Brak realizacji zamówienia interenetowego w terminie- zamawiając 22-go do dzisiaj 28-go nie otrzymałem przesyłki. Opłacona została od razu, brak kontaktu telefonicznego - po upomnieniu się - odp: skontaktują się z panem pracownicy, negat

Data dodania: 28/10/2015

Dodał: Kupującyprzez internet

Odmówiono mi przyjęcia reklamacji towaru ze względu na wg pana z serwisu \"nieczytelny paragon\" . Powiedział, że nie może rozczytać daty (podczas gdy nikt inny nie miał z tym problemu) a potw.zapłaty kartą mogło dotyczyć innej transakcji...

Data dodania: 26/09/2015

Dodała: eee

Jak zwykle miła i szybka i fachowa obsługa. Asortyment super. Polecam gorąco, zakupy u Nich to czysta przyjemność.

Data dodania: 31/08/2015

Dodał: Sławek

Na moich oczach bardzo odbyła się bardzo przykra sytuacja, kiedy byle jak został potraktowany klient ze względu na swój wiek - śmianie się za plecami, brak chęci pomocy. Dzięki za takie sceny jak z patologicznego podwórka, pójdę obok do konkurencji.

Data dodania: 11/08/2015

Dodał: freak

Bardzo profesjonalna obsługa , przy zakupie TV. Największy wybór w Warszawie i ceny bardzo przystępne.

Data dodania: 15/07/2015

Dodał: Krystian



 

kiedyś bym poleciła ten sklep bo była bardzo miła obsługa zawsze uśmiechnięta i zawsze coś doradzili.ciągle coś kupowałam na dziale AGD u pana Michała ale niestety już tam nie pracuje.widać ze pracownicy sa źle traktowani i im się po prostu nie chce

Data dodania: 13/05/2015

Dodała: Magdalena

miło tylko przy zakupie za wszelką cenę sprzedać dłuższą gwarancję kupowałem żelazko jeszcze nie wybrałem ale już była sprzedana dłuższa gwarancja, gorzej coś zareklamować doznałem tego reklamacja 3 miesiące przepychanki infolinia emailem w/g szablon

Data dodania: 12/05/2015

Dodał: zzz

Kupiłam laptop sony vaio w saturnie , po włączeniu okazało się, że ma spalony dysk.W biurze obsługi otrzymałam informacje,aby oddać do reklamacji . Po kilku dniach z wielką łaską wymienili na nowy. Brak kompetencji pracowników przy obsłudze klienta.

Data dodania: 29/04/2015

Dodała: lili

To jest najgorszy sklep w którym byłem a i sprzedają zniszczone słuchawki i proszę tam nie kupować nic bo po tygodniu się wszystko rozwala. Ja tam więcej słuchawek nie kupię

Data dodania: 09/04/2015

Dodał: pardzisung

opinia negatywna a serwis do bani oddałem tableta 09-12-2014 do naprawy na gwarancji i do tej pory serwis nie potrafi naprawić sprzętu

Data dodania: 29/03/2015

Dodał: jarek




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona