Od kiedy można opłaty za rachunki regulować w banku dla osób nie będących klientami banku, każdego dnia klienci posiadający konto muszą stać w długich kolejkach. Pracownicy banku Legionowo są wzorowi, ale kolejki!!! Bo zamknięto okienko do opłat...

Data dodania: 14/03/2013

Dodała: klient

Niemiła obsługa i brak profesjonalizmu. Brak przeszkolenia jeśli chodzi o sprzedaż produktów bankowych i podejścia do klienta. Poczułam się niechcianym gościem, bo przeszkadzam w prywatnych rozmowach telefonicznych.

Data dodania: 07/03/2013

Dodała: beata

Nie miła obsługa,wręcz chamska, nie kompetentna, odradzam wszystkim ten bank.

Data dodania: 06/03/2013

Dodał: Aliorowimówięnie

Napiszę przy tym oddziale, lecz ostatnio miałem NIE przyjemność odwiedzić Alior Bank Przy Al. 11 listopada w Częstochowie-Lekceważący stosunek do klientów, klient musi oczekiwać na obsługę a pracownicy udają że mnie nie widzą!

Data dodania: 14/02/2013

Dodała: Zniesmaczony Tomek

Kolejki, kolejki, nic nie da się załatwić. Interesantów 30 a jedna kasa czynna. Porażka. Nie polecam tego oddziału!!!

Data dodania: 12/02/2013

Dodał: Bonio



 

Próbowałam dodzwonić się do banku, posiadam kilka numerów tel. Niestety NIKT NIKT nie odebrał. Czy to oby jest bank? Jeśli ktoś ma jeszcze wątpliwości, czy skorzystać z usług tej instytucji, to STANOWCZO ODRADZAM!!!Porażka.

Data dodania: 04/01/2013

Dodała: pulpa

nie polecam

Data dodania: 27/12/2012

Dodał: klient

Bardzo słaby Oddział, brak kompetentnych pracowników, obsługa nieuprzejma i nie mająca czasu dla klienta, długi okres oczekiwania na cokolwiek, częste wprowadzanie klienta w błąd, co wynika z niewiedzy pracowników. NIE POLECAM !!!

Data dodania: 10/12/2012

Dodała: Ada

Pełne zrozumienie potrzeb i ograniczeń klienta, w szczególności matek z małymi dziećmi.

Data dodania: 09/11/2012

Dodała: wo

Pani super bankowiec, miła, konkretna i życzliwa i kompetentna. Czego nie można powiedzieć o koleżance

Data dodania: 29/10/2012

Dodała: AA




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona