Opinia negatywna
placówka zamknięta
Zenada w jednym słowie!! Oddałem jakis czas temu laptopa do naprawy, przez okres 2 tyg. otrzymywałem coraz to ciekawsze info. na jego temat, az wkoncu okazało sie ze jest nienaprawialny! Gdy przyjechałem go odebrac nie było go w salonie.

Data dodania: 02/03/2012

Dodał: teodork2

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Brak fachowej obsługi,nie mili pracownicy. Okres oczekiwania na urządzenie oddane do serwisu strasznie dlugi. Osobiście nie polecam tego sklepu

Data dodania: 29/02/2012

Dodał: Kris

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Na e-mail z zapytaniem o produkt przez cały dzień brak reakcji, telefonu podanego na stronie www wogóle nie odbierają (telefonowałem w rożnych godzinach) - TOTALNE LEKCEWAŻENIE KLIENTÓW.

Data dodania: 27/02/2012

Dodał: Adam

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Krotko i zwięźlę w przypadku reklamacji towaru pracownicy salonu nie wykazują się profesjonalizmem!! Radze omijać ten sklep

Data dodania: 20/02/2012

Dodał: Kris

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Kilka razy już miałam towary po dacie spożycia , niestety dzisiaj znów się to powtórzyło, może dla innych 5 zł to niewiele ale dla mnie b.dużo ale zdrowie też ważne i niestety przy mrozie ok.-20C nie bedę wracała, a już zaczęłam ufać i znów klapa.

Data dodania: 04/02/2012

Dodała: zzz



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
tesco w Rzeszowie (kolo Leclerca). Wlasnie wrocilem z niego, gdzie ochrona probowala mi narobic wstydu i zrobic ze mnie zlodzieja.

Data dodania: 28/01/2012

Dodał: byly klient tesco rzeszow nowe

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Kontakt z nr. 48-363 5555 jest praktycznie nie mozliwy!!! Znalazlem inny sklep.

Data dodania: 17/08/2011

Dodał: radomianin

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Moj laptop zespul sie trzy razy, ta sama wada cały czas.Dwa razy naprawili w ramach gwarancji, teraz ta sama wada po raz kolejny, a zwalaja wine na użytkownika! nie polecam wspolpracy z jakimkolwiek sklepem Vobis

Data dodania: 16/08/2011

Dodał: treska

Bardzo odradzam serwisantów firmy Vobis ,sa niesłowni ...usługa ta mnie kosztowała kilka razy dojazd do serwisu ,zapłata i niesprawny komputer ...radze dac sprzet komus zaufanemu i sprawdzonemu.....

Data dodania: 22/07/2011

Dodała: nik1oo

Czekam już prawie tydzień na diagnozę mojego laptopa, choć pracownik powiedział mi, że taka diagnoza trwa 2, góra 3 dni. Telefonów nie odbiera. Obsługa może i jest miła ale mało profesjonalna. Moim zdaniem lepiej wypróbować inne sklepy. Nie polecam.

Data dodania: 23/04/2011

Dodał: Bydgoszczanin




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona