PZU Życie (punkt obsługi klienta) Warszawa


Ulica: Hanki Czaki 4
01-588, Warszawa, Polska

województwo mazowieckie

Strona www:


Opinie o tej placówce (2.35/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

30

2

58

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 22 308 40 10

Telefon 801 102 102


Godziny otwarcia

Niedziela 9-17

Poniedziałek 9-17

Wtorek 9-17

Środa 9-17

Czwartek 9-17

Piątek 9-17

Sobota 9-17

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Warszawa.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Hanki Czaki, 01-588, Warszawa" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Wieczne kolejki,niektóre osoby z obsługi mało sprawne

Data dodania: 16/07/2016

Opinia pozytywna
Bardzo miła i fachowa obsługa. Jestem pod wrażeniem tak szybkiego załatwienia mojej sprawy. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.

Data dodania: 18/04/2016

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów i nie reagują na maile !!

Data dodania: 30/12/2015

Opinia pozytywna
Dziękuję za profesjonalną obsługę! Zgłosiłam sprawę osbiście, nazajutrz po południu wpłynęły pieniądze na moje konto! Nieprawdopodobne, ale prawdziwe! PZU TO MOJA GWARANCJA UCZCIWOSCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI

Data dodania: 14/11/2014

Opinia negatywna
Bardzo źle została załatwiona sprawa likwidacji szkody majątkowej. Sprawca szkody udał się do placówki w celu złożenia oświadczenia sprawcy szkody i został poinformowany przez pracownika, że nie musi składać oświadczenia. Totalny brak kompetencji.

Data dodania: 09/09/2014

Opinia negatywna
Dlaczego wszędzie podawane są nr telefonów, skoro i tak nikt ich nie odbiera? W dzisiejszych czasach normą jest kontakt telefoniczny

Data dodania: 16/06/2014

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa, udzielają wyczerpujących informacji, duża cierpliwość dla klientów... polecam kazdemu

Data dodania: 20/08/2013

Opinia negatywna
Telefon wolny, ale nikt nie odbiera. Ładny punkt obsługi klienta. Piszę o oddziale na warszawskim Żoliborzu. Wystrzegajcie się Państwo jak ognia. Pozdrawiam Barbara

Data dodania: 20/06/2013

Opinia pozytywna
Czytam te wszystkie opinie i załamuje się wypowiedziami osób, które nie mają pojęcia co się dzieje w Punktach Obsługi Klienta. Od odbierania telefonów jest infolinia jak wiecie 801-102-102 ;-)

Data dodania: 10/06/2013

Opinia pozytywna
Witam, Ja zadzwoniłam dzisiaj tj 13 maja 2013 i od razu się połączyłam. Po drugiej stronie odebrała przemiła Pani i fachowo mnie poinformowała o wszystkich ważnych dla mnie sprawach. Bywam często w placówce i również jestem obsłużona super. Dziękuję.

Data dodania: 13/05/2013

Opinia negatywna
Obsługa niemiła, szukająca problemu.

Data dodania: 20/03/2013

Opinia negatywna
Słyszałam przez włączony telefon jak pracownik udzielał informacji mojemu krewnemu. Ma 81 lat ,właśnie przeżył wypadek! Spłonął mu samochód i udał się do punktu PZU przy ul Hanki Czaki 4, Wstyd i Hańba!

Data dodania: 06/03/2013

Opinia pozytywna
Szanowni Państwo, w oddziałach się nie odbiera bo się obsługuje klientów. Jak byście się czuli gdyby ktoś z was czekał aż skończą gadać a połączeń telefonicznych jest kilkaset dziennie? Opanujcie się, a na Infolinię nie dzwońcie żeby wylać żale.

Data dodania: 12/02/2013

Opinia pozytywna
Witam wszystkich, dodzwoniłam się za pierwszym razem załatwiłam sprawę bez problemu:) Dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy.

Data dodania: 14/01/2013

Opinia pozytywna
Prawidłowy telefon 022 308 23 90

Data dodania: 12/09/2012

Opinia negatywna
Potwierdzam - nie odbierają telefonów

Data dodania: 16/03/2012

Opinia negatywna
To jest jakas kpina. te Panie z PZU na Hanki CZaki sa opryskliwe i niekompetentne. Dodatkowo nie odbierają telefonow a na maile nie odpisuja ( a dostalem potwierdzenie przeczytania wiadomosci). RADZE WSZYSTKIM OMIJAC TA PLACOWKE Z DALEKA

Data dodania: 13/02/2012

Opinia negatywna
Kolejek może i nie ma ale obsługa do bani. Nie miła i Pani sama nie wiedziała co i jak

Data dodania: 03/02/2012

Opinia negatywna
uważam że obsada zmienia się za często, ponadto godzina końca pracy tak dużej i "poważnej" firmy jak PZU nie powinna być o 17:00 a przez cały tydzień o 18:00 z internetowym dostępem do możliwości wglądu we wszystkie rodzaje posiadanych polis

Data dodania: 07/01/2012

Opinia negatywna
Do dziś tj. 3.01.2012r. nie otrzymałem druków opłat na ten rok,(stare miałem do 31.12.2011r.) jak też i żadnego aneksu do umowy.Od 3 godzin nie mogę się dodzwonić do oddziału, nikt nie odbiera telefonów. Czyli wszystko po staremu z Nowym Rokiem.

Data dodania: 03/01/2012

Opinia negatywna
telefony sa nieodbierane zero kontaktu bylem ponad tydzien temu osobiscie bo podobno mam nadplate w skladkach mialem otrzymac wyjasnienie telefoniczne i jak do tej pory zero kontaktu

Data dodania: 09/12/2011

Opinia pozytywna
sprawę wypłaty z ubezpieczenia załatwiłem w ciągu 20 minut bez żadnych problemów.

Data dodania: 21/06/2011

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów. Jak przyjechałem telefon dzwoni a pani nie odbiera. Czy te opinie ktoś czyta?

Data dodania: 21/06/2011

Opinia negatywna
Nie sposób się dodzwonić! Nie ma miejsc porkingowych dla niepęłnosprawnych !!!!!!!!!

Data dodania: 23/04/2011

Opinia negatywna
nie mozna sie dodzwonic a przez to nic zalatwic

Data dodania: 04/01/2011

Opinia pozytywna
Szanowni państwo jak sie chce coś załatwić to należy sie udać na miejsce osobiście, zwłaszcze że z państwa wypowiedzi wynika że są to niezmierne ważne sprawy. A sprawy ważne nie załatwia sie telefonicznie. Byłem w tym miejscu kilkakrotnie i było ok

Data dodania: 11/12/2010

Opinia pozytywna
nie ma to jak stwarzać sobie problem życia szkoda na te nerwy więcej luzu

Data dodania: 09/12/2010

Opinia pozytywna
To nie infolinia tylko Punkt obsługi, tam sie przede wszystkim przychodzi i osobiście załatwia sprawy, ja nie wiem ludzie o co wam chodzi też czasu nie mam, jak potrzebowałem załatwić to w poniedziałek o 16 skonczyłem prace i załatwiłem(do18otwarte)

Data dodania: 09/12/2010

Opinia pozytywna
Ludzie to nie jest infolinia tylko punkt obsługi klienta, byłem w tej placówce wczoraj i nie narzekam, w kasie sympatyczny młody człowiek, na obsłudze fajne pomocne panie. Tylko trzeba też dać coś od siebie uśmiech na twarzy i wszystko sie da.

Data dodania: 02/12/2010

Opinia negatywna
czemu nikt nie odbiera telefonu ? Czy naprawdę macie ubezpieczonych w poważaniu ? To już druga placówka gdzie nikt nie podnosi słuchawki.

Data dodania: 10/11/2010

Opinia pozytywna
Nie ma to jak problemowy roszczeniowy Klient sama pracuję w obsłudze Klienta i wiem co za osoby tu piszą moja firma ma w pzu grupówkę i nigdy nie miałem problemu z załtwieniem sprawy na Hanki Czaki ale nie ma to jak znaleść sobie problem !!!!!!

Data dodania: 19/10/2010

Opinia negatywna
Telefonowanie bez skutku. Myślę, że zmiana w informacji na \\\"TELEFON NIEKONTAKTOWY\\\' będzie adekwatna do obsługi.

Data dodania: 13/10/2010

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić do POKu - nikt nie odbiera podanych telefonów

Data dodania: 29/09/2010

Opinia negatywna
Nic ująć nic dodać bo już wszystko co mnie spotkało w tej placówce zostało opisane w \\\\\\\\\\\\\\\"opiniach negatywnych\\\\\\\\\\\\\\\" niestety niema poprawy. Bardzo negatywna opinia!!!

Data dodania: 21/09/2010

Opinia negatywna
Dzień szósty. Telefonowanie bez skutku. Znalazłem zastępstwo w pracy i pojechałem do tej placówki osobiście. Dojechałem przed godziną 16 a tu trzy panie z obsługi i jedna petentka też tylko po informacje więc jest komu odebrać telefon.

Data dodania: 06/09/2010

Opinia negatywna
Dzień piaty. No i minął tydzień usilnych prób dodzwonienia się do tej placówki. Potrzebne jest mi tylko kilka informacji. Niestety nikt tam nie raczy odbierać telefonów. W poniedziałek jestem zmuszony udać się do nich osobiście.

Data dodania: 03/09/2010

Opinia negatywna
Dzień czwarty. Mimo usilnych prób w ciągu całego dnia (kilkadziesiąt razy)nikt nie podniósł w tej placówce słuchawki.

Data dodania: 02/09/2010

Opinia negatywna
Dzień trzeci. Cały dzień próbowałem się dodzwonić telefonicznie do placówki mimo kilkudziesięciu prób nikt nie podniósł słuchawki.

Data dodania: 01/09/2010

Opinia negatywna
Niemiła i nie profesjonalna obsługa. Powodem mojej wizyty było wydrukowanie mi w tym oddziale dowodów wpłat ze złymi datami ich dokonywania i z tego powodu dostałem pismo o zaleganiu z płatnościami.

Data dodania: 01/09/2010

Opinia negatywna
Dzień drugi. Dziś 31.08.2010r. ca dzień próbowałem się dodzwonić telefonicznie do tej placówki niestety bezowocnie jutro będę próbował znowu.

Data dodania: 31/08/2010

Opinia negatywna
Dziś po raz trzeci próbowałem się dostać do tej placówki o godzinie 7.30 niestety obsługa jak zwykle spóźniła się, ale dziś to tylko 15minut. Kiedy próbowałem zwrócić uwagę usłyszałem: ?a co pan to się nigdy nie spóźnia?? Zresztą aroganckie zachowani

Data dodania: 31/08/2010

Opinia negatywna
Dzień pierwszy. Próbowałem się dodzwonić do tej placówki przez cały dzień niestety nie udało się nikt nie odbiera telefonu. Jutro spróbuję znowu.

Data dodania: 30/08/2010

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić. Złożyłam wniosek i czekam na odpowiedż już 50 dni.

Data dodania: 17/08/2010

Opinia negatywna
punkt nadaje sie do wysłania w KOSMOS !!!!

Data dodania: 28/07/2010

Opinia negatywna
bez komentarza...

Data dodania: 21/07/2010

Opinia negatywna
DUŻY NEGATYW ,TO JAKAŚ PARANOJA ŻE NIKT TAM NIE ODBIERA TELEFONÓW..........

Data dodania: 14/07/2010

Opinia negatywna
Na pozytywną nie ma szansy, skoro nie sposób telefonicznie uzyskać żadnej informacji. Nikt nie odbiera telefonu!!! Z dat wpisów wygląda, że od roku nikt w tej firmie nie przejął się uwagami aktualnych i potencjalnych klientów.

Data dodania: 23/06/2010

Opinia negatywna
Biuro z "definicji" nie odbiera telefonów.

Data dodania: 18/05/2010

Opinia negatywna
to, co w Poznaniu zajęło pani z obsługi 2 minuty, tutaj trwało 15 minut. W Poznaniu na wypłatę świadczenia z tytułu śmierci mamy mój brat czekał dwa dni, ja mam czekać dwa tygodnie, minęło już 10 dni i nic. Niemiła obsługa

Data dodania: 08/05/2010

Opinia pozytywna
Dodzwoniłam się za trzecim razem. Miły kontakt. Rzeczowa informacja.

Data dodania: 22/03/2010

Opinia negatywna
Pracownicy punktu obsługi klienta BARDZO SŁABO są przeszkoleni. Każdy z pracowników mówi co innego w jednej i tej samej sprawie.Żenada!!! Odsyłają i robią z ludzi idiotów.Załatwienie sprawy w firmie PZU graniczy z cudem. Brak kompetencji!!!

Data dodania: 22/03/2010

Opinia pozytywna
to fakt dodzwonić się ciężko więc postanowiłam udać się osobiście i poznać problem dlaczego tak jest na miejscu wszystko jasne 3 osoby obsługujące a ludzi pełna sala do tego kłotnie kto za kim w kolejce stoi a co powiedzieć telefon odebrać

Data dodania: 15/03/2010

Opinia negatywna
nie odbierane są telefony, po minucie rozłączane!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 12/03/2010

Opinia negatywna
tam nigdy nie można się dodzwonić, na trzy telefony do biura obsługi klienta nie odpowiada żaden, lub jeden jest zajety a dwa nie reagują!!!

Data dodania: 18/01/2010

Opinia negatywna
NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW MUSZĘ TAM JECHAĆ A CHCIAŁAM SIĘ TYLKO DOPYTAĆ

Data dodania: 28/12/2009

Opinia negatywna
Totalne dziadostwo, dzwonię od kliku dni nikt nie raczy odebrać telefonu w tej placówce, generlanie nie polecam!!!!!

Data dodania: 22/12/2009

Opinia negatywna
Próby dodzwonienia się na numery telefonów punktu obsługi klienta zakończyły się fiaskiem. Jestem totalnie "wpieniona" ponieważ grożą mi rozwiązaniem umowy za niezapłacenie składki. Wszystko płaciłam w terminie w placówce PZU przy ul Hanki Czaki

Data dodania: 15/12/2009

Opinia negatywna
W internecie godz. otwarcia to: 7 30 - 18 00, byłam wczoraj o 17 30 było głucho i ciemno

Data dodania: 30/10/2009

Opinia negatywna
TRAGEDIA!!!!!!!Dodzwonić się nie ma mowy. Nikt nie odbiera talefonów. Powiedziano mi, że w ciągu 37 dni otrzymam wypłatę świadczenia w związku ze śmiercią męża. Mija 42 dzień, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma. Czy wszystkie punkty tak działają.

Data dodania: 29/10/2009

Opinia negatywna
Obiecano że w ciągu 30 dni otrzymam wpłatę na konto. Termin minął a pieniędzy jeszcze nie. Oczywiście telefony też nie są odbierane. Ktoś powinien zająć się organizacją pracy w tej placówce!

Data dodania: 17/10/2009

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów - zostawię swoje pieniądze gdzie indziej.

Data dodania: 15/10/2009

Opinia negatywna
Moje wielokrotnych próby dodzwonienia się na różne numery telefonów spełzły na niczym, czy odbieracie wogóle telefony

Data dodania: 30/09/2009

Opinia negatywna
Czy ktoś tam może odebrać telefon????????

Data dodania: 16/09/2009

Opinia negatywna
niestety żadny z telefonów nieodpowiada nawet te podane na infolinii PZU. Totalne lekcewazenie Klientów

Data dodania: 02/09/2009

Opinia pozytywna
Również miałam problemy z dodzwonieniem się w lipcu.Ale udało się.Jednak po wizycie w placówce w cale mnie to nie dziwi. Mnóstwo klientów a tylko dwóch pracowników obsługujących. w tej sytuacji trzeba wybrać albo klienci albo telefony.

Data dodania: 13/08/2009

Opinia negatywna
Usiłowałam kilkakrotnie się dodzwonić- niestety nikt telefonu nie odbiera po 31 sekundach połączenie zostaje odrzucone. Może lepiej by było zamknąć placówkę skoro nikt nie dba o klienta. Z poważaniem Marianna wy8

Data dodania: 17/07/2009

Opinia pozytywna
polecam wizytę w tej placówce w upalne dni miło, chłodno i przyjemnie

Data dodania: 15/07/2009

Opinia pozytywna
bardzo przyjemna obsługa

Data dodania: 08/07/2009

Opinia pozytywna
Ja nie jestem pracownikiem, a nie mogę powiedzieć złego słowa o tej placówce. Udało mi się dodzwonić jak i załatwić bezproblemowo sprawę.

Data dodania: 24/06/2009

Opinia neutralna
pozytywy to wypisali pracownicy na rozkaz jednego dnia

Data dodania: 23/06/2009

Opinia pozytywna
Dodzwoniłem się już za drugim razem.Podwyższenie sumy załatwiłem telefonicznie. Blankiety opłat dostałem pocztą.

Data dodania: 19/06/2009

Opinia pozytywna
Bardzo sprawnie załatwiłam sprawę u miłego pracownika punktu.

Data dodania: 18/06/2009

Opinia negatywna
Szanowny Bzyku, nie masz racji,nie jestem starszą osobą jakos nie mogę wygospodarować na tyle czasu żeby pozowlić sobie na spacery od urzędu do urzędu i dlatego mając telefon DZWONIĘ to jest takie dziwne dla Ciebie??Co do tej placówki ehh..

Data dodania: 15/06/2009

Opinia neutralna
Nie rozumiem Was.Jak nie można telefonicznie załatwić sprawy to się ją załatwia na miejscu i tyle,a nie dzwoni przez tydzień.Chyba że mówimy o starszej osobie,to wtedy to rozumiem.No ale jakoś nie podejrzewam,aby emeryt posługiwał się pseudo pucio

Data dodania: 09/06/2009

Opinia pozytywna
Szybka realizacja wypłaty.Miło,profesjonalna obsługa.

Data dodania: 09/06/2009

Opinia pozytywna
Miło i profesjonalnie. Polecam tą placówkę.

Data dodania: 09/06/2009

Opinia pozytywna
Bardzo mili Panowie. Pełna i szczegółowa informacja. Na pewno tam wrócę.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Szybko, sprawnie i życzliwie.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Nie mogę zrozumieć skąd te negatywne opinie. Dzwoniłam do tej placówki już kilkakrotnie i po kilku chwilach zawsze ktoś odbierał. Może zły numer Państwo wybieracie............. Proponuję: 022 582-05-40

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Dzwońcie pod numer 022 582-05-40. Ja nie miałem żadnych problemów z kontaktem. Blankiety opłat otrzymałem pocztą w ciągu kilku dni.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Dzwoniłem kilka razy i nie było problemów. Być może te negatywne opinie biorą się z tego że posiadacie złe numery telefonów.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia pozytywna
Szybko i profesjonalnie. Nie musiałam dzwonić, ale na miejscu wszystko sprawnie idzie.

Data dodania: 08/06/2009

Opinia negatywna
Totalny dramat!!!!!!!!!!!!! Kompletna ignorancja.Telefony do zbędny gadżet w tej PLACÓWCE!!!! Nagroda dla tego który zdoła porozmawiać telefonicznie z DUCHAMI pod tym adresem.Dramat!!!!!

Data dodania: 08/06/2009

Opinia negatywna
dzwonię od tygodnia i nikt nie odbiera telefonów; czy ktoś tam pracuje?!

Data dodania: 25/05/2009

Opinia negatywna
Po co telefon tej palcówce??? Nikt nie odbiera pomimo usilnego skontaktowania sie.

Data dodania: 23/04/2009

Opinia negatywna
Od miesiąca nie jestem w stanie dodzwonić się do placówki, nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 07/04/2009

Opinia negatywna
Beznadzieja, nikt nie odbiera telefonu pomimo kilku dostepnych numerów. Nie moge chodzić, jak mam się skontaktować?

Data dodania: 07/04/2009

Opinia negatywna
obiecano mnie wplate pieniedzy na moje konto w ciagu 30 dni minelo juz ponad 30 a pieniedzy nie ma dodzwonic sie nie moge od dwoch dni gorzej niz zle niue polecam Janina

Data dodania: 03/04/2009

Opinia negatywna
bark mozliwości dodzwonienia się - nikt nie odbiera telefonu probowałem w ciagu 2 godzin okolo 20 razy

Data dodania: 27/03/2009

Opinia negatywna
nikt przez pół dnia (jak do tej pory) jest 12,20 nie odbiera telefonów 582 05 45,-46,-47.( a chciałam tylko prosić o wyjaśnienie dlaczego dostałam pismo)...

Data dodania: 17/02/2009


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 90, średnia ocen: 2.35/5