Zobacz aktualn± gazetkę Media Markt

 

zapłaciłam za instalację, okazuje się że firma która współpracuje z MM nie obsługuje sklepu z Górczewska, ale kto obsługuje to już muszę sama sobie znaleźć

Data dodania: 23/09/2015

Dodała: Joanna

za każdym razem telefon jest nieodbierany nieważne nawet po 30 min dzwonienia! pojechałem i ze sklepu dzwoniłem a panie które się tym zajmują to haha hihi z ochroniarzem! a ...... mogę se dzwonić więcej takich pracowników i spadek zakupów

Data dodania: 01/09/2015

Dodał: adrian

nie polecam ...obsługa do bani ...traktują klienta chyba jak zło konieczne ....przyszedł i tyłek zawraca ...byłam na AGD z lodówkami ...wyszłam zniesmaczona .

Data dodania: 17/05/2015

Dodała: Iwona

Bardzo opryskliwa Pani kierownik działu obsługi klienta. Bałagan w dokumentach. Nie wie co się dzieje w jej punkcie.

Data dodania: 04/05/2015

Dodała: Jola

Brak możliwości kontaktu telefonicznego w godzinach pracy placówki Media Markt w Białymstoku, ul. Miłosza. Można dzwonić godzinę i nikt nie odbiera. Niestety trzeba się wybrać osobiście. Mimo obiecania kontaktu do miesiąca, nikt nie zadzwonił!

Data dodania: 28/03/2015

Dodał: Piotr



 

Miej worek na resztę przy zakupach w MM. Dzisiaj 20 marca wszystkim klientom płacącym gotówką wydają resztę w pięciozłotówkach. Wystarczy kupić coś za 10 zł, zapłacić banknotem 200 zł i otrzymać 38 monet po 5 zł reszty.

Data dodania: 20/03/2015

Dodał: Piotr

Witam, wystawiam wielkiego Negatywa, ponieważ zakupiłem towar, który miał dotrzeć nowy po 3 tygodniach; jak się okazało, transport dowiózł towar ekspozycyjny brudny, bardzo kiepsko zapakowany. Mija tydzień od dostawy, a towaru brak...

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: John

Witam. Pisze ponieważ jestem bardzo rozczarowany obsługą. Jak tak duża sieć może mieć tyle dobrego sprzętu i się nie znać? Wydaje tam dużo pieniędzy i pierwszy raz zdecydowałem się na zakup droższego sprzętu do muzyki ale zrezygnowałem gdyż moja bezn

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: rafal

Witam. Pisze, ponieważ jestem bardzo rozczarowany obsługą. Jak tak duża sieć może mieć tyle dobrego sprzętu i się nie znać? Wydaje tam dużo pieniędzy i pierwszy raz zdecydowałem się na zakup droższego sprzętu do muzyki, ale zrezygnowałem...

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: rafał

Obsługa nie znająca się na sprzedawanym sprzęcie...

Data dodania: 01/03/2015

Dodał: sławko




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona