
Dzwońcie pod numer 022 582-05-40. Ja nie miałem żadnych problemów z kontaktem. Blankiety opłat otrzymałem pocztą w ciągu kilku dni.

Data dodania: 08/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Dzwoniłem kilka razy i nie było problemów. Być może te negatywne opinie biorą się z tego że posiadacie złe numery telefonów.

Data dodania: 08/06/2009

Dodał:

Opinia pozytywna
Szybko i profesjonalnie. Nie musiałam dzwonić, ale na miejscu wszystko sprawnie idzie.

Data dodania: 08/06/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Totalny dramat!!!!!!!!!!!!! Kompletna ignorancja.Telefony do zbędny gadżet w tej PLACÓWCE!!!! Nagroda dla tego który zdoła porozmawiać telefonicznie z DUCHAMI pod tym adresem.Dramat!!!!!

Data dodania: 08/06/2009

Dodał:

Opinia negatywna
dzwonię od tygodnia i nikt nie odbiera telefonów; czy ktoś tam pracuje?!

Data dodania: 25/05/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Po co telefon tej palcówce??? Nikt nie odbiera pomimo usilnego skontaktowania sie.

Data dodania: 23/04/2009

Dodał:

Opinia negatywna
Od miesiąca nie jestem w stanie dodzwonić się do placówki, nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 07/04/2009

Dodała:

Opinia negatywna
Beznadzieja, nikt nie odbiera telefonu pomimo kilku dostepnych numerów. Nie moge chodzić, jak mam się skontaktować?

Data dodania: 07/04/2009

Dodał:

Opinia negatywna
obiecano mnie wplate pieniedzy na moje konto w ciagu 30 dni minelo juz ponad 30 a pieniedzy nie ma dodzwonic sie nie moge od dwoch dni gorzej niz zle niue polecam Janina

Data dodania: 03/04/2009

Dodała:

Opinia negatywna
bark mozliwości dodzwonienia się - nikt nie odbiera telefonu probowałem w ciagu 2 godzin okolo 20 razy

Data dodania: 27/03/2009

Dodał:

Opinia negatywna
nikt przez pół dnia (jak do tej pory) jest 12,20 nie odbiera telefonów 582 05 45,-46,-47.( a chciałam tylko prosić o wyjaśnienie dlaczego dostałam pismo)...

Data dodania: 17/02/2009

Dodała:


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 87, średnia ocen: 2.35/5