Opinia negatywna
Obsługa bardzo niegrzecznie odnosi się do klienta, mówiąc wprost - zapomina o podstawowej zasadzie w handlu - klient ma zawsze racje, nie powinna mieć czasu na kłócenie się z nim, bo w markecie jest dużo do zrobienia...

Data dodania: 12/07/2014

Dodał: Adam

Opinia negatywna
O godz.8.00 brak było asortymentu z gazetki na półce. Poinformowano mnie,że dopiero przyjechał,będzie za 3 godz. w sprzedaży.Po 3 godz. nadal go nie było,w niemiły sposób powiedziano "w sklepie pracują tylko trzy osoby i może wieczorem rozłożą towar"

Data dodania: 12/07/2014

Dodała: Ela

Opinia negatywna
Bardzo niemiła obsługa, niefachowe podejście do klienta, jedna z pracownic oskarżyła mnie o porozrzucanie towaru w bardzo niegrzeczny sposób. Dodam, że nie zdążyłam tego zrobić, oglądając 2 opakowania koszulek. Wyszłam bez zakupów. Nie polecam.

Data dodania: 04/07/2014

Dodała: Niedoszła klientka

Opinia pozytywna
Sklep zaopatrzony w dobrej jakości towary, kawa Markus najlepsza na świecie. W Aldi robię codzienne zakupy. Dlaczego chcecie zamknąć nam sklep, nie róbcie nam tego.

Data dodania: 16/04/2014

Dodała: namysłowianka

Opinia negatywna
Jakoś tam " zimno " w tym "ALDI", może jakaś muzyczka...

Data dodania: 05/04/2014

Dodał: PABLO



 

Aldi w Lublińcu... brak słów...

Data dodania: 26/03/2014

Dodała: Pracownik

jak to jest, że brak jest towaru z ulotki i to w dniu kiedy jest dostawa? Obsługa twierdzi, że nie dojechał!? A paniom brak uśmiechu!!! I uprzejmości.

Data dodania: 13/03/2014

Dodał: Sylwek

Pracowałam tam, jest bardzo ciężko, mało ludzi na zmianie, trzeba robić za wszystko i brak ochrony, to kasjerka ma obowiązek pilnować towaru i na rozmowie kwalifikacyjnej jest ok, ale pracy tam nie polecam...

Data dodania: 20/02/2014

Dodała: dd

Niemiła obsługa, dlatego idę do biedronki, tam jest miła obsługa

Data dodania: 10/02/2014

Dodał: tomasz

Niemiła obsługa, niegrzeczne odnoszenie się do klientów...

Data dodania: 09/02/2014

Dodała: janina




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona