Chciałem tylko sprawdzić godziny otwarcia,a tu takie ciekawostki;)Wałeccy frustraci znający się na wszystkim nie próżnują i wyładowują się jak mogą.Zwłaszcza pani pod różnymi nickami daje z siebie wszystko;)Pozdrawia stały klient;)

Data dodania: 27/12/2015

Dodał: lol

"Największa" Pani w tym salonie jest ciekawym zjawiskiem. Daje na karteczce numer infolinii żeby klient z obcego telefonu zadzwonił i uzyskał dostęp do sieci (awaria telefonu na gwarancji) - albo nie wie jak, albo jej się nie chce.

Data dodania: 12/11/2015

Dodała: Zła

nie próbujcie dzwonić, bo i tak nikt nie odbierze

Data dodania: 20/03/2015

Dodał: xxx

Zastanawiają mnie opinie powyżej że nie można się dodzwonić, przecież to salon obsługi a nie infolinia do której wszyscy mamy dostęp równy 3 salon w którym dopiero załatwiłem wszystko co chciałem Obsługa na 4 +

Data dodania: 23/02/2015

Dodał: Romek

PADŁ MI NET. ZOBACZĘ, JAK SOBIE PORADZĄ??

Data dodania: 14/01/2015

Dodał: Tygrys



 

Dlaczego nie można uzyskać w punkcie obsługi billingu faktury w sytuacji wysokiej opłaty? Pani odesłała mnie na stronę internetową orange - bardzo nieprzejrzystą, nie udało mi się uzyskać zestawu połączeń...czy w biurze nie powinnam tego otrzymać?

Data dodania: 26/09/2014

Dodała: mira

Jakby tak szpitale odbierały telefony ja WY!!!! to wyginęli by ludzie jak dinozaury. AGENT OD TYCH SPRAW.

Data dodania: 11/06/2014

Dodała: wiktor

pracowałem kiedyś w salonie obsługi i nauczyłem się jednego: ludzie nie patrzą co podpisują! Czytasz i tłumaczysz. Jak byk na umowie/aneksie data zakończenia umowy. Nie rozumiesz - nie podpisuj!

Data dodania: 23/04/2014

Dodał: Marek S.

pracowałem kiedyś w salonie obsługi..i nauczyłem się jednego: ludzie nie patrzą co podpisują! Tłumaczy się, jak byk na umowie/aneksie data zakończenia umowy. Słuchaj i czytaj człowieku co podpisujesz, a nie później z pretensjami to wszystkich

Data dodania: 23/04/2014

Dodał: Marek Z.

witam, za pierwszym razem się nie mogłam połączyć, ale za drugim razem od razu połączyli mnie, bardzo miło, mnie poinformowali i ze zrozumieniem wiedziałam co dalej robić

Data dodania: 17/03/2014

Dodała: Ania




1 2 3 4 5 ...    Następna strona