BOŚ Bank (oddział) Toruń


Ulica: Dominikańska 9
87-100, Toruń, Polska

województwo kujawsko-pomorskie

Email:


Opinie o tej placówce (1.96/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

7

0

22

 

Kontakt

Tel. 56 / 619 34 01

Fax 56 / 619 34 25


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 18.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci BOŚ.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci BOŚ.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci BOŚ.

 

Adresy placówek sieci BOŚ Toruń.



 

 

Opinie Internautów o placówce "BOŚ Bank (oddział), Dominikańska 9, 87-100, Toruń" należącej do sieci "BOŚ"

 

Opinia negatywna
Brak możliwości dodzwonienia się, prywata, właśnie dla takich firm niezbędna jest konkurencja, ponieważ niewiedzą kto z kogo żyje. nie polecam

Data dodania: 18/04/2016

Opinia pozytywna
kompetentni pracownicy, gotowi do pomocy w zalatwianiu spraw bankowych, uwaznie sluchaja klienta aby pomoc jak najrzetelniej, jestem tez zadowolona z profilu banku nastawionego na ochrone srodowiska. dziekuje i pozdrawiam MWP

Data dodania: 11/12/2015

Opinia negatywna
Brak możliwości dodzwonienia się. Pod podanym numerem nikt się nie zgłasza . Fatalne godziny otwarcia. W razie konieczności potrzeby szybkiej konsultacji telefonicznej z doradcą ,taki stan rzeczy jest nie do zaakceptowania. Myślę o zmianie banku.

Data dodania: 18/11/2015

Opinia negatywna
Personel banku celowo ukrywa swoje prawdziwe numery telefonów. W przeszłości, gdy jeden nr funkcjonował, nikt telefonów nie odbierał. Interweniowałem w dyrekcji, nic to nie pomagało. Personel wyjątkowo lekceważy sobie klientów.

Data dodania: 27/04/2015

Opinia pozytywna
W moim przypadku zarówno Doradca jak i Dyrektor osobiście bardzo zaangażowali się w załatwienie sprawy w Centrali, a to nie zawsze się zdarza, bo mam porównanie z poprzednich banków. Tak więc mogę polecić z czystym sumieniem!

Data dodania: 28/02/2015

Opinia negatywna
Fatalna lokalizacja. Nie ma gdzie zaparkować, bo parking wydzielony dla klientów jest pełen, a w banku nikogo nie ma. Nikt tego nie pilnuje.

Data dodania: 27/10/2014

Opinia negatywna
nie można się dodzwonić!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 26/02/2013

Opinia negatywna
Jestem klientką od wielu lat, kiedyś był to przyjazny, kameralny bank a teraz placówka dla banku i w dodatku z kiepskim rankingu a o dodzwonieniu się tam nawet nie myślcie bo po automacie zaraz będzie sygnał zajęte.

Data dodania: 22/02/2013

Opinia negatywna
brak możliwości dodzwonienia, zastanawiam sie juz poważnie nad odejściem. Przez prawie dwa lata jak jestem klijentem i nic nie chciałem to byłem dobry a teraz nawet informacji nie moge się dowiedzieć.

Data dodania: 30/11/2012

Opinia negatywna
Fatalne zschowanie ochrony . Brak wyczucia w podejściu do klienta i brak reakcji personelu w placówce przy Szosie Chełmińskiej. Ochroniarz cały czas jak Anioł Stróż jest obecny przy załatwianiu spraw finansowych. Nie reaguje na poczynione uwagi.

Data dodania: 07/06/2011

Opinia negatywna
Tam naprawdę zapanował totalny chaos

Data dodania: 23/03/2011

Opinia negatywna
CO tam się dzieje??? Zabrałam dziś stamtąd swoje pieniądze: zwolnili podobno najepszą część załogi! Obsługują dwie osoby a nowa Dyrektor pracuje od 12-stej. No tak, politykę w tym banku jednak widać.

Data dodania: 17/03/2011

Opinia negatywna
mam wrażenie, że opinie pozytywne wyssane z palca... wiedza pracownicy z którą miałam kontakt jest na poziomie ulotek, a o kontakt tel. bardzo trudno...

Data dodania: 16/03/2011

Opinia negatywna
Beznadzieja, czekam za decyzją od sierpnia 2010.Termin rozpatrywania mojego wniosku o kredyt-ekologiczny to 6 m. Właśnie dowiedziałem się, że osoba prowadzaca moja sprawę została zwolniona, a ja zostałem na "lodzie"

Data dodania: 08/03/2011

Opinia negatywna
negatywna - klient jest tym bank intruzem

Data dodania: 30/12/2010

Opinia negatywna
Czekam na kartę kredytową od ponad miesiąca. Zgłaszałam to do (wydawałoby się kompetentnego) pracownika BOŚ, niestety Pan zwyczajnie zlekceważył ten problem. Dziwię się dyrektorowi oddziału - jak może zatrudniać takich ludzi.

Data dodania: 02/12/2010

Opinia pozytywna
Ja jestem klientem tej placówki od kilku lat, też mnie raz zdenerwowali i przeniosłam się do banku spółdzielczego, wróciłam do nich ze spuszcona głową po 3-ch miesiącach. Czasem trudno przebrnąć przez procedury, ale ludzie pracuja tam super :)

Data dodania: 08/11/2010

Opinia pozytywna
super obsługa, od ręki załtawiane wszytkie problemy, stsrają się,kredyt dostałem po 2 miesiącach, ale takiego zangażowania ze strony pracowników nie spotkałem w żadnym banku, polecam

Data dodania: 05/11/2010

Opinia negatywna
Klientką Banku jestem od 3 lat.Z każdym miesiącem obserwuję postępującą bylejakość obsługi.Dodzwonienie się graniczy z cudem.Osobisty kontakt w godz. popołudniowych (ok 16)jest zwyczajnie niemożliwy.W banku zwykle siedzi 1 pracownica i ochroniarz.

Data dodania: 04/11/2010

Opinia pozytywna
W kontakcie ogromna dbałość o klienta, doświadczyłam wielokrotnie zwłaszcza w kontakcie telefonicznym.

Data dodania: 02/11/2010

Opinia negatywna
Totalny brak zaangażowania w obsługę klienta, pracownicy proszeni o kontakt czy załatwienie jakiejś sprawy ani się nią nie zajmują ani nie oddzwaniają. Nie wiem jak ten bank utrzymuje się na dość konkurencyjnym rynku kredytów hipotecznych???

Data dodania: 02/11/2010

Opinia pozytywna
ok

Data dodania: 19/08/2010

Opinia negatywna
Od prawie 2 miesiecy oczekuję na aneks do umowy kredytu hipotecznego - skandal!!. W \\\\\\\"normalnym\\\\\\\" Banku jest to nieakceptowalne. Bank mało elastyczny, trudno skontaktowć sie z Oddzialem. Chyba bedę musiał skorzystać z usług innego Banku.

Data dodania: 12/08/2010

Opinia negatywna
Totalna niemoc panuje w tym banku, pytając o kredyt dofinansowywany z NFOŚiGW miałem wrażenie, że udzieliłem więcej informacji osobie od której chciałem je uzyskać. To jest nanic

Data dodania: 09/08/2010

Opinia pozytywna
Mam z tym oddziałem do czynienia od kilku miesięcy. Na chwilę obecną jestem z pracy pracowników banku - z którymi miałam do czynienia -bardzo zadowolona. Kompetencja, pełna informacja i pomoc. Pozdrawiam.

Data dodania: 28/06/2010

Opinia negatywna
Od 1,5 miesiąca czekam na karte do bankomatu. Nikt nie jest w stanie mi powiedziec, gdzie ona teraz jest i dlaczego jesczez nie dotarła. Nie wiem ile to jesczze potrwa!!

Data dodania: 11/06/2010

Opinia negatywna
utrudniona komunikacja, jakość obsługi klienta bardzo zła,"rekordowe" terminy rozpatrywania wniosków kredytowych, a szczególnie tych dodatkowo dotowanych - ekologicznych. Kompletna nie moc. Czegoś podobnego nie doświadczyłam z żadnym bankiem.

Data dodania: 12/03/2010

Opinia negatywna
a spróbujcie się do nich dodzwonić.

Data dodania: 05/01/2010

Opinia negatywna
miały być pieniądze po 3-4 dniach a są tak naprawde po tygodniu.

Data dodania: 29/01/2009


Łącznie oddanych głosów na BOŚ Bank (oddział): 29, średnia ocen: 1.96/5