Niemiła obsługa. Na siłę próbują umawiać do swojej placówki, mimo że np. Internista jest osiągalny dopiero za 3 dni...

Data dodania: 25/02/2014

Dodała: meduza

bardzo fachowa obsługa. Pan, który zajmuje się rehabilitacją w poniedziałki i piątki w godzinach popołudniowych - super fachowiec, szybko wyleczył moje plecy. Polecam

Data dodania: 24/02/2014

Dodał: mariusz

Odnośnie lekarzy - za każdym razem byłam zadowolona, godni pochwały lekarze. INFOLINIA - brak jakichkolwiek kompetencji, niemiła obsługa umawiając na wizytę...

Data dodania: 24/02/2014

Dodała: ANNA

Obsługa fachowa i bardzo sympatyczna, a atmosfera podczas zabiegów i ćwiczeń bardzo miła. Opiekuję się starszą niepełnosprawną osobą i trochę gabinetów rehabilitacyjnych \\\"zaliczyłam\\\" wożąc ją na zabiegi, ale ten jest naprawdę godny polecenia.

Data dodania: 23/12/2013

Dodała: Ela

Chciałem skorzystać z usługi stomatologa.Rejestratorka wskazała mi gabinet, który odmówił rejestracji, ponieważ polmed nie płaci za usługi. Na moją interwencję, rejestratorka polmedu jak automat powtarzała, abym się zarejestrował.

Data dodania: 26/11/2013

Dodał: pracownik



 

Przez 1,5h próbowałam się do nich dodzwonić, aby zarejestrować się na badania medycyny pracy. Przez ten czas nikt nie odebrał telefonu! A dzwoniłam do oporu na zmianę pod 2 numery!

Data dodania: 25/09/2013

Dodała: aga

Słabo zorganizowana infolinia. Umawianie wizyt przez infolinię w placówkach współpracujących z Polmed nie sprawdza się.

Data dodania: 12/08/2013

Dodała: hn

Lekarz podczas wizyty nawet nie spojrzał mi w oczy. Gdy pokazywałam jej coś na twarzy patrzył w ekran komputera. Wizyta trwała 5 minut. Cena 120 zł. Zero zainteresowania, żadnych pytań. Właściwie tylko mój monolog...

Data dodania: 08/08/2013

Dodała: ja

Nie polecam, byłem umówiony na wizytę o 16:50 dotarłem 16:56, otrzymałem informacje -spóźnił się Pan, lekarz wyszedł. Dodam, ze wejście do budynku, oczekiwanie na windę i dojazd na piętro to około 2-3 minut, nikogo po drodze nie widziałem!!!

Data dodania: 04/07/2013

Dodał: Daniel

Bardzo źle działająca infolinia, kompletny brak empatii i troski o pacjenta.

Data dodania: 18/06/2013

Dodała: pacjent




Poprzednia strona    1 2 3