PTE PZU (punkt obsługi klienta) Bielsko-Biała


Ulica: 1 Maja 18
43-300, Bielsko-Biała, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (1.28/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

0

30

 

Kontakt

Tel. 33 / 829 94 20

Fax 33 / 822 10 30


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Bielsko-Biała.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PTE PZU (punkt obsługi klienta), 1 Maja 18, 43-300, Bielsko-Biała" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
nie da sie dodzwonic na infolinie!!! 20 minut gra muzyczka i zero odzweu

Data dodania: 04/11/2015

Opinia negatywna
brak odpowiedzi od miesiąca po złożeniu wniosku o odszkodowanie

Data dodania: 08/01/2015

Opinia negatywna
Niemiła obsługa telefoniczna.

Data dodania: 31/07/2014

Opinia negatywna
Osoba na stanowisku komputerowym obsługująca klientów jest bardzo nieuprzejma, niemiła (wydrukowanie blankietu dot. składki na rzecz PZU).

Data dodania: 12/03/2014

Opinia pozytywna
Właśnie wróciłem z placówki. Telefon aktualny na stronie http://www.pzu.pl/mapa-agentow-i-placowek, dodzwoniłem się do strzału, miła obsługa. Wizyta w placówce bardzo pozytywna. Miła i rzeczowa obsługa, po remoncie jest winda dla niepełnosprawnych.

Data dodania: 13/02/2014

Opinia negatywna
dodzwonić się do pzu to masakra, ale wyszukałam aktualny nr tel. 333082021 na który można się dodzwonić

Data dodania: 24/06/2013

Opinia negatywna
Nieopisane stanowiska, gdzie kasy i punkty obsługi klienta.

Data dodania: 11/04/2013

Opinia negatywna
Bałagan i jeszcze raz bałagan. Osoby niepełnosprawne nie mogą dostać się do biura PZU !!-nieczynna winda. Interesantów przyjmuje się na I piętrze!

Data dodania: 04/02/2013

Opinia negatywna
Pracownicy obsługujący klientów raczej nie powinny pracować na tym stanowisku. Rozmawiają z klientem jak ze złem koniecznym. Już żucie gumy przy rozmowie z klientem świadczy o ich poszanowaniu do klienta

Data dodania: 08/01/2013

Opinia pozytywna
sprawna i mila obsługa ;komunikatywnośc duża

Data dodania: 17/08/2012

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić, nieaktualne telefony.

Data dodania: 04/07/2012

Opinia negatywna
Nie wiem w jakim celu ta instytucja posiada telefony, ale na pewno nie w celu kontaktu z interesantami=skandal,mam wrazenie, że to głuchy telefon, a pracownicy nie na te czasy, to my jestesmy dla PZU, oni stoja w miejscu.

Data dodania: 16/04/2012

Opinia negatywna
Dlaczego placówka jest czynna tylko do godziny 16.00 ? Czy nie można by wzorem np. urzędów zrobić chociaż jeden dzień dłużej, choćby do godziny 17.00? Trzeba specjalnie zwalniać się z pracy, żeby coś załatwić.

Data dodania: 27/03/2012

Opinia negatywna
stalam dwa razy , za trzecim juz mi sie nie chce, nie powiedziano mi wszystkigo, jakie mam miec przy sobie dokumenty,chodzio o pieniazki za smierc tescia,masakra kto tam pracuje?jak mozna nie powiedziec za 1 razem co nalezy miec ze soba?!

Data dodania: 15/03/2012

Opinia negatywna
Bardzo negatywnie , wrecz skandaliczne, nie mowia dokladnie,o dokumentach jakie sa potrzebne do danej sytuacji, bylam dwa razy i dwa razy bylo nie tak, mam dosc

Data dodania: 15/03/2012

Opinia negatywna
Dodzwonić się masakra . Dzwoniłem na ul Nad Brzeżną w Bielsku Białej od paru dni a dokładnie trzy dni i bez skutku

Data dodania: 02/03/2012

Opinia negatywna
brak jakiejkolwiek informacji, nie wiadomo dokąd się udać po odpowiedź na proste pytanie.dwa wyjścia: stoisz w kolejce i nie wiesz czy dostaniesz odpowiedź albo zapytasz ochroniarza!, który nic nie wie i kieruje cię do pierwszej lepszej kolejki

Data dodania: 22/12/2011

Opinia negatywna
Bardzo trudno się dodzwonić. Tak poważna firma nie ma maila. Domyślam się dlaczego, Kwity na opłaty za ubezpieczenia trzeba odbierać osobiście albo prosić o przysłanie

Data dodania: 05/11/2011

Opinia negatywna
kobieta chce żeby jej podać numer konta przez telefon i ... porażka NIKT PRZEZ CAŁY DZIEŃ NIE ODEBRAŁ TELEFONU.

Data dodania: 29/07/2011

Opinia negatywna
zgadzam się panuje tam totalny bałagan nie można się dodzwonić nie mówiąc już że chce się zgłosić szkodę

Data dodania: 28/06/2011

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonów przez cały dzień totalna porażka.

Data dodania: 27/06/2011

Opinia negatywna
TOTALNA PORAZKA NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW A JAK JUZ KTOŚ ODBIERZE TO BESZCZELNIE Z IMPETEM ODKŁADA NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!

Data dodania: 08/11/2010

Opinia negatywna
Totalny bałgan. Dzwoniąc na nr. tel wytyczony jako \"szkody\" zapomnijcie ze sie dodzwonicie.warszwa nie warszawa , gdzie kolwiek.. ale dzwoniąc do agenta z zamiarem checi zawarcia umowy ...piętnaście razy na dobę do was zadzwonią ..BANDA..

Data dodania: 30/09/2010

Opinia negatywna
NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW

Data dodania: 24/09/2010

Opinia negatywna
Zgadzam sie - TOTALNY BAŁAGAN!

Data dodania: 01/07/2010

Opinia negatywna
Podtrzymuję opinię tam chyba nikomu nie chce się pracować a telefony są zbyt ciężkie aby je podnieść.Ta placówka to PORAŻKA -zero szacunku dla klienta

Data dodania: 29/04/2010

Opinia negatywna
nie mozna sie do Was dodzwonic!

Data dodania: 11/12/2009

Opinia negatywna
bałagan i bałagan!!!!!!!!!masakra

Data dodania: 20/11/2009

Opinia negatywna
po co im linia telefoniczna jak i tak nie odbierają

Data dodania: 20/10/2009

Opinia negatywna
kazdemu kto probuje sie tam dodzwonic-zycze powodzenia!! nikt nie odbiera przez cały dzien.../

Data dodania: 14/10/2009

Opinia negatywna
Trzeba mieć dużo szczęścia oraz cierpliwości aby otrzymać informację droga telefoniczną. Szanowni Państwo, pomyślcie nad tym problemem który dotyka tak wielu z nas. (Optymista)

Data dodania: 26/08/2009

Opinia negatywna
zalegaja z wypłatami ubespieczenia......... nie polecam tego ubespieczenia w PZU

Data dodania: 09/12/2008


Łącznie oddanych głosów na PTE PZU (punkt obsługi klienta): 32, średnia ocen: 1.28/5