PZU Życie (punkt obsługi klienta) Szczecin


Ulica: Farna 1
70-541, Szczecin, Polska

województwo zachodniopomorskie

Strona www:


Opinie o tej placówce (1.56/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

5

0

31

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 91 308 20 00


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-17

Wtorek 8-17

Środa 8-17

Czwartek 8-17

Piątek 8-17

Fax 91 308 26 34

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Szczecin.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Farna, 70-541, Szczecin" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Zla ,zero polaczen,jesli sie zglosci to tylko opowiada zla jakos polaczenia i rozlaczaja sie

Data dodania: 27/12/2016

Opinia negatywna
po co podany numer informacji dostępny zza granicy, kiedy po wybraniu pada informacja, że mam na inny zadzwonić. Kiedy dzwonię na ten numer, niemiecka telekomunikacja podaje, że nie ma takiego numeru !!! od kilku dni nie mogę się dodzwonić !!!!

Data dodania: 07/01/2016

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić pod podany numer a jak już jest połączenie to jest rozłanczane. Chodzi o oddział na Farnej. Porażka

Data dodania: 29/06/2015

Opinia negatywna
Panie Prezesie,proszę o wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za aktualizację nr telefonu podanego w mediach. Podany nr odpowiada że nie ma takiego numeru. Bardzo śmieszne.

Data dodania: 28/04/2015

Opinia negatywna
Jak można publikować nieaktualny numer telefonu. Czyżby w PZU,także najciężej pracują czajniki? wiesław

Data dodania: 30/03/2015

Opinia negatywna
W dniu dzisiejszym usiłowałem załatwić sprawę, tj. odszkodowanie za śmierć członka rodziny. Obsługa nieprofesjonalna. Sprawa nie została załatwiona. Kompletna paranoja. Dotyczy placówki przy ul. Farnej 1 w Szczecinie

Data dodania: 09/03/2015

Opinia pozytywna
dzisiaj zostałam bardzo szybko i profesjonalnie obsłużona w tej placówce

Data dodania: 29/01/2015

Opinia negatywna
niemiła nierzetelna i nieprofesjonalna obsługa

Data dodania: 28/01/2015

Opinia negatywna
Numer telefonu podany na stronie jako kontakt - odpowiada treścią "nie ma takiego numeru" !!!

Data dodania: 09/01/2015

Opinia negatywna
Podali nr tel., a okazuje się, że nie ma takiego numeru. Powinnam dostać rentę 01 stycznia, a jest już 07 i nie ma się u kogo dowiedzieć...

Data dodania: 08/01/2015

Opinia pozytywna
Rzeczowa/ fachowa obsługa

Data dodania: 02/02/2014

Opinia negatywna
Prosiłam o potwierdzenie przebiegu ubezpieczenia motocykla od 2009 r. Po dwóch tygodniach dostaję potwierdzenie tylko za 2013. Tłumaczyłam, że zakupiłam samochód i chcę skorzystać z ulgi. I ponownie bilet, autobus i w kolejkę...

Data dodania: 26/01/2014

Opinia negatywna
Podany numer na stronie 91 4412700 nadal nieaktualny.

Data dodania: 17/01/2014

Opinia negatywna
Pojechałem do siedziby PZU, żeby sprawdzić stan konta. Niestety, brak prądu, komputery ciemne. Telefony na stronie internetowej są nieaktualne. Trzeba znów jechać, odstać w kolejce i może te panie łaskawie udzielą informacji.

Data dodania: 13/06/2013

Opinia negatywna
DLACZEGO !!!!!! Podany nr. tel.914412700 jest na stronie internetowej a dzwoniąc dostaję informację że jest nieaktualny.

Data dodania: 01/03/2013

Opinia negatywna
Niemożliwe jest połączenie się z żadnym numerem telefonu w szczecinie, próbuje już drugi dzień pozostaje oczywiście, infolinia ogólna, ale ona o sprawie nic nie wie, powodzenia życzę wszystkim, którzy mają pilne sprawy.

Data dodania: 14/02/2013

Opinia negatywna
Poprosiłem drogą elektroniczną o nowe druki do wpłat na 2013 r przy kontynuacji grupowego ubezpieczenia - zero odzewu- wygląda to tak jakby tam nie było internetu - dodzwonić się jest to bardzo trudne.

Data dodania: 11/02/2013

Opinia negatywna
Również od dwóch dni, bezskutecznie próbuje nawiazac kontakt telef. z Punktem Obsługi Klienta. I również stwierdzam,że jedyny dźwięk w słuchawce to sygnał: ZAJĘTE ! Miesiąc temu, bardzo miło mnie obsłużono, lecz moja sprawa dalej nie załatwiona!!

Data dodania: 14/12/2012

Opinia negatywna
Nie mozna się z nimi skontaktować, brak odpowiedzialnosci. Deklaracje zaginęły. Coś okropnego, jak najdalej od PZU

Data dodania: 07/05/2012

Opinia negatywna
Pani w punkcie obsługi klienta nie ma żadnej wiedzy na temat ofert jakie posiada PZU.Kilkakrotnie wprowadziła mnie w błąd po czy zadzwoniła do kogoś :kto będzie wiedział cos na temat ubezpieczenia medycznego \".!!!!

Data dodania: 14/03/2012

Opinia negatywna
dzwonię na telefon podany w kontakcie a jest nieaktualny, zgłosiłam roszczenie , minął ponad miesiąc nie mam żadnej informacji

Data dodania: 10/02/2012

Opinia negatywna
Nie możemy się doczekać nadesłania druków-dowodów pokwitowań kwartalnych składek. Mimo dwukrotnych prośb drogą elektroniczną.

Data dodania: 17/01/2012

Opinia negatywna
numer telefonu podany na stronie jest nie aktualny!

Data dodania: 04/01/2012

Opinia negatywna
Dzwoniłam w ciągu dwóch godzin prawie non stop na dwa numery telefonu., ponieważ zależało mi na czasie. Zero efektu, fax też nie działa.

Data dodania: 01/12/2011

Opinia negatywna
POBIERA PIENIADZE NA POLISE I NIC NIE DAJE ,MIALEM WYPADEK ZA GRANICA I NASTAPIL BLAD LEKARZA ,TO POWIEDZIELI MI ZEBYM SKARZYL LEKARZA

Data dodania: 20/04/2011

Opinia negatywna
od 01/2011 przeszłam do ubezpieczenia u męża, w moim zakładzie była centralizacj ubezpiecz. tak zdecydowałam że będę miała wygodniej.w 03/2011 zmarła mi mama a świadcz.dostałam ze starej polisy ponoć obowiżuje karecja o której nikt nie wiedział

Data dodania: 08/04/2011

Opinia negatywna
urzednicy sa nieuprzejmi dla klientów, maja lekceważący stosunek do każdego klienta lekceważąc kolejki . opieszali i mało pomocni.!!!

Data dodania: 30/01/2011

Opinia pozytywna
Załatwiłam przez telefon, podany w adresie firmy, szybko i bez problemów, sprawę stanowiącą przedmiot zainteresowania. Było tak dwukrotnie. Po trzech dniach, otrzymałam pocztą na adres domowy, druki, o które prosiłam.

Data dodania: 31/12/2010

Opinia pozytywna
Mam dwie opinie pozytywną i negatywną,w zależności kto mnie obsługiwał.Pierwsza , bardzo miła pani załatwiła mnie profesjonalnie i miło(biurko z prawej skrajne), ale druga niby młoda po lewej skrajne biurko- nie daj panie boże .

Data dodania: 22/09/2010

Opinia negatywna
Podejscie do petenta ze strony PZU Zycie, to kpiny i drwiny nie do przyjecia w kraju czlonkowskim EU. Od kilku dni bezskutecznie probuje nawiazac kontakt telefoniczny z Punktem Obslugi Klienta. Jedyny dzwiek w sluchawce to Sygnal: ZAJETE !!!

Data dodania: 09/08/2010

Opinia negatywna
wstretne baby w obsludze. chyba za kare pracuja.

Data dodania: 23/07/2010

Opinia negatywna
Przede wszystkim do PZU ŻYCIE Szczecin nie można się dodzwonić. Dzwoniłem od g.8:10 do 9:00 do obsługi klienta i po kilku sygnałach łączących odzywał się sygnał zajęte. To tak, jak gdyby obsługa odkładała słuchawkę telefonu.

Data dodania: 08/06/2010

Opinia pozytywna
miła obsługa, można załatwić przez telefon

Data dodania: 10/05/2010

Opinia negatywna
Nigdy nie byłam obsłużona profesjonalnie

Data dodania: 09/04/2010

Opinia negatywna
Informacje udzielane przez telefon przez Panie z sali obsługi klienta są sprzeczne z tymi,których dowiadujemy się przyjeżdżając do oddziału i spędzając dużo czasu w kolejce-4 razy byłam odsyłana i za każdym razem były konieczne inne dokumenty.

Data dodania: 28/01/2010

Opinia negatywna
Świadczenie z tytułu śmierci rodzica złożyłam 2 grudnia ,miałam je otrzymać w ciągu 7 dni!Dzisiaj jest 6 stycznia i nic nie otrzymałam....dzwoniłam ,aby wyjaśnić i zapytać kiedy w końcu otrzymam nic konkretnego się nie dowiedziałam!Skandal!!!

Data dodania: 06/01/2010


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 36, średnia ocen: 1.56/5