Najgorsza siec z jaką miałam do czynienia od roku nie jestem w stanie rozwiązać z nimi umowy każdorazowo jestem przekonana ze mam ich spłaconych po czym okazuje się ze naliczyli kolejne opłaty nie wiadomo skąd i konto automatycznie się odnawia

Data dodania: 21/01/2017

Dodała: asia

jedna z najgorszych placówek - paranoja !!! nic nie można załatwić , obsługa powinna iść na zieloną trawkę bo tam jest ich miejsce

Data dodania: 20/01/2017

Dodał: piotr

Polecam wybrać się do innego punktu, obsługa absolutnie niekompetentna, przeszkadza zamiast pomagać, niegrzeczna. Jestem oburzona wizytą.

Data dodania: 19/01/2017

Dodała: Weronika

wprowadzili mnie w błąd co do T-mobile usługi bankowe, nie zamknęli konta a teraz się wypięli

Data dodania: 17/01/2017

Dodał: Raw

W Łowiczu odmówiono,bo nie możliwe a oni załatwili sprawę profesjonalnie mimo,że mieli kolejkę.Nawiasem-załatwiali,,krótkie,,sprawy ludziom z kolejki czekając np na przetrawienie przez system spraw ,,dłuższych,,. Pracowali super.

Data dodania: 12/01/2017

Dodał: Bogdan



 

Nierzetelna, niemiła obsluga. Sprzedaż ponad wszystko a potem zero pomocy.

Data dodania: 11/01/2017

Dodał: klako

Właśnie wróciłem z "salonu" tyle, że obsługa mało salonowa potraktowała mnie jak intruza. Dawno już nie spotkałem takiego zachowania. Myślę iż pora zmienić telefonię .

Data dodania: 09/01/2017

Dodał: Wojtek

market jest zimny . Nie można zrobic zakupów na pasażu bo jest zimno.Zakupy maja byc przyjemnością a nie udręką , pójde tam gdzie jest ciepło i przyjemnie , francuska oszczędność nie idzie w parze z polskim Klientem

Data dodania: 07/01/2017

Dodał: Stały Klient

przez 3 tyg nikt nie odbiera telefonu

Data dodania: 03/01/2017

Dodała: sylwiakluba@interia.pl

Najgorszy punkt w jakim byłam. Obsługa nieprzyjemna. Nie są w stanie odpowiedzieć konkretnie na żadne pytanie. O kontakcie telefonicznym nawet nie ma co wspominać.

Data dodania: 27/12/2016

Dodała: M




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona