Nigdy więcej !!! Kupiłam narożnik ze skóry. Po 8 tygodniach (dwa tygodnie spóźnienia) dowieziono mi uszkodzony (funkcja spania na wpół otwarta - coś się zablokowało niby), fatalnie wykonany mebel. Po tygodniu zabrali. Teraz pieniędzy też nie mam !!!

Data dodania: 21/09/2016

Dodała: Oszukany Klient

Kupiłam meble w Agata Meble w Opolu w Karolince..Uważam,że ceny za transport i montaż mebli są bardzo wygórowane.ZA 1godzinę pracy Firma,która zajmuję się tymi usługami zarabia 10%wartości mebli.Jest to firma DTS.Zapłaciłam prawie 400zł.TO SKANDAL

Data dodania: 16/08/2016

Dodała: Margaret

Kiedy chciałem zapłacić za trzecie zamówienie i podałem kartę płatniczą z imieniem mojej żony, kasjerka kartę zatrzymała i nie chcąc nic wyjaśnić, zniszczyła ją. Wezwany kierownik stwierdził tylko zgodność z procedurami. KOSZMAR !

Data dodania: 19/11/2015

Dodał: Krzysztof

Kupiłem narożnik, który przyszedł z uszkodzoną płytą w pojemniku na pościel. Po 13 tygodniach od dnia złożenia reklamacji przyjechali 2 panowie, którzy stwierdzili, że nie są w stanie wymienić płyty i że producent musi przysłać cały element...

Data dodania: 16/01/2015

Dodał: Jacek

Tragedia. Zamówiłam kanapę dla syna 23.09.2014 r.w Poznaniu.Po złożeniu jej okazało się że produkt jest niezgodny z zamawianym tzn.boków nie można przykręcić,żeby kanapę rozłożyć do pozycji spania potrzeba dwóch osób.Reklamacja złożona,od 23.09 cisza

Data dodania: 20/10/2014

Dodała: Marta



 

Zakupiłam ławę w salonie Agata Katowice. Po dojechaniu do domu ok.40 km w jedna stronę i po otwarciu opakowania, okazało się, że brak jest instrukcji montażu tej ławy. Ponownie pokonanie 80 km po instrukcje i nawet nie usłyszałam słowa "przepraszam"!

Data dodania: 03/08/2014

Dodała: r.

estem nie zadowolony. Problem był prosty, dla pracowników nierozwiązywalny. Typowo korporacyjny styl, liczą się tylko procedury, klient na samym końcu. Zdecydowanie nie polecam !!!

Data dodania: 13/12/2013

Dodał: Joe




Poprzednia strona    1 2