Niekompetentna obsługa, lekceważące traktowanie starszego klienta. i brak wiedzy jak załatwić sprawę o wydanie duplikatu karty.

Data dodania: 09/05/2017

Dodał: Romuald

Poszedłem do tej placówki żeby odzyskać kartę sim dysponując zaświadczeniem z Urzędu Miasta, o złożeniu wniosku na dowód osobisty. Pani z przebiegłą miną oświadczyła wyniośle że mam przedstawić dokument że ja, to ja!?

Data dodania: 09/05/2017

Dodał: lech

Brak kompetencji !!!

Data dodania: 15/04/2017

Dodał: kantry

Obsługa straszna zero zainteresowania klientem , brak zaangażowania , po takim traktowaniu jestem zdecydowana zmienić operatora choć obecnie posiadam 4 umowy i jestem klientem od 2005r

Data dodania: 03/04/2017

Dodała: klient

Przedłużenie umowy na abonament. W tym salonie oferta BARDZO się różniła od tej, którą otrzymałem z telefonicznego BO...Pani W okularkach stwierdziła, że powinienem się cieszyć iż dostałem lepszą ofertę niż u niej. Wypowiem umowę!-z tym wyszedłem!

Data dodania: 17/03/2017

Dodał: Jarek



 

Personel zajmuje sie wszystkim tylko nie obsługa klienta. Człowiek czeka na obsługę ponad godzinę a Pan telefonem krąży po oddziale i w najlepsze rozmawia.

Data dodania: 28/02/2017

Dodała: Andzik

Straszne, nie wiem jak oni jeszcze funkcjonują. Nie odbierają telefonów

Data dodania: 28/02/2017

Dodał: LOLO

Najgorsza obsługa jaką można sobie wyobrazić. brak podejścia do klienta.

Data dodania: 20/02/2017

Dodała: Eliza

NIE POLECAM!!!!!Pan,ktory tam obsluguje jest arogancki i bardzo niemily,jezeli musi osluzyc osobe, ktora nie zawarla umowy z T-mobile w jego salonie.Poprostu ANTYREKLAMA tego miejsca.

Data dodania: 20/02/2017

Dodała: Danuta

Hallo cale dwa dni usiluje sie dodzwonic na Tel. 71/7255009 T-mobile w Koronie bez skutku. chce zawiadomic ze od juz dwa miesiace niedostaje Rachunku za Tel: 71/3440734 pozdrowienia Popinski

Data dodania: 09/02/2017

Dodał: Adalbert




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona