Jest ok. Te negatywy to chyba konkurencja :-)

Data dodania: 29/09/2014

Dodał: roman bratny

czekam na decyzję już przeszło 48 h, atmosfera nie miła, prosiłem o zmianę numeru kontaktowego w sprawie weryfikacji - nie zmieniła Pani w punkcie. Może jeszcze w tym roku doczekam się reakcji na moje zlecenie.

Data dodania: 19/09/2014

Dodał: kleks

Nie polecam punktu PLUS w Lubartowie! A w szczególności "paniusi" która robi klientom łaskę i wmawia że "się nie da"! Jest niekompetentna osobą, nie mówiąc o głupich mimikach które stroi jak ktoś przyjdzie z potrzebą

Data dodania: 16/09/2014

Dodała: Melodyjna

dałam telefon do naprawy na gwarancji bez uszkodzeń mechanicznych, a chcą mi go oddać po naprawie z wyłamanym klawiszem i są bardzo niemili...

Data dodania: 28/08/2014

Dodała: paulina bogusz

dodzwonienie się graniczy z cudem !!!! skandal

Data dodania: 13/08/2014

Dodał: leon



 

Nikt nie odbiera telefonu, obsługa niedoinformowana, chyba sami stażyści tam siedzą. Żeby załatwić byle bzdet trzeba ostać się w klejce jak za komuny po papier toaletowy.

Data dodania: 11/08/2014

Dodała: monika

brak uprzejmości... W tym salonie pracuje tylko jedna uprzejma osoba, ale pewnie dlatego ma zawsze kolejkę...

Data dodania: 07/08/2014

Dodał: hwatek

obsługa klienta przez telefon nie istnieje, chociaż na stronie internetowej jest podany numer kontaktowy to nikt nigdy tego telefonu nie odbiera, a jeżeli ktoś uparty i długo dzwoni to po prostu rozłączają telefon.

Data dodania: 30/06/2014

Dodał: Piotr

Punkt obsługi... pytając o jakikolwiek telefon słyszę stwierdzenie nie mamy takiego, a w gablocie stoi. Na pytanie o cenę telefonu słyszałem tylko odpowiedzi drogi... itd,itp

Data dodania: 06/05/2014

Dodał: Kuba

sprzedawane są baterie do telefonów, nie produkowane przez pierwotną firmę. Pani tłumaczyła się, że przecież wszystko jest chińskie... Proszę uważać.

Data dodania: 29/04/2014

Dodała: Ola2203




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona