Wzięli należność z góry za projekt aranżacji, który w efekcie końcowym miał być w formie książki lub płyty z dokładnymi pomiarami i opisem mieszkania. Wyparli się, że tego nie było w umowie! Przesyłali tylko rzuty mailem!

Data dodania: 06/05/2013

Dodał: Max

Podejście do klienta dramatyczne.Znajomość produktów również.Po zakupie okazało się, że zwrotów nie ma, bo oni zwrotów nie uznają.Zakupy przerodziły się w koszmar.Odradzam zakupy w tym sklepie!!!

Data dodania: 28/10/2012

Dodał: janek

Witam serdecznie. Mam przyjemność jako pierwszy zaopiniować firme Max Fliz . Niestety owa firma okazała sie totalna porażka. Osoby zatrudnione sa nie odpowiedzialne i nie kompetentne... Wszystkim odradzam owy sklep!!!!!!!

Data dodania: 14/09/2012

Dodał: Bartek

Obsługa w sklepie jest niekompetentna i niemiła.

Data dodania: 01/03/2012

Dodał: klient 365457

Tragedia przestrzegam !!!!! Meble krzywe ,źle zrobione pomiary ,montaż w trzech etapach i jeszcze nie skończony.Wzieli pieniądze za podłączenie sprzętu po czym stwierdzili że tego nie wykonują.Omijać szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 02/02/2012

Dodał: zawiedziony klient



 

Same problemy z dostawą. Zamówienie na ponad 5 k pln od grudnia 2010 do sierpnia 2011 nie zostało zrealizowane.

Data dodania: 26/08/2011

Dodał: SCRUBBY

katastrofa!!! nigdy wiecej takich "fachowcow"

Data dodania: 25/02/2011

Dodał: zawiedziony

Firma instaluje mi kuchnię już drugi miesiąc. Instalują półki z dziurami, niedopasowane elementy, itp. myśląc że się tego nie dopatrzę. Projektant już trzeci raz zamawia jeden prosty element, który ciągle nie pasuje???

Data dodania: 31/07/2009

Dodał: Staszek