ciągły brak kontaktu telefonicznego, a są sprawy z którymi infolinia odsyła do oddziału, a oddział na infolinię. Jestem zszokowana obsługą w tym oddziale! To nie do pomyślenia

Data dodania: 11/06/2012

Dodała: Jola

świetna i profesjonalna obsługa.

Data dodania: 17/05/2012

Dodał: Sebastian

Chciałem skorzystać z promocji i rozliczyć PIT z Alior Bankiem. Niestety po prawie 3-tygodniowym oczekiwaniu NIC! Przykro, że zatraciłem swój czas na tę "zabawę".

Data dodania: 18/04/2012

Dodał: bananan4

Brak kontaktu telefonicznego z oddziałem

Data dodania: 02/03/2012

Dodał: Phil

Chyba najgorszy z oddziałów tego Banku, Panie niekompetentne i nieuprzejme, wręcz obrażające klienta.

Data dodania: 01/03/2012

Dodała: Mycha



 

Jest tylko jedna osoba do obsługi klienta indywidualnego a co za tym idzie ciągłe kolejki ostatnio jak przyszedłem to nikogo nie bylo a jak sie zapytałem to powiedziano mi ze zaraz przyjdzie (do 5 minut) czekalem 50 minut a potem poszlem!!!

Data dodania: 13/02/2012

Dodał: Kamil

1 stanowisko do obsługi rachunków, kredytów itp a do tego ludzie stojący obok w kolejce do kasy gdzie też tylko 1 osoba chociaż okienka są 3.

Data dodania: 08/02/2012

Dodał: AW

Bardzo niemila obsluga.Widzac ze jest duza kolejka jedna z pan powoli cos tam sobie robila a na pytanie kobiety w ciazy czy moglaby obsluzyc powiedziala ze w tej chwili nie obsluzy ze za chwile i prosze czekac az poprosze.

Data dodania: 20/01/2012

Dodała: Basia

korzystajac z obsugi spotkala mnie bardzo przyjemna atmosfera ktora jednoczesnie zbudowala zaufanie

Data dodania: 15/01/2012

Dodała: wiosna

dobry bank, fachowa i miła obsługa,

Data dodania: 03/01/2012

Dodał: pan_tracz




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona