Obsługa tragiczna. Jak już ktoś się wyłoni to i tak nie ma czasu, a jak już ten czas znajdzie to i tak nie podejdzie bo po co. I tak o to zakupy zrobiłam w innym sklepie, ceny porównywalne, a obsługa mogłaby uczyć tych z Majstra.

Data dodania: 06/10/2015

Dodała: JS

Opinia pozytywna
Bardzo miła i fachowa obsługa. Duży pozytyw.

Data dodania: 13/03/2015

Dodał: aga

Fatalna obsługa. Pracownicy najlepiej by się schowali najdalej żeby nie zawracać im głowy, a jak się już znajdzie któregoś to albo "nie ma" albo "się nie da" żeby mieć święty spokój.Ale jak w każdej sieciówce nie robi na siebie wiec nie zależy..

Data dodania: 07/07/2014

Dodała: Xax

Opinia negatywna
Może by tak ktoś łaskawie odebrał telefon? Próbuję się bezskutecznie dodzwonić od godziny...

Data dodania: 13/01/2014

Dodał: Budowlaniec

Przejazdem byłam w Lubaczowie; niemiła obsługa...

Data dodania: 19/11/2013

Dodała: kaja



 

Słabej jakości produkty, np. parasole ogrodowe; nie uznają gwarancji. Parasole psują się po tygodniu użytkowania. Obsługa niemiła. Nie polecam.

Data dodania: 16/08/2013

Dodał: awek12

coraz większy wybór a z cenami można się targować, ale z umiarem

Data dodania: 16/07/2013

Dodał: a

Opinia negatywna
Nie można liczyć tu na miłą i profesjonalną obsługę, gdy trzeba o coś zapytać nie ma kogo, nie lubimy robić tu zakupów.

Data dodania: 02/05/2013

Dodał: blond

szkoda czasu i pieniędzy na robienie zakupów w tej sieci

Data dodania: 04/04/2013

Dodała: zuza

Opinia negatywna
procedura obsługi zgłoszenia reklamacyjnego trwa 3 miesiące a ja dalej nie mam zapłaconego towaru to jawna kpina z klienta

Data dodania: 19/09/2012

Dodał: Ryszard




1 2 3 4 5    Następna strona