PZU Życie (punkt obsługi klienta) Tychy


Ulica: Wejchertów 19
43-100, Tychy, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (1.38/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

5

1

48

 

Kontakt

Tel. 32 / 219 11 55

Fax 32 / 327 40 96


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Tychy.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Wejchertów 19, 43-100, Tychy" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia neutralna
Od dawna nie aktualny adres listy wracają. Zaświadcza to o beztrosce o wizerunek. Brak dozoru!

Data dodania: 12/09/2017

Opinia negatywna
sciema pracy.....

Data dodania: 02/06/2017

Opinia negatywna
lokalizacja - nie-najlepsza! Nie każdy posiada samochód, a tym bardziej starsi ludzie, którzy mają problemy z poruszaniem!

Data dodania: 11/09/2013

Opinia negatywna
wydaje mi się, że panie pracują tam za karę, kompletna beznadzieja a o dodzwonieniu się trzeba zapomnieć

Data dodania: 19/07/2013

Opinia pozytywna
Nikt nie raczy odebrać telefonu.

Data dodania: 24/05/2013

Opinia negatywna
Brak kontaktu telefonicznego.

Data dodania: 22/04/2013

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonu od samego rana! Dzwonię od 8-mej, jest 10:10 !

Data dodania: 12/11/2012

Opinia negatywna
brak kontaktu telefonicznego

Data dodania: 23/07/2012

Opinia negatywna
Lokalizacja placówki jest fatalna.Nie ma tam żadnego dojazdu a kontynuują ubezpieczenia głównie ludzie starsi, którzy muszą się tam dostać pieszo.Czyżby w Tychach nie było lokali w centrum miasta. Blankiety powinny być wysyłane tak jak OC

Data dodania: 09/01/2012

Opinia negatywna
Od Tygodnia dzwonie tam i nic nikt nie odbiera..

Data dodania: 07/12/2011

Opinia negatywna
Człowiek dzwoni od samego rana i ciągle słyszy ABONENT CZASOWO NIEDOSTĘPNY!!!!

Data dodania: 05/12/2011

Opinia negatywna
Urząd czynny od 8 do 16. Tak jest zamieszczone w internecie. Dzwonię od 8, jest godzina 10 30 i nikt nie raczy odebrać telefonu. RĘce opadają a dyrektor i tak weźmie swoją kasę pomimo że organizacja jest zerowa. SKANDAL

Data dodania: 07/11/2011

Opinia negatywna
Byłem dziś w tej placówce i powiem tak...mało stanowisk do obsługi klienta i jak już Cie obsługują to tak niemile jak by to robili od niechcenia.Zresztą zobaczcie sami ile ma negatywów ta placówka.Szkoda że ktoś nie umie sie tym zająć.

Data dodania: 04/08/2011

Opinia negatywna
dodzwonić się nie można , totalna olewka petenta .

Data dodania: 29/07/2011

Opinia negatywna
telefon dzwoni nikt nie odbiera

Data dodania: 28/06/2011

Opinia pozytywna
NIE MOGE SIE ZGODZIC Z TAKIMI KOMENTARZAMI.TAM TEZ MOZNA BYC OBSLUZONYM TELEFONICZNIE.SAMA JESTEM TEGO PRZYKLADEM.I DZIEKUJE ZA MILA OBSLUGE.M

Data dodania: 30/05/2011

Opinia negatywna
przyszedlem z ojcem bo ma juz swoje lata zeby wydrukowac nowe druki na ubezpieczenie , osob stojacych do stanowisk urzedniczek w ilosci ( tylko ) 3!!! i musze czekac okolo 1 godziny zeby wydrukowac druki , co trwalo dwie minuty , to jest kpina

Data dodania: 14/05/2011

Opinia negatywna
BRAK KONTAKTU !!!! TO JAST XXI WIEK !!!!

Data dodania: 14/04/2011

Opinia negatywna
Witam !!! od 4 dni nie można się dodzwonić na NIBY nowy numer 32 308 43 52 !!!

Data dodania: 24/03/2011

Opinia pozytywna
Panie obsługujące są bardzo miłe.Kasz na Kącie w 7 dni!!!

Data dodania: 17/03/2011

Opinia negatywna
Panie obsługujące są bardzo nie miłe,zachowują się jak by klienci tylko zawracali głowę.

Data dodania: 07/03/2011

Opinia pozytywna
PRACOWNICY NAPRAWDĘ SIĘ STARAJĄ, JAK MOGĄ. JA ŚWIADCZENIE OTRZYMAŁAM ZA 3 DNI. DZIĘKUJĘ.

Data dodania: 01/03/2011

Opinia negatywna
godziny urzędowanie nie przystosowane do potrzeb klientów - osoby pracujące nie mają szansy na załatwienie sprawy do godz. 16.00. Przynajmniej jeden dzień w tygodniu placówka powinna być czynna np. do 17.00

Data dodania: 25/02/2011

Opinia negatywna
Witam , pracowników PZU dlaczeo Państwo nie odbieracie telefonów a przede wszystkim nie zmienicie go w internecie? ?? i prosze mi powiedzieć dlaczego nie wysyłacie pokwitowań do wpłat , kiedyś przychodziły a teraz nie ???

Data dodania: 15/02/2011

Opinia negatywna
Dzwonię od 3 dni............ i nic !!!! Kpiny ta placówka sobie robi z klientów !!!

Data dodania: 31/01/2011

Opinia negatywna
nie odbieraja tel

Data dodania: 24/01/2011

Opinia negatywna
4 godizny czekania w kolejce. placówka wyglada jakby mieściła sie w byłej \"zawodówce\", okienka nieopisane, 2 kobiety na krzyz, a kolejka rosnie! problem - Za mało pracowników!

Data dodania: 21/01/2011

Opinia negatywna
telefony mają chyba do ozdoby bo nikt nie odbiera telefonów!!!Poprzednie lata nie było z tym problemów.

Data dodania: 19/01/2011

Opinia negatywna
Mam 87 lat . placówka umiejscowiona daleko od przystanku. Nie potrafię tam dojść . Telefon ( zmieniony nr ) nie odpowiada od 3 dni. Potrafią tylko zbierać składki.

Data dodania: 13/01/2011

Opinia pozytywna
Nie uwiezycie przyszłam 5 osob na sali czekalismy 10 minut!!!!!obsługa super i pieniadze juz na koncie .CUUUUUD jakis czy co

Data dodania: 31/12/2010

Opinia negatywna
jak można dzwonic 3 dni i nikt nie odbiera telefonu.same negatywne opinie i nikt nie reaguje

Data dodania: 20/12/2010

Opinia negatywna
CO TA ZA PLACOWKA NIK NIE ODBIERA TEL TO PO CO ONA JEST KTO KTO TAM JEST DYREKTOREM ZE NIE INTERESUJE GO TAM JAK WY6GLADA PRACA??????????? JAK TAM PRACOWNICY PRACUJA!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 20/12/2010

Opinia negatywna
od 14-09-2010 czekam na wypłate przyznanego odszkodowania 17 października w tym punkcie poinformowano nas że do 30 tu dni zostanie przelane na konto ido dnia 6-12-2010 nic nie wpłynęło.

Data dodania: 06/12/2010

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić,zero kontaktu

Data dodania: 11/11/2010

Opinia negatywna
jak to jest mozliwe ze nie mozna sie polaczyc telefonicznie z podanym numerem telefonu639

Data dodania: 05/11/2010

Opinia negatywna
Wyjątkowo niesympatyczna obsługa!!!

Data dodania: 22/10/2010

Opinia negatywna
jak zwykle nie można się dodzwonić.

Data dodania: 21/10/2010

Opinia negatywna
brak kontaktu

Data dodania: 11/10/2010

Opinia negatywna
Z tym nowym numerem to jedna wielka ściema.Właśnie usiłowałam nadać fax,bo na stacjonarny nie ma szans sie dodzwonić i usłyszałam,że to prywatny numer i jak jeszcze raz zazdwonię to zobaczę....

Data dodania: 16/09/2010

Opinia negatywna
Masakra, jak się tam dodzwonić, jak nikt nie raczy odebrać tego zakichanego tel! Porażka, pozwalniać wszystkich!

Data dodania: 31/08/2010

Opinia negatywna
bałagan, kolejki, po prostu kpina

Data dodania: 26/07/2010

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 26/07/2010

Opinia negatywna
opłata składki na życie jest do 31.07.2010 a 12.07.2010 przyszło pismo o braku zapłaty składki ( składka została opłacona 10.07.2010) chciałam wyjaśnić sytuację ale oczywiście nie ma szans żeby się dodzwonić tutaj.PZU w Tychach to jakaś porażka!

Data dodania: 23/07/2010

Opinia negatywna
Przy okienku gdzie odbiera sie druki jest duży napis o oprocentowaniu, ponad 6% bez informacji że jest ono liczone na 18 mies. To jest nieuczciwe, niegodne szanującej się firmy

Data dodania: 07/07/2010

Opinia negatywna
Byłam dzisiaj oplacic składkę dla mojej mamy za 3 kwartały. Musiałam czekać 1/2 godz. aby odebrać blankiet wpłaty. Było jedno okienko czynne a ludzi pełno.Jest to wynikiem złej organizacji .

Data dodania: 07/07/2010

Opinia negatywna
godziny urzędowanie nie przystosowane do potrzeb klientów; odległa lokalizacja;

Data dodania: 04/07/2010

Opinia negatywna
cały dzień nikt nie odbiera tel.podanego przez automat jako nowy numer 32 308 43 52

Data dodania: 28/05/2010

Opinia negatywna
Obsługa to PORAŻKA,większość klientów placówki to osoby starsze.Panie obsługujące są bardzo nie miłe,zachowują się jak by klienci tylko zawracali głowę.Zamiast POMOCY głupie uwagi,chyba nie po to tam są.

Data dodania: 26/05/2010

Opinia negatywna
Solidna firma winna zadbać o klienta umożliwiając mu przynajmniej kontakt telefoniczny, którego numer niestety niestety jet w tej chwili nieaktualny!

Data dodania: 15/04/2010

Opinia negatywna
PZU zmieniło nr telefonów nie informując klientów o tym fakcie

Data dodania: 13/04/2010

Opinia negatywna
JUŻ CZEKAM TRZY TYGODNIE NA WYPŁACENIE MI PIENIĘDZY PO ŚMIERCI MAMY JAK TYDZIEŃ WCZEŚNIEJ ZADZWONIŁEM TO PANI POWIEDZIAŁA ŻE MIELI KŁOPOTY Z PRZEKAZANIEM PIENIĘDZY NA KONTA A JA CZEKAM NADAL I JEST PROBLEM A GDYBYM JA TAK SIĘ SPÓŻNIŁ Z WPŁATĄ

Data dodania: 08/03/2010

Opinia negatywna
Brak słów.Należę do dwóch ubezpieczalni,w jednej potrafią świadczenie szpitalne wypłacić po trzech dniach a w PZU Życie niestety trzeba czekać miesiąc.

Data dodania: 26/11/2009

Opinia negatywna
Obsługa pozostawia bardzo wiele do życzenia.Załatwiając sprawy po śmierci ojca zostałam potraktowana jak sęp czyhający na dobra firmy Pzu.Pieniędzy z polisy nie otrzymałam do tej pory...no ale w końcu jutro mija ustawowe 30 dni!!!

Data dodania: 18/11/2009

Opinia negatywna
to jest po prostu .... mialem wstrząs mózgu a ch... mi dali 1% ...nie wspomnę o złamanej nodze i krwotoku wewnętrznym

Data dodania: 26/06/2009


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 54, średnia ocen: 1.38/5