fatalna obsługa

Data dodania: 06/03/2011

Dodał: jan

Beznadziejna placówka,zero kultury tamtejszych pracowników,zwłaszcza mężczyzn.

Data dodania: 04/12/2010

Dodała: klient

kupujac styropian oszukali mnie na nic zdaly sie wyjasnienia mojej osoby bardzo niemila chamska obsluga

Data dodania: 01/12/2010

Dodał: krzys

jak dla mnie jest wszystko ok, mila obsluga, nie mam zastrzezen

Data dodania: 21/11/2010

Dodał: falek

Oczekiwanie na realizację zamówienie przechodzi ludzkie pojęcie. Uważam, że oczekiwanie na dostawę drzwi wewnętrznych przez prawie 2 miesiące to stanowczo za długo. Widocznie tak w RMCB dbają o klienta. ŻENADA

Data dodania: 18/11/2010

Dodała: Edytor



 

Opinia pozytywna
sklep jest samoobsługowy,więc wchodzę biorę co potrzebuję, nie muszę czekać,bardzo miłe kasjerki ,sprzedawcy różnie zależy na którego się trafi,większość OK, kierownictwo zawsze jak trzeba pomoże,dobry wybór tego z MM na wszystkim się zna .

Data dodania: 26/10/2010

Dodał: wykonawca

nie można się dodzwonić

Data dodania: 02/08/2010

Dodała: agnieszka

Opinia negatywna
zakup tam to tragedia jedna kasjerka na kasie nie ma kto pomóc o doradzeniu juz nie wpomne totalna olewka klienta

Data dodania: 29/07/2010

Dodał: rafał

Opinia pozytywna
od jakiegoś czasu widzę znaczną zmianę w obsłudze klientów, jak również zwiększył się asortyment sklepu, jedno co to czasami trzeba postać w kolejce bo jest otwarta tylko jedna kasa

Data dodania: 19/06/2010

Dodała: juliett

Opinia negatywna
Kierownik i pracownicy są tak zajechani przez pana dyrektora i pana prezesa ciągłymi kontrolami i specjalnymi zadaniami, że nie ma mowy o jakichkolwiek specjalnych zamówieniach pod klienta.

Data dodania: 14/04/2010

Dodał: gość




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona