Szukam waszej gazetki w internecie. Dlaczego wzorem innych marketów nie mogę dostać gazetki na swoją pocztę. Handlowcy, którym nie zależy na klientach i zarobku. To jakaś paranoja. Szok!

Data dodania: 03/12/2012

Dodał: Henryk

nie można się dodzwonić, a jak już się pójdzie osobiście to trzeba długo czekać na obsługę.

Data dodania: 01/12/2012

Dodała: @

Bardzo miła rzeczowa obsługa Punkt godny polecenia.

Data dodania: 21/11/2012

Dodał: Staszek

Tragiczna obsługa, a właściwie jej brak. Sprzedadzą telefon ale jak przyjdzie do reklamacji to gorzej. "Dzięki" takiemu sprzedawcy przenoszę swoje trzy telefony firmowe do innej sieci.

Data dodania: 07/11/2012

Dodał: kot

Bardzo miła i rzetelna obsługa, tak trzymać!

Data dodania: 29/10/2012

Dodał: zboj75



 

Sieć Plus nie ma się dobrze co widać po ludziach którzy w tym punkcie pracują. Pani w kasie opryskliwa i arogancka, panowie niesympatyczni i zarozumiali, bez żalu muszę zmienić operatora.

Data dodania: 11/10/2012

Dodał: Ryszard

bardzo miła obsługa i doradztwo techniczne - polecam

Data dodania: 28/09/2012

Dodał: Sławek

Zjawiłam się do punktu z problemem zgubionego telefonu. Potrzebowałam duplikat karty SIM. Niestety z powodu rzekomego błędu systemu a potem niekomptetencji musiałam czekać aż prawie 2 dni na duplikat. Finalnie załatwiłam go w innym punknkcie Plusa.

Data dodania: 26/09/2012

Dodała: Kasia

JAKI NR.TEL. BO PODANY JEST NIEAKTUALNY NADAL TAK JEST

Data dodania: 26/09/2012

Dodała: ADA

Zła obsługa klienta, pracownik nie zna się na swojej pracy, nie zna regulaminów ofert prowadzonych przez Plusa.

Data dodania: 24/09/2012

Dodał: Michał




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona