Poprosiłem pracownika by skontaktował się ze mną gdy pojawi się Iphone 7 - 128 GB - powiedział, że tego nie zrobi gdyż jest dużo chętnych ... Przekonał mnie do PLAY-a :) dzięki nie mu będą mógł być szczęśliwy :)

Data dodania: 25/10/2016

Dodał: Adam

podpisując umowę miałam płacić abonament 69 zł + ratę za aparat telefoniczny. Raty się skończyły a dalej muszę płacić duży abonament. Wprowadzają na Pięknej w błąd. A na infolinii gościu śmiał się że tak zawsze jest. Uważajcie

Data dodania: 24/10/2016

Dodał: bea

Obiecuję niższe abonamenty na umowie nie widnieje kwota a na fv przychodzi wyższa. Radzę uważać!

Data dodania: 21/10/2016

Dodała: Oszukany klient

Brak kontaktu - nie odbierają telefonów. Mało kompetętni.

Data dodania: 19/10/2016

Dodał: Techmak

brak numeru telefonu arkadia jest duża nie wiadomo gdzie to jest

Data dodania: 05/10/2016

Dodał: Robert



 

Sprzeczne informacje podawane przez personel. Z uśmiechem na twarzy lekceważące podejście do klienta, odmowa podania nr. tel. do właściciela punktu Tmobile. Nie polecam!

Data dodania: 01/10/2016

Dodał: miko

Sprzeczne informacje podawane przez personel. Z uśmiechem na twarzy lekceważące podejście do klienta, odmowa podania nr. tel. do właściciela punktu Tmobile. Nie polecam!

Data dodania: 01/10/2016

Dodał: Miko

Sprzeczne informacje podawane przez personel. Z uśmiechem na twarzy lekceważące podejście do klienta, odmowa podania nr. tel. do właściciela punktu Tmobile. Nie polecam!

Data dodania: 01/10/2016

Dodał: Miko

totalny brak kompetencji. Zero podejścia do klienta. Przyszedłem po to, aby przedłużyć abonament - jednak po tym jak zostałem tam obsłużony rezygnuje z usług tmoblie.

Data dodania: 26/09/2016

Dodał: Jarosław

Totalna niekompetencja i arogancja.

Data dodania: 02/09/2016

Dodała: zosia




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona