Tragedia niesamowita. Zero chęci. Zawsze coś nie działa podobno. Nic nie mogą. Ciągle każą dzwonić na infolinię na która i tak nie ma szans się dodzwonić. Wstyd wstyd i jeszcze raz dno

Data dodania: 09/09/2017

Dodała: Wioletta

Brak szacunku do klienta, nieprofesjonalna obsługa. Czekałam kilkanaście minut aż pracownicy mnie obsłużą. Ponadto zapisano niewłaściwy telefon kontaktowy, mimo moich moich próśb, a następnie ich akceptacji, by takowy numer zmienić.

Data dodania: 24/08/2017

Dodała: .

Jedyny sklep w okolicy, w którym pozytywnie załatwiłam swoją reklamację. Polecam!

Data dodania: 16/08/2017

Dodała: klientka

Nie wyslali mojej reklamacji i nie potrafią udzielić odpowiedzi na temat uslug.

Data dodania: 03/08/2017

Dodał: Jacek

Obsługa nie miła, żąda dokumentów, które nie są wymagane. Nie może wejść do archiwum komputera, by sprawdzić dane. Nie polecam!!!

Data dodania: 03/08/2017

Dodał: ERGO



 

Porażka jakaś! Odkąd zmieniła się obsługa, w tym salonie nie można nic załatwić! Pretensje do klienta od drzwi!

Data dodania: 02/08/2017

Dodał: Jurek

Przestrzegam wszystkich z korzystania z uslug w tym sklepie,poniewaz nie potrafia przyznac sie do bledu tylko wine przerzucaja na klienta.Brak szacunku do starszego klienta ze strony sprzedawcy.

Data dodania: 28/07/2017

Dodała: Gracha

Kompletny brak kwalifikacji pracowników i podejścia do klienta.Przenosiłam numer z Play czego Bardzo żałuję do T mobile.Mój numer,który mam od kilkunastu lat nagle stał się nieaktywny i panie nie umieją tego problemu rozwiązać do dzisiaj.Katastrofa.

Data dodania: 26/07/2017

Dodała: joanna

\"Nie ma takiego numeru\" - jak dzwonie pod wskazany numer! Na internecie jeszcze jakis inny znalazlam i tam nikt nigdy nie odbiera! Kpiny!

Data dodania: 13/07/2017

Dodała: Yalla

W 2014 roku zostałam wprowadzona w błąd przy zakupie tabletu GALAXY . Konsekwencje finansowe ponoszę do dzisiaj tj. do lipca 2017!

Data dodania: 06/07/2017

Dodała: zawiedziona




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona