miło tylko przy zakupie za wszelką cenę sprzedać dłuższą gwarancję kupowałem żelazko jeszcze nie wybrałem ale już była sprzedana dłuższa gwarancja, gorzej coś zareklamować doznałem tego reklamacja 3 miesiące przepychanki infolinia emailem w/g szablon

Data dodania: 12/05/2015

Dodał: zzz

Kupiłam laptop sony vaio w saturnie , po włączeniu okazało się, że ma spalony dysk.W biurze obsługi otrzymałam informacje,aby oddać do reklamacji . Po kilku dniach z wielką łaską wymienili na nowy. Brak kompetencji pracowników przy obsłudze klienta.

Data dodania: 29/04/2015

Dodała: lili

To jest najgorszy sklep w którym byłem a i sprzedają zniszczone słuchawki i proszę tam nie kupować nic bo po tygodniu się wszystko rozwala. Ja tam więcej słuchawek nie kupię

Data dodania: 09/04/2015

Dodał: pardzisung

opinia negatywna a serwis do bani oddałem tableta 09-12-2014 do naprawy na gwarancji i do tej pory serwis nie potrafi naprawić sprzętu

Data dodania: 29/03/2015

Dodał: jarek

Oddałem laptopa do trzeciej naprawy. Brak kontaktu z siecią... nie polecam

Data dodania: 18/03/2015

Dodał: ricco



 

DECYZJA(PO PARU TELEFONACH Z MOJEJ STRONY),ŻE USZKODZENIE MECHANICZNE,WIĘC POJECHAŁEM DO C.H.ARKADIA I WYRAZIŁEM ZGODĘ NA ODPŁATNĄ NAPRAWĘ.JEST DZIŚ 12 LUTY I PO MOICH DWÓCH TELEFONACH DALEJ NIE WIADOMO CO SIĘ DZIEJE Z MOIM TELEFONEM PRAWIE TRZY MIES

Data dodania: 12/02/2015

Dodał: SELWIN

Saturn Lublin stracił klienta ze względu na złe potraktowanie ze strony działu AGD. Obsługa niesłowna, nieuprzejma i nie ma pojęcia jak dbać o wizerunek firmy i o klienta.

Data dodania: 03/02/2015

Dodała: klient

SMS otrzymany od dostawców Saturna "Dzień dobry. Transport Saturn się kłania. Niestety dzisiejsza dostawa suszarki po godz 17 nie będzie możliwa. Dostawa odbędzie się zaraz po godzinie 16". Czy kupujący musi zwalniać się z pracy aby odebrać towar?

Data dodania: 17/01/2015

Dodał: Klient

ZERO KONTAKTU TELEFONICZNEGO Z SERWISEM. BRAK JAKICHKOLWIEK INFORMACJI ODNOŚNIE REKLAMACJI. NIE POLECAM!

Data dodania: 14/01/2015

Dodała: Zniechęcona

Jestem oburzona sposobem obsługą klienta. Panowie ,którzy przywieźli pralkę do osoby 90 letniej postawili ja w łazience i chcieli wyjść. Usługa związana z podłączeniem pralki i odpowiednim ustawieniem została opłacona w wysokości 139 zł.

Data dodania: 14/01/2015

Dodała: Hanna




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona