Z powodu błędu Pani obsługującej w punkcie która źle wpisała w system mój numer karty sim, moja karta jest nieaktywna od trzech dni. próbuje to wyjaśnić telefonicznie ale od 3 dni nikt w punkcie nie odbiera telefonu. nie mieszkam w koszalinie.

Data dodania: 01/08/2017

Dodała: Alicja Janik

Dwa dni nikt nie odbiera telefonu. Można dzwonić do śmierci

Data dodania: 01/08/2017

Dodała: Alicja Janik

W sklepie z telefonami nie działa telefon. Żenada!

Data dodania: 05/07/2017

Dodał: joker

Nawciskać zbędnych usług to potrafią a później robią głupie miny i odsyłają na Królewską.

Data dodania: 02/07/2017

Dodał: Marek

Od maja czekam na oferty dla firm jako że Pani powiedziała że wystosuja oferty korzystne dla mnie.. Poza tym Pani nie raczyła nas poinformować iż przechodząc na tel.firmowy tracimy zniżkę (50%!!!! )na pakiet smart dom bezpowrotnie. Nie polecam!

Data dodania: 27/06/2017

Dodała: Alicja Pielot



 

nikt nie odbiera

Data dodania: 23/06/2017

Dodała: sd

Bardzo nie miła obsługa nie znająca się na temacie konfiguracji tel.

Data dodania: 21/06/2017

Dodała: klient

Obsługa nieprzyjazna klientowi, ponadto pani pobrała opłatę za zmianę karty do nowego telefonu przy podpisywaniu umowy, co powinno być nieodpłatne.

Data dodania: 18/06/2017

Dodała: Rozczarowana

dodzwonic sie masakra nie ma szans 3 osoby w punkcie nikt nie odbiera telefonu

Data dodania: 28/05/2017

Dodał: uve

Obsługa nie zwracającauwagi na klijenta chciałem podpisać umowę ale tak jak zostałem potraktowany ignoranco zmuszony będę znalesc innego operatora

Data dodania: 09/05/2017

Dodał: Pan




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona